Misschien dat ze het belang van grote rondes toch maar wat gaan moeten afzwakken. Veel kans dat Froome zijn 2e ronde op rij wint, zonder zege. Je zal zien, vandaag leveren de "kopmannen" weer een strijdje voor plek 17. Geef mij maar de eendagskoersen. Iedereen rijdt dan om te winnen en enkel winst telt.
Majka en Alaphilippe staan er in bij mij dus fingers crossed ;)
Froome (c), Chaves, Roche, Nibali, De La Cruz, A. Yates, Woods, Majka, Alaphilippe is uiteindelijk de opstelling geworden. Kelderman, Zakarin, Poels en Jungels hebben op het bankje plaats mogen nemen. Majka ook kopman maken vond ik een iets te grote gok. :p
Ik ben in tegenstelling tot de voorgaande dagen volop voor AK mannen gegaan. Majka en Alaphilipe op de bank... Vooral Alaphilipe baal ik van aangezien ik hem de voorgaande dagen steevast in m'n selectie had. MA Lopez in m'n selectie gezet. verwacht wel iets van hem aangezien hij gisteren goed was, zou wel eens een aanval kunnen plaatsen op de laatste klim. Ook heb ik nog hoop voor een goede Scorito uitslag aangezien er veel renners die in de kopgroep zitten zullen afhaken op de laatste klim. Er is nog hoop voor een paar top 20 plekjes voor de klassementsheren. Froompie voor de dubbele punten :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.