Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 126 ... 226 227
Papa Bart

Zo heel erg zal Froome het niet vinden om de trui even aan Oliveira te lenen..

Connotador

'@ bartje,

Dat vond Froome bij LLS en 2x Bol wel een probleem...

Poeksel

'@lowland: dat klopt, je kan met een selectie van 25 miljoen op zijn minst 1546 punten hebben op dit moment. Of slechts 1375 punten zoals in mijn geval. Fijn dat Scorito dat toestaat (naast het gewone team).

jsprunk

Hehe, 18e overall met een budgetteam. Het gevoel dat je renners aan het upgraden was, puur om je geld op te maken, was zeer terecht voorlopig.

Edd1e

Totdat de echte bergetappes komen dan ga je het niet meer redden met een budgetteam.

fringale

Ik weet het, het hoort bij het spelletje, 9 renners opstellen en er 2 links laten liggen. Maar op één of ander manier moet dat voor die 2 niet-geselecteerden toch een signaal zijn om in actie te schieten. Dat, of ik heb gewoon weer een domme keuze gemaakt.

fringale

Misschien dat ze het belang van grote rondes toch maar wat gaan moeten afzwakken. Veel kans dat Froome zijn 2e ronde op rij wint, zonder zege. Je zal zien, vandaag leveren de "kopmannen" weer een strijdje voor plek 17. Geef mij maar de eendagskoersen. Iedereen rijdt dan om te winnen en enkel winst telt.

Klootje Kriekeljon

Ik denk dat ze nog teruggehaald gaan worden eigenlijk.

Dumoulist

Ik hoop het. Ik ben vandaag voor de klassementsmannen gegaan en heb dus
Alaphilippe en Majka thuis gelaten..

Starlynk

Majka en Alaphilippe staan er in bij mij dus fingers crossed ;)

Froome (c), Chaves, Roche, Nibali, De La Cruz, A. Yates, Woods, Majka, Alaphilippe is uiteindelijk de opstelling geworden. Kelderman, Zakarin, Poels en Jungels hebben op het bankje plaats mogen nemen. Majka ook kopman maken vond ik een iets te grote gok. :p

dazzler2120

Majka op de bank bij mij en alaphilippe mee. Atapuma ipv Majka gekozen...
Mja het hoort bij het spelletje

Zadelpen

Ik zat vannacht met de hit 'vluchten kan niet meer' in mijn hoofd. Ik heb me kinderlijk eenvoudig laten foppen door een nepvisioen. En toen zag ik net ook nog eens bankzitter Majka vooraan, je zou er een maagzweer van krijgen.

Maar..... misschien valt de schade mee.

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Dit is gewoon heel erg jammer.

Wielerfan999

Je zou maar op het laatste moment majka erin hebben gezet voor Zakarin

Lassayd

Haha word ie dadelijk 21e

bakfiets

Ja ik heb me gister ook lelijk vergist in majka. Ik wissel een slechte dagopstelling af met een goede dagopstelling. Alaphillipe niet overwogen voor vandaag. Als ze allebei 18 en 19e worden mis je er niets aan maar dat zie ik nu niet gebeuren.

Wielerfan999

Hopelijk laat Majka mij stijgen vanaf de 40ste plek.

GaitBeel

Ik ben in tegenstelling tot de voorgaande dagen volop voor AK mannen gegaan. Majka en Alaphilipe op de bank... Vooral Alaphilipe baal ik van aangezien ik hem de voorgaande dagen steevast in m'n selectie had. MA Lopez in m'n selectie gezet. verwacht wel iets van hem aangezien hij gisteren goed was, zou wel eens een aanval kunnen plaatsen op de laatste klim. Ook heb ik nog hoop voor een goede Scorito uitslag aangezien er veel renners die in de kopgroep zitten zullen afhaken op de laatste klim. Er is nog hoop voor een paar top 20 plekjes voor de klassementsheren. Froompie voor de dubbele punten :)

christidoc

Majka op de bank en Alaphilippe er wel in. Niet goed genoeg gekeken naar de achterstand van Majka in het AK.

Lage rugpijn

Godnondeju, heb ik me laten beinvloeden door het forum , majka om 12:30 eruit gehaald......Maar soit, ik heb alla nog.

steefje9

Je krijgt alleen teampunten van de winnaar?

hupske

Froome is slecht?

Crashtester

Majka en Alaphilippe allebei niet opgesteld vandaag. :huilen:

Had een geweldige slag kunnen slaan, maar ik zal nu wel hard de top 50 uit gaan donderen.

Lassayd

Froome slecht?

RemcovanderMaas

Flipje niet opgesteld.... foutje :-)

1 2 ... 126 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.