Het scenario met een (heuvel)sprinter mee in de (vroege) ontsnapping lijkt me niet uitgesloten. Mochten een Kragh en Van Asbroeck denken dat ze uiteindelijk te kort komen op het klimmetje. Heb daar niemand vooraf over gehoord.
Ik sluit niet uit dat ze er aan blijven hangen na de Alto del Castillo en ook niet dat ze mee in de aanval (kunnen) gaan. Heb beiden, naast Trentin en Alaphilippe, opgesteld. Aangevuld met AK'ers/teampunten.
Pff zo makkelijk dat het was in de tour om een etappeopstelling te maken, zo moeilijk vind ik het hier in de Vuelta. Er zijn zoveel scenario's steeds te bedenken en geen één steekt er qua kansen bovenuit.
teampje vandaag:
Chris Froome (c)
Vincenzo Nibali
Michael Woods
Rui Costa
Luis León Sánchez
Matteo Trentin
Julian Alaphilippe
Juan José Lobato
Søren Kragh
Bank:
Zakarin, (A)Yates, Kelderman, De La Cruz, Debusschere, Oss.
(Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben)
Achteraf is het allemaal heel makkelijk natuurlijk, maar je had waarschijnlijk niet 1 op 1 gewisseld maar toch wat meer moeten schuiven in je team.. en dan had je wellicht iemand eruit gehaald die het wel goed doet.. waarschijnlijk heeft iedereen wel 40 renners in zijn team gehad waarvan er uiteindelijk maar 20 gekozen konden worden
Achteraf is de koe in de kont kijken. Anders dan in de tour, toen ik voor de laatste vier vijf etappes nog maar acht man over had, ben ik nog geen renner kwijt. Afijn...Met mijn huidige team had ik zeker bij de beste 99% kunnen zitten, maar dan moet je behalve een goed team samenstellen ook nog eens dat verrekte spelletje goed kunnen spelen, enne.... Daar komt papa nog wel achter. In de Giro 2021 ofzo...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.