Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 119 ... 226 227
Pietje Precies

Aiaiai, dit is de meest lastige etappe om te selecteren tot nu toe als je het mij vraagt.

- Welk scenario wordt het?
- Wie als kopman?
- Sommige renners ligt dit parcours goed, maar zij pakken geen klassementspunten, terwijl sommige anderen op die manier vermoedelijk wel al rond de 10 punten pakken.

De keuze is wederom reuze.

klassikl

Ik zie het scenario van een massasprint niet snel gebeuren vandaag. Als het ontploft op dat heuveltje 10km voor de streep zal het een select peloton zijn dat samen aankomt. Blijft de vraag of dit ook gaat gebeuren, lijkt me echter zeer waarschijnlijk dat er mannen zijn die het willen proberen.

Vluchtgroep die het red lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. Dus mooie mix tussen rappe ak mannen en evt aanvallers.

Lassayd

Zoude jullie Kragh in deze etappe opstellen?

Filipo

Vandaag selecteer ik net als gisteren de AK-renners plus Trentin en Alaphilippe. Verwacht dat de meeste sprinters na de laatste pukkel er vanaf liggen. Wellicht een vluchter die de etappe pakt. De komende dagen zijn voor de AK-renners.

Starlynk

Heb nu staan:

Trentin (c), Alaphilippe, Froome, Chaves, Roche, Nibali, Poels.

Voor het laatste twee plekjes twijfel ik nog tussen Lobato, Van Asbroeck, Kragh, Woods, De la Cruz, A. Yates en Kelderman. Best lastige keuze nog. Die klim vandaag is toch wel minder lastig dan die van gisteren, maar of dan die sprinters er dan wel aan kunnen blijven hangen?

Lassayd

Ik zou voor woods en cruz gaan. Rijden goed momenteel en vaak top 20

Phally

Opnieuw een lastige, voorlopig rond plek 500 maar al ~150 punten weggegooid door slechte keuzes...

Voorlopig voor vandaag:

Trentin (K)
Alaphilippe
Froome
Nibali
Chaves
Roche
Woods

Voor laatste 2 plaatsen twijfel ik nog tussen LLS / Jungels / Kragh A. / Costa / Poels denk dat ik toch voor Jungels en LLS ga.
Blythe en Van Asbroeck zie ik dit nooit overleven.

Ceramiche Ariostea

We zijn eruit.

Trentin (c)
De La Cruz
Froome
Poels
Nieve
Roche
Yates
Costa
en als Dark Horse Rojas

vasnd

V Asbroeck weet natuurlijk wel wat kasseitjes zijn. Twijfel twijfel.

wesley1983

Iedereen die belgjes in z'n ploeg heeft toch maar op z'n minst overwegen tegenover teampunten.

Treenert

Als we een top 5 maken van snelle klassementsrenners , wie staat er dan volgens jullie op 1, 2, etc.

Ceramiche Ariostea

2 kilometer a 7,3% gemiddeld plus na de top nog +/- 3 kilometer vals plat voor er gedaald gaat worden. Aankomst in Longwy was 1,6 km a 5,6 % korter en minder stijl zonder steentjes natuurlijk. Als sprinter verraste eigenlijk daar Demare ( Sagen en Matthews als alleskunners even buiten beschouwing gelaten ) voor de rest alleen maar punchers en AK mannen bij de beste 25. Verschil is wel dat er na het vals plat gedeelte nog 8,5 kilometer dalen naar de streep is. Conclusie voor mij is wel als de AK/Punchers daar gaan door trekken er geen sprinters meer gaat bij zitten.

didapize

Die slotklim kun je vergelijken met een helling uit een Vlaamse klassieker, smal en met steentjes. Daar zou een groepje kunnen wegrijden. Quick-Step zal de boel wel controleren, maar ik verwacht ook Theuns in de finale. Ik ben zeker dat de ploeg in mijn dienst zal rijden vandaag.
JENS DEBUSSCHERE

aldus sporza

Lage rugpijn

Een helling van 2 km in Vlaanderen met een gemiddelde boven de 7%? Waar?

Treenert

Citadel van Namen (ligt alleen niet in Vlaanderen)

Laatst gewijzigd
fringale

http://www.altimetrias.net/aspbk/verPerfilusu.asp?id=1209

Lobato mag me altijd verrassen maar liefst niet vandaag...

Klootje Kriekeljon

Fringale, je zit nu in Baskenland. Dat is een andere col.

Lage rugpijn

'@ treenert: Eeeh ja, de mont ventoux( ligt ook niet in vlaanderen).

Lage rugpijn

Maar goed, kijken naar vlaamse klassiekers is dus maar beperkt nuttig.

Treenert

Kasseien op de Mont Ventoux

Klootje Kriekeljon

Park, hier het jaar er voor.. nog minder sprinters:

http://www.procyclingstats.com/race.php?id=130848

jp.vanoosterhout

trentin uit,in,uit,in,uit ???? gok in !

jsprunk

Uiteindelijk Froome kopman voor vandaag. Ergens laf om niet te gokken, maar hij is messcherp en steekt overal zijn neus in de top 10.

didapize

pfff, rust. Eindelijk niet meer de mogelijkheid om te veranderen

Tom Aten Sap

Ja hoor, ik doe een TJtje, wil ik last second Poels eruit halen voor moscon, deadline verstreken. nu dus met 8 man van start....

1 2 ... 119 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.