Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 120 ... 226 227
Platje

Toch Trentin kopman gehouden, we zullen zien

Ceramiche Ariostea

'@klootje, alleen Thor Hushovd maar goed dat was ook meer een alleskunner als je ook een etappe over de Aubisque kunt winnen.

Klootje Kriekeljon

Bettini ook rap natuurlijk. Maar idd.

En zoals ik gisteren zei: deze generatie zat vol met EPO.. dus die konden al snel iets meer met sprintersbenen.

Laatst gewijzigd
didapize

12:36 - Neutrale zone
In de neutrale zone komen enkele renners ten val. Hierdoor duurt het wat langer voordat de etappe officieel van start gaat. Een nerveus begin van deze etappe.

De bavariaan

Tejay weer natuurlijk...

steefje9

Gegokt vandaag met nibali als kopman! Eergister wat tijd verloren dus hoop dat hij wat goed wil maken...

Connotador

Het scenario met een (heuvel)sprinter mee in de (vroege) ontsnapping lijkt me niet uitgesloten. Mochten een Kragh en Van Asbroeck denken dat ze uiteindelijk te kort komen op het klimmetje. Heb daar niemand vooraf over gehoord.

Ik sluit niet uit dat ze er aan blijven hangen na de Alto del Castillo en ook niet dat ze mee in de aanval (kunnen) gaan. Heb beiden, naast Trentin en Alaphilippe, opgesteld. Aangevuld met AK'ers/teampunten.

christidoc

Pff zo makkelijk dat het was in de tour om een etappeopstelling te maken, zo moeilijk vind ik het hier in de Vuelta. Er zijn zoveel scenario's steeds te bedenken en geen één steekt er qua kansen bovenuit.

teampje vandaag:
Chris Froome (c)
Vincenzo Nibali
Michael Woods
Rui Costa
Luis León Sánchez
Matteo Trentin
Julian Alaphilippe
Juan José Lobato
Søren Kragh

Bank:
Zakarin, (A)Yates, Kelderman, De La Cruz, Debusschere, Oss.
(Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben)

steefje9

Zijn veel mensen die wat van kragh verwachten vandaag. Bij mij zit hij na lange twijfel op het bankje ipv Costa. Hoop niet dat ik daar spijt van ga krijgen..succes allen vandaag!!

LeoR 16

Verwacht vandaag een sterk vertegenwoordigd Movistar in de kopgroep, na het verliezen van Betancur zullen ze extra geprikkeld zijn.

Karsten

Kelderman ineens mee in de kopgroep, ben benieuwd

DeNescafe

Van Genechten abandon

BarryE1

Kelderman is volgens mij niet mee.

Ook echt een kopgroep waar ik verder dus echt helemaal niets mee kan.

Starlynk

Kelderman is al gecorrigeerd. Die zit gewoon in het peloton. Op zich een mooie kopgroep, maar geen Quick-Step mee dus dat wordt lastig voor ze.

Klootje Kriekeljon

Tuurlijk de Marchi. 4 dagen opstellen en dan nu wel meegaan. Ik ga zelf ff naar België fietsen, zal wel een wandeletappe worden tot 30km voor het einde. Veel plezier mannen.

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Verwacht dat QS de vlucht gaat controleren.

De Brigadier

Een minuut voor de deadline alsnog De Marchi inbrengen, heel geil. Vooral voor het kunnen blijven hopen op meerdere scenario's met de nadruk op hopen want denk niet dat deze kopgroep het gaat halen.

sprintgeit

Van Genechten, weer een sprint miskoop genoteerd voor velen.

Laatst gewijzigd
hupske

Nou, Reguigui en van Genechten kwijt als sprinters. Zonde van mijn investering.

jp.vanoosterhout

beter die 2 sprinters dan degenkolb en cort nielsen,die hebben veel gekost !

Platje

Achteraf is het allemaal heel makkelijk natuurlijk, maar je had waarschijnlijk niet 1 op 1 gewisseld maar toch wat meer moeten schuiven in je team.. en dan had je wellicht iemand eruit gehaald die het wel goed doet.. waarschijnlijk heeft iedereen wel 40 renners in zijn team gehad waarvan er uiteindelijk maar 20 gekozen konden worden

Papa Bart

Achteraf is de koe in de kont kijken. Anders dan in de tour, toen ik voor de laatste vier vijf etappes nog maar acht man over had, ben ik nog geen renner kwijt. Afijn...Met mijn huidige team had ik zeker bij de beste 99% kunnen zitten, maar dan moet je behalve een goed team samenstellen ook nog eens dat verrekte spelletje goed kunnen spelen, enne.... Daar komt papa nog wel achter. In de Giro 2021 ofzo...

sprintgeit

Peloton lijkt er weinig goesting voor te hebben. Wordt een dag zonder enorme verschillen wat betreft scorito.

Crashtester

In de kopgroep zitten weinig renners die inderdaad veelvuldig in de Scorito-teams voor zullen komen vandaag. Zelf heb ik alleen Rojas mee.

Dumoulist

Had ik Jetse Bol maar gekozen:)

1 2 ... 120 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.