Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 121 ... 226 227
Valvuillerdemoz

Ja hoor. De Marchi er toch maar uitgehaald vanochtend, onze rasaanvaller. Die deed helemaal niks de afgelopen dagen. Klootje, ik ga mee!
België?

Pietje Precies

Rojas is wel vervelend. En het is balen dat ik gisteren Anthony Perez @601 had en vandaag niet.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Hopen dat Rojas het klimmetje kan overleven en in de sprint kan afmaken voor de rest zal het geen bijster goede dag worden.

Ragnar Lolbroek

Crap! !! Geen De Marchi en geen Rojas opgesteld. Dit wordt un jour sans.

nasibal

De stagiar van scorito is weer bezig. Denkt dat Thomas nog steeds de 100e renner met zeges in alle grote rondes kan worden.

Dekenner01

Waarom denken jullie allemaal dat de vlucht het gaat halen? Geen blauw in de kopgroep, die worden nog wel teruggepakt.

Edit: begint er toch wel erg goed uit te zien nu voor de vlucht. Niet verwacht.

Laatst gewijzigd
yoeri

Baal er toch wel heel erg van dat Betancur is uitgevallen. Mijn dark-horse, reed heeeel erg sterk en zou me veel punten hebben opgeleverd.

Klootje Kriekeljon

Valvuillerdemoz ben al weer terug, woon je in de buurt dan?

Ja die de Marchi ja.. drom neem ik liever nooit aanvallers want je stelt ze altijd wel op als t niet moet en vice versa. Maar in de Vuelta kun je nou eenmaal niet zonder aanvallers.

You win some you lose some.

Wielerfan999

Heb zelf ook Rojas mee in de kopgroep, voorderest geen

vasnd

Dat moment dat je hoopt op winst van Mohoric zodat Costa wat miezerige teampunten kan sprokkelen....

Klootje Kriekeljon

Nou dat wordt huilen straks.. geen enkele BMC in de ploeg. Ik word gek als ie wint.

El Matador

De Marchi gisteren opgesteld. Vandaag helaas niet. Toch hoop ik dat hij wint, want TJ en Roche zijn wel mee. Ik hoop wel op wat spektakel in het peloton op dat klimmetje. Verwacht dat El Pistolero nog wat gaat proberen..

Pietje Precies

Ik hoop dat Nibali 1 of 2 plekken daalt in het puntenklassement. Dus hup Bol!

hupske

Leuk klimmetje! Snap dat ze daar wel nerveus van worden.
En hup hup Bol!

Pietje Precies

Ondanks dat ik niemand van de kopgroep heb, wordt het door alle klassementspunten denk toch weer een goede dag voor me :p

Zeker als Sky als eerste mag finishen :p

Edit, dank u vriendelijk! Toch mooi 10 extra punten voor Poels en 8 voor Moscon. In dit soort sprokkeletappes tikt dat leuk aan :)

Top-30 :)

Laatst gewijzigd
De Brigadier

Hihi Vasnd, 'gefeliciteerd' met de zege van Mohoric! Sterk nummertje hoor. Sterkste solo rijder, klimmer en afdaler. Al weet je nooit hoeveel hij heeft zitten sparen. Denk dat vooral De Gendt en De Marchi zichzelf te kort doen door toch teveel sterke kopbeurten te maken in zo'n rit. Omdat ze nou eenmaal niet anders kunnen.

Klootje Kriekeljon

Nou, diepe zucht van verlichting hier. Het valt mee de schade volgens mij.

Wielerfan999

Dan sta je opeens 62e in de algemene poule en 9e in forum poule door rojas

Pietje Precies

Kelderman vandaag tijd verloren?!

Papa Bart

Whahaha, heb je die punten gezien? Altijd leuk om te zien dat je niet het enige lulletje van de klas bent.

Leuk voor Bol, verder lamme etappe.

Wielerfan999

17 seconden na het peleton kwam kelderman met oomen

Wielrennertje

Deze rit is toch wel anders gegaan dan ik verwachtte :)

Laatst gewijzigd
nasibal

zaadetappe.

Wielerfan999

Heerlijke etappe voor deze jongen, gestegen naar plaats 44

Gladiool

Wat een zaadetappe inderdaad. Veel spektakel verwacht, kwam bedrogen uit :').

1 2 ... 121 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.