Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 128 ... 226 227
ajvs

Stijg langzaam maar zeker. Vandaag wel Majka opgesteld, helaas geen Alaphillipe, anders had ik een mooie slag kunnen slaan.

Starlynk

Als een van de weinigen hier geloofde ik in de vlucht dus Majka en Alaphilippe opgesteld. Op het laatste moment nog A. Yates er in voor Jungels, maar dat mag de pret niet drukken, want het is een mooie dag voor Team Starlynk! We stijgen naar 99,6%.. Ook de klassementsmannen deden wat ze moesten doen. Heb alleen Contador, Aru en vooruit.. Tejay niet, maar vermoed dat alleen Bertje me echt pijn kan gaan doen (had ik nou maar Bertje ipv Degenkolb gedaan!). Morgen weer een dag.. dan gaat Froome voor de knikkers!

Papa Bart

Wat is morgen dan weer voor etappe? Die eerste klont is bijna net zo erg als de slotklim. Als de vlucht vooruit wil blijven moeten daar wel heul sterke klimmers bij zijn. Ik ga voor de AK mannen morgen....

kaboutertje

'@bartje
Ze rijden de slotklim 2x op, De eerste keer alleen niet helemaal tot de aankomst.

vasnd

Wielerflits forum gaat lekker zo te horen!

RemcovanderMaas

Jammer van Ala, maar zit nog op 98,3%. Is voor mij gewoon goed, begin het spelletje te snappen geloof ik. En pas 1 uitvaller, tov de Tour is dat al een hele verbetering

jsprunk

Beide niet opgesteld helaas. Gezakt naar plek 80. Morgen de vraag wat nu te doen met deze twee. Zeker Majka lijkt me nog wel hongerig om nog een keer te gaan.

Lage rugpijn

'@ klootje: Ik woon zelf in sprang capelle maar ben gestart in werkendam met een route die " door de natte biesbosch " heet....Geen grappen deze keer want vriendin leest mee. Ik zag je inderdaad erg hoog staan , we hebben vrijwel alles hetzelfde alleen heb jij bertje volgens mij?

Jori

'@jsprunk: Exact! En Alaphilippe claimde vandaag zware benen te hebben, maar Trentin had gewoon zin en had hem afgezet bij de kopgroep :p
En LL Sanchez zal zichzelf wel voor de kop hebben geslagen dat hij deze vlucht heeft gemist, zo'n finish zou hem ook aardig hebben gepast.

ventertje

Ook hier Majka en Alaphillipe niet opgesteld, dat is geen 70 gemiste punten maar ongeveer 100...

Klootje Kriekeljon

LR ow ja hadden we het vorige keer nog over toch? Langstraat/halve zolenpad etc.? Ik moet echt eens al jullie koppen zien want ik onthoud niets zo zonder visuele aanknopingspunten.
Misschien leuk om keertje samen aan te haken met fietsen.. ben deze week al 2x voorbij gekomen bij je namelijk, over dat zelfde pad.

En bedankt voor het idee, dat binnenkort ook maar eens doen dan. Vanuit Werkendam en dan langs het museumeiland?

Morgen weer wat lastige keuzes, maar met deze aanloop verwacht ik de favorieten. Wat jullie?

Lage rugpijn

Ik verwacht bertje, majka, froome en ook ala weer.

Zadelpen

Ik moet een beetje gaan waken dat ik door de zwakke uitslagen nu ineens gekke dingen ga doen. Ik heb een dijk van een ak ploeg, dat is mijn sterkte, nu moet ik daar op door gaan. In de hoop dat als ze samen aankomen ik ineens al die vluchtpuntjes die ik mis goed kan maken op mijn concurrenten.

Maar ja.... weer heel lang vlak/heuvelachtig, en dan weer 2 korte maar hevige klimmetjes. Te kort om zelfs matige aanvallers zoals vandaag bv Vliegen nog in te halen mocht er weer een gat van 3,5 minuut zitten bij aanvang van het laatste klimmetje. Man, wat is dit lastig. Ik kom gewoon te kort lijkt het wel. In inzicht en de keuze-makerij. Volgend jaar ga ik het anders doen.

Ik heb trouwens wel het idee dat na morgen, maandag dus, mijn kansen er aan komen. Dan moet ik gaan knallen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Pfoh wat zuur.. ik heb zo'n sterke selectie GC-mannen. Kan de eerste keer ooit gaan worden dat ik de volledige top-10 van het eindklassement ga hebben (ontzettend vroeg om zoiets te zeggen, maar wie weet). Die eindigen vervolgens op een verdwaalde Aru en Woods na ook praktisch perfect, maar dan zit er weer zo'n meute voor...

Verder helaas Alaphilippe en Majka vandaag niet meegenomen. Stond daar volledig achter, maar amai.

Enerzijds blij dat ze aantonen goed te zijn (kan nog erg veel moois op gaan leveren) zoals iemand anders hier ook al aankaartte, maar tegelijk zo zuur dat de concurrentie nu wel snoept. Helaas dus van 28 naar 34 gezakt. Wielerflits gaat trouwens weer gruwelijk, sta daar immers slechts 26e.

Wel een mooie dag in Doorn achter de rug :)

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ klootje: Aanhaken kan ik altijd proberen maar met een atb kan ik geen hoge gemiddeldes garanderen...mijn nickname is geen toeval.

bakfiets

Ik heb majka en alaphillipe vandaag ook niet opgesteld. Heel bewust. Zo voor een rustdag zou je zeggen dat ze het nog wel een keer kunnen proberen. Maar ja dat geld ook voor de klassementsmannen. Ik neig ook om aan mijn strategie vast te houden en beide niet op te stellen. Ik heb namelijk 9 klassementsmannen die er goed voor staan en als het de klassementsmannen worden morgen zouden ze zomaar alle 9 bij de eerste 11 a 12 kunnen eindigen.

dazzler2120

Ondanks het gemist van Majka, goed gescoord vandaag. Gestegen naar 97.1 % van 95.9%
Ik ben tevreden! Morgen weer zo'n dag waarvan je in de tour & giro wéét dat een kopgroep niet vooruit blijft...
Maar in de vuelta totaal niet natuurlijk...

wesley1983

Zit hier zelf te verkondigen in een vorige etappe dat een afdaling na een klim ideaal is voor een Alaphilippe en heb hem eigenlijk geen moment overwogen omdat ik dacht dat de klim te steil was voor hem na zijn vorm te zien hebben in de andere etappe dat hij in de aanval was. Toch Majka opgesteld om een vlucht niet uit te sluiten en toch iets te hebben in dat geval, gelukt dus. Maar wel Poels niet meegenomen om Majka te kunnen opstellen omdat ik heel veel goede klassementsmannen heb. Hoop gewoon eens dat het een strijd wordt tussen de klassementsmannen om plaats 1 want heb al gezien dat ik het verschil moet maken met Contador, Aru en Woods tegenover andere scoritoploegen. Terwijl je eigenlijk de betere klimmers hebt lopen de andere scoritoploegen verder weg door het opstellen van skymannen en dergelijke.

Hunneman180

Nu weten we het wel: iedereen kan 9 goede klassementsmannen opstellen. Interessanter is om te horen of jullie ervoor kiezen om morgen ook aanvallers te selecteren ipv klassementsmannen (bijv. een de La Cruz of Kelderman) en die zelfs kopman te maken (bijv. LLS).

Lage rugpijn

'@ hunneman: Ik ga zeker voor Ll, majka en ala. majka als kopman, die is in vorm en baalt van vandaag.

Pietje Precies

Met vertellen wie ik morgen pak help ik de concurrentie (zoals jou mogelijk) alleen maar... doe ik al genoeg.

wesley1983

'@pietje, Vincent: denk dat je Majka zal meenemen, sta nu 3 plaatsjes achter je, Zakarin, Dlc, TJ vs Aru, Woods, Moreno

jp.vanoosterhout

allaphillippe morgen echt niet,heeft vandaag al 150km in de aanval gereden,net zoals majka

Lage rugpijn

'@ Pietje precies: Of juist niet.....:-). Je kunt om te beginnen met opzet iets

Yskoud

Morgen tijd voor Enric Mas en Pozzo

1 2 ... 128 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.