Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 122 ... 226 227
Ceramiche Ariostea

Mede dankzij Rojas en de Sky train toch nog 124 punten aan deze etappe overgehouden. 8 van de 9 renners in de puntjes en gestegen van 1200 naar 566 prima dagje zo

Starlynk

Maar 88 puntjes gescoord, maar toch weer wat plekken gestegen. 98,9%.. bijna bij het bekertje, en dat met 3,5m weggegooid geld (Degenkolb).

snellerfietsen

Pff plekje gestegen nu op 6 scoritopoule. Ik weet niet of ik dit mentaal kan opbrengen, ik zit nu al met trillende handjes elke keer te wachten totdat de deadline voorbij is.

Morgen ijzersterkteam

Froome (c)
Nibali
Contador
Aru
Chaves
A. Yates
De la Cruz
Roche
Poels

Bank: lopez kelderman pozzo

Yskoud

Morgen wordt het tijd voor Majka, is ziek geweest, maar verklaarde eergister al zich beter te voelen en het klassement nu te laten voor wat het is en zich volledig te richten op etappes.

jp.vanoosterhout

hier ook slechts 88 punten maar toch gestegen van 89 naar 83 ---99,8 %! bij de tour de france was ik ook voor 99,9 %,begin het te leren.

BlingSagan

Kopman Bol brengt me naar 82%.
Wat is dit toch een lastig "spel".

Klootje Kriekeljon

JP, ook niet door de nieuwe kopmanregels?

Zelf eindigde ik meestal nog niet bij de beste 5% voorheen met die 3 kopmannen (en vooral die klote teampunten).. En dit jaar opeens in alle 3 ronden bij de beste procent.

Hunneman180

Yskoud,

Ja goeie, maar is de etappe van zondag niet meer geschikt voor een ontsnapping? En wat te denken van Luis Leon Sanchez morgen, is de slotklim te steil voor hem?

Laatst gewijzigd
Roel92

Hoeveel punten voor de groene trui zijn er voor de winnaar morgen?

Lage rugpijn

Zoals elke dag 25.

Papa Bart

Ik ga voor zowel Majka als Pozzo. Vraag me wel af of er niet een vluchter in het team zou moeten.
Caruso, Rui Costa, LL, een Moreno wellicht. Om die dan ook meteen kopman te maken, ofwel grote gok of meer zekerheid.
Voorlopig:

Froome (c)
Contador
A Yates
S Yates
Majka
Pozzo
Poels
Aru
TJ
Volgens mij kun je bijna copy paste Froome kopman laten zijn tot de dertiende etappe, en daarna weer tot en met de 20 ste. Maarrrrr, negenennegentig spelers zullen datzelfde denken. Het verschil is dus te maken met kekke kopmannen, die dan dus ook moeten winnen. De dood of de gladiolen zeg maar..

Laatst gewijzigd
vasnd

https://twitter.com/RuiCostaCyclist/status/901111109805105152

nasibal

Het verschil is dus te maken met kekke kopmannen, die dan dus ook moeten winnen

En als de niet-kekke kopman daarachter 2e wordt is het verschil nog steeds miniem. Er van uitgaande dat je allebei de nummers 1 en 2 in je team hebt en alleen kopman verschillend is:

2*50+44 = 144
2*44 + 50 = 138

Vraag me overigens niet hoe het komt dat dit er zo ingeramd zit bij mij ;) ;)

kevinraar

ik heb voor morgen een topteam als er geen vluchter word
froome
poels
nibali
kelderman
barguil
kruiswijk
meintjes
pozzovivo
de la cruz

bakfiets

Mijn sky trein van 3 man vandaag heeft me ook punten opgeleverd. Sta nu in de top 400 algemeen. Majka is een interessante optie morgen. Vraag me alleen af hoeveel ruimte een kopgroep krijgt of dat sky en eventueel orica al een slag wil slaan en de kopgroep niet teveel ruimte geven.

jsprunk

Majka is ook mijn grote twijfel. Heb hem nu op de bank zitten, omdat ik niet weet wie ik er anders uit moet laten.. 7 mannen in de huidige top 10+Poels en Zakarin heb ik nu.

Ceramiche Ariostea

'@kevinraar - ik zou me zorgen maken voor morgen maken als je Kruijswijk, meintjes en pozzovivo moet opstellen.

@jsprunk - Jetse Bol opgesteld ?

Laatst gewijzigd
kevinraar

hoezo kunnen gewoon tussen plek 11 en 20 eindigen als daguitslag tussen de klassements renner gaat

vasnd

Snel de bergen in aub, heb nu maar 3 man in de top 10 AK 😭

bakfiets

Ik heb majka er ook naast staan. Ik verwacht majka eerder in etappes met wat bergen achter elkaar. In de tour rijd sky in dit soort etappes volle bak tot de klim en mag froome het afmaken.

Bovendien is majka op de weg terug van een virus en ik verwacht dat hij zijn energie nog spaart.

We gaan zien of dit morgen de juiste keuze is.

Wielerfan999

Zakarin of Majka

wesley1983

Ik ga lekker de teampuntjes van Poels op de bank zetten, in vorige bergritten geen enkele keer bij Froome kunnen blijven dus neem liever de gok op eventuele 50 punten voor Majka dan 11 ptn + mss punten plaats 15-20.

wesley1983

voorlopige opstelling: Froome, Chaves, Contador, Aru, Nibali, A.yates, Roche, Woods, Majka. Op de bank: Kelderman, Poels, Moreno, Jungels, Ala. Wat een weelde toch! Enigste twijfel nog, Roche of Kelderman, verwacht toch dat Roche gaat wegzakken in het klassement de volgende dagen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Iemand hier een ander kopman dan Froome heeft voor morgen zo ja wie?

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@kevin: van mij speelt Contador in mijn hoofd...nog eens goed over nadenken.

1 2 ... 122 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.