Zucht.... twijfel op het laatste moment....
Pozzovivo of dan toch Fraile....
Fraile misschien pas in de tweede en derde week in beeld, maar het zal me ook niet gebeuren dat ik hem niet opstel en hij vervolgens de sterren van de hemel fietst :s
En Pozzo is natuurlijk gevallen - maar dat is al weer een paar dagen geleden.
Wat een zenuwslopend spel is het toch....
Froome (C)
Cháves
Contador
van Garderen
Zakarin
de la Cruz
Nibali
Roche
Poels
Had met name Adam Yates ook nog graag meegenomen. Lang tussen hem en Roche getwijfeld. Van Poels verwacht ik het minste, die staat er puur in omdat we aan het Scorito'en zijn. Wilco heb ik behoorlijk vertrouwen in voor volgende week, maar voorlopig komt het er nog niet goed genoeg uit.
Majka verwacht ik vandaag nog niet + behoorlijk loterij om vandaag mee te zitten. Dat geldt dus ook voor Alaphilippe en Dennis. Als Froome vandaag wint, had ik waarschijnlijk Moscon wel mee moeten hebben. Maar goed, da's een flinke gebeurtenis die eerst moet gebeuren.
'@kaboutertje die etappe eindigde Nibali nog verder van achter. Cruz staat nog heel hoog dus zal er alles aan doen om aan te haken. Een pozzo zal het eerder laten lopen als hij merkt dat er niks te halen valt. Toch al uitgespeeld in t klassement.
We zullen het straks weten haha, heb er weer zin in. Als alles goed uitpakt ruil ik mn plek 6 in voor een voorzichtige podiumplek.
Ik verwacht niet dat vluchters het volhouden vandaag. Froome zie ik als winnaar
True Yskoud, ik had verwacht dat hij deze etappe nog links zou laten liggen omdat hij pas net hersteld zou zijn.
Ook Alaphilippe en Vliegen van mijn team in de vlucht (niet opgesteld, volledig ak hier).
Wel een sterke vlucht, maar of hij het einde haalt? Persoonlijk hoop ik van niet, zou toch aangeven dat mensen zich niet direct neerleggen bij de suprematie van Froome en die boni's nodig achten om nog wat meer te doen.
Na een week koers kan je toch concluderen dat het budget voor de Vuelta dit jaar veel te hoog is. Zelfs met dure miskopen als Degenkolb (maar nemen als je het geld hebt) en Cort kan je nog een hele stevige reeks klassementsmannen neerzetten. Het blijft toch leuker om keuzes te moeten maken en daarom mannen als Mas, Roson, Oomen et cetera te kiezen ipv de volledig voor de hand liggende top 10 van klassementsmannen. Miljoente of 7 er af mag van mij zeker de volgende keer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.