Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 124 ... 226 227
Poeksel

Ik dacht zelfs dat ik met hem de Ur.. eh, dat hij voor 2M een goede deal was. Tot vandaag dan.

Laatst gewijzigd
kevinraar

jungels erin doen voor barguil?

RemcovanderMaas

Geen gekke keus Kevin, met Jungels pak je teampunten van Trentin, hij kan wellicht winnen vanuit een ontsnapping en je hebt met andere QS renners kans op winst en dus teampunten.
Weet niet uit wie je verder kan kiezen.

kevinraar

freile trentin dennis of een sprinter

RemcovanderMaas

Dan zou ik eerder Trentin pakken denk ik. Kans dat Jungels vooraan eindigt is klein, die lijkt me niet in zijn beste doen

Pietje Precies

Damn, wat kan de etappe van vandaag smullen worden qua Scorito. Heb imo bijna de sterkst mogelijke selectie :)

RemcovanderMaas

Als de klassementsmannen gaan strijden voor de winst dan zit ik goed, maar als er weer een groep van 20 man weg rijdt dan is het sprokkelen

dazzler2120

Nwa Remco, trentin levert 8 punten op, Jungels 6. Die 2 puntjes kan je wel gebruiken om te gokken dat Jungels toch een keer erbij zit.

Dom Tumoulin

Wat denken jullie dat de sterkst mogelijke selectie voor vandaag is, van uitgaande dat het een rit voor de klassementsmannen wordt?

Ik denk zelf:

Froome
Nibali
Chaves
A.Yates
DLC
Woods
Roche
Zakarin
Aru

RemcovanderMaas

Dat is waar dazzler, tis een gok

tijnuz

Ik zit nog met 'de keuze is reuze' tussen Pozzo, Flipje of Majka vs. Kelderman. Met Flipje voor zekere punten (ik speel nog niet zo lang Scorito) toch?
Al denk ik niet dat Flip vandaag meekan met de big boys of hij moet in de ontsnapping zitten. Verwacht van Kelderman wel dat hij nog wel gaat groeien maar voor vandaag toch twijfel... Verder is dit mijn team vandaag:

Froome (c)
Nibali
Aru
Kelderman vs. pozzo, flipje, maj
TJ van Garderen
Poels
De la Cruz
Roche
LL Sanchez

kevinraar

als froome of nibali de etappe wint gaat die trentin voorbij krijg je geen teampunten van trentin

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

Goed opgemerkt kevin, de zekere teampunten voor de quicksteppers zijn vandaag niet zo zeker

sprintgeit

To Majka or not to Majka. Dat is hier ook een beetje de vraag. Potentiele slachtoffers DLC (begint volgens mij nu al minder te worden) of Kelderman (sterk wisselende optredens).

Hoop dat Costa er nu ook eindelijk een keer doorheen zakt, dan kan hij gewoon even gaan aanvallen ipv dit trieste aanklampen op plek 20.

kaboutertje

'@Dom
Zou contador er nog aan toevoegen. En TJ in de vorm van afgelopen week. DLC en Roche verwacht ik als mindere.

ben_pronk

Oké... mijn team gaat vlammen vandaag... Niks geen aanvallers!
De La Cruz, Lopez en Majka laten we thuis... De La Cruz lijkt toch wat minder te worden nu en Pozzo juist sterker.... Of toch niet? shit ik weet het niet@@
Dan houden we over:

Froome
Poels
Nibali
Contador
Chaves
Pozzovivo
Roche
A. Yates
Zakarin

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik laat Majka er buiten vandaag. Natuurlijk is er een kans dat hij in de juiste ontsnapping komt en dan zal hij zeer waarschijnlijk de sterkste zijn. Maar de kans om ook daadwerkelijk in die ontsnapping te komen is onder de 40 procent denk ik. Daarnaast moet de ontsnapping het vervolgens ook nog redden tot het einde. Al met al denk ik dat een klassementsrenner meer kans heeft om in de top 10 te komen dan Majka. Mocht Majka het vanuit het peloton willen proberen zijn er binnen mijn selectie andere renners die deze aankomst beter liggen. Mocht Majka winnen vanuit de kopgroep is het jammer maar ik denk dat het qua EV een goede beslissing is om hem op de bank te zetten als je nog genoeg klassementsrenners hebt om op te stellen.

snellerfietsen

De Cruz minder aan het worden? Omdat hij een keee pech had en daardoor tijd verloor?

ben_pronk

'@snellerfietsen Ja hij kon eergisteren niet volgen.. Hij dacht zich goed te voelen, maar nee......... Tja ik weet het, het is en blijft een gok
Zou jij toch iets anders doen?

puntenpakkertjes

Twijfel vandaag tussen pozzo, ll sanchez en costa.

Pozzo is denk ik de beste van deze 3 als ze samen met alle klassementsrenners aankomen bij de muur vandaag, maar is pozzo weer voldoende hersteld van zijn valpartij?

kaboutertje

'@snellerfietsen
Ook in rit 5 die Lutsenko won, was DLC al wat minder. Ik verwacht dat dit zich door zal zetten. Heb zelf denk ik 9 betere opties, dus laat hem ook thuis vandaag. Net als Majka en Kelderman.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Ik gok erop dat Moreno en Pozzo gewoon weer in orde zijn.

Alternatieven zijn Majka, Lopez en Soler, en daar ben ik ook niet echt van overtuigd dat ze het beter zullen doen. Al laat Soler wel aanvalslust zien. Alleen haakt ie halverwege steeds weer af, haha

Lage rugpijn

'@ driewielertje: Heb je de foto's van costa gezien gisteren?

Wielrennertje

Ik ga met Atapuma toch voor een aanvaller denk ik.

Papa Bart

Ik begin een beetje jeuk te krijgen van die Chaves, met dat hele ORICA erbij. Ik weet dat hij elk jaar de charme en popie Jopie prijs mee naar huis mag nemen, de ploeg krijgt zelden tactisch commentaar, maar die komen toch ook om de Vuelta te winnen?
De commentaren juichen dat hij als enige Froome bij kan houden, maar als je een zo'n team hebt, dan moet je die graatbrit niet bijhouden, maar de poeier inrijden. En wel nu!
Want op 5 september lijkt het natuurlijk alsof Chaves niet bij zijn pedalen kan komen en verliest hij zo vijf minuten. 'Het zou gaan tussen Chaves en Froome' zeiden ze.......nou zo niet!

Ik heb Chaves overigens niet in mijn team, maar ik ben slecht opgestaan vanochtend....

1 2 ... 124 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.