Pff plekje gestegen nu op 6 scoritopoule. Ik weet niet of ik dit mentaal kan opbrengen, ik zit nu al met trillende handjes elke keer te wachten totdat de deadline voorbij is.
Morgen ijzersterkteam
Froome (c)
Nibali
Contador
Aru
Chaves
A. Yates
De la Cruz
Roche
Poels
Bank: lopez kelderman pozzo
Ik ga voor zowel Majka als Pozzo. Vraag me wel af of er niet een vluchter in het team zou moeten.
Caruso, Rui Costa, LL, een Moreno wellicht. Om die dan ook meteen kopman te maken, ofwel grote gok of meer zekerheid.
Voorlopig:
Froome (c)
Contador
A Yates
S Yates
Majka
Pozzo
Poels
Aru
TJ
Volgens mij kun je bijna copy paste Froome kopman laten zijn tot de dertiende etappe, en daarna weer tot en met de 20 ste. Maarrrrr, negenennegentig spelers zullen datzelfde denken. Het verschil is dus te maken met kekke kopmannen, die dan dus ook moeten winnen. De dood of de gladiolen zeg maar..
En als de niet-kekke kopman daarachter 2e wordt is het verschil nog steeds miniem. Er van uitgaande dat je allebei de nummers 1 en 2 in je team hebt en alleen kopman verschillend is:
2*50+44 = 144
2*44 + 50 = 138
Vraag me overigens niet hoe het komt dat dit er zo ingeramd zit bij mij ;) ;)
Ik heb majka er ook naast staan. Ik verwacht majka eerder in etappes met wat bergen achter elkaar. In de tour rijd sky in dit soort etappes volle bak tot de klim en mag froome het afmaken.
Bovendien is majka op de weg terug van een virus en ik verwacht dat hij zijn energie nog spaart.
We gaan zien of dit morgen de juiste keuze is.
voorlopige opstelling: Froome, Chaves, Contador, Aru, Nibali, A.yates, Roche, Woods, Majka. Op de bank: Kelderman, Poels, Moreno, Jungels, Ala. Wat een weelde toch! Enigste twijfel nog, Roche of Kelderman, verwacht toch dat Roche gaat wegzakken in het klassement de volgende dagen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.