Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 129 ... 226 227
Hunneman180

'@Pietje Precies,

Klopt, maar anders hebben we niks meer te keuvelen en kunnen we dit forum beter sluiten.

Lage rugpijn

'@ pietje aanvulling: met opzet de verkeerde tip geven of misschien zijn jouw eigen keuzes wel zo slecht dat ze ook de tegenstander schade toebrengen...:-)

@ jp: Mwah, hele dag in de aanval hoeft geen probleem te zijn als ze bij elkaar blijven. Ook barguil bewees in de tour dat als de vorm goed is , een paar dagen achter elkaar geen probleem hoeven te zijn. Vergeet niet dat majka en ala geen klassementstsress hebben.

Klootje Kriekeljon

Ja precies, making conversation Pietjoo.

jsprunk

150 kilometer in een groep van 20 man met 2 knechten. Dat is niet significant vermoeiender dan in een peloton, lijkt me?

wesley1983

Interview Alaphilippe eindigt met de woorden van hem 'it's Not finished yet' dus we mogen nog veel meer van hem verwachten. Paar dagen geleden tegen iemand (Treenert?) gezegd we spreken mekaar nog over Alaphilippe toen die zei op mijn 'You never know', 'he never show' :-)

Dom Tumoulin

In eerste instantie zou ik zeggen dat het niet verstandig is om ala en majka weer op te stellen morgen. Immers hebben ze vandaag al in de aanval gereden en leent de etappe van overmorgen zich beter voor een vlucht. Daarentegen blijkt uit de in het verleden behaalde resultaten van Majka dat hij geen probleem heeft om 2 dagen achter elkaar in de aanval te rijden en beide dagen in de top 3 te finishen...

wesley1983

'@Dom Tumoulin: ik stel Majka gewoon terug op morgen, slachtoffer van dienst Roche, toch verzwakking getoond vandaag bergop en morgen geen afdaling om terug te keren.

christidoc

https://puu.sh/xkb31/ebf47a5389.png

LL kopman? Ja hoor, die gok durf ik aan!

zeewolde

'@zadelpijn en @Dom Tumoulin : maandag rustdag. Niks knallen.

Lage rugpijn

LL eindigde in 2015 op meer dan 8 minuten trouwens...

Papa Bart

Ik denk dat Froome de rit pakt, maar dat ik toch Contador kopman maak, gewoon vanwege de gunfactor. Majka en LL gaan ook mee.

Pietje Precies

Nou, mijn aantekeningen van deze etappe voor de ronde waren kort maar krachtig en hadden zomaar ook bij 5 andere etappes kunnen staan:

Beschrijving:
"Praktisch de hele dag langs de kust, heel vlak tot 130km. Korte klim van de 2e cat, afdaling en weer bijna 40 km vlak. Dan de finish op wederom een muur, 4km a 9.1%, met zelfs een stukje van 21%."

Impact GC:
"Wederom kort, wederom steil."

Wie te hebben op Scorito:
"De allerbeste (explosieve) GC-mannen."

Het mooie aan die aantekeningen is overigens wel dat als je maar vaak genoeg die zelfde zinnen op hebt moeten schrijven je er ook echt iets mee doet in je teamselectie :)

----

Fraaie selectie Wesley! Ik denk dat vooral je sprinters je uiteindelijk de das om gaan doen om mij in te kunnen gaan halen. Verder hoop/verwacht ik dat Aru spoedig minder goed zal worden. Maar goed, met de juiste kopmankeuzes valt nog een hele hoop te winnen.

----

Verder vind ik hier met opzet dingen posten die ik zelf niet verwacht erg flauw, dus daar hoe ik niet aan. Ik probeer liever beetje bij beetje de status van "kenner" te verwerven door af en toe wat bij proberen te dragen. Tijdens de ronde niet zoveel, aangezien het dan al snel over specifieke renners gaat. Mijn dag-selecties post ik hier dus ook niet of pas na de deadline. Ik heb het liever voor en na de ronde over de beste tactiek, de meest optimale budgetbesteding, een uitleg van mijn selectie, etc! :)

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@pietje: in de sprintetappes die al geweest zijn goed doorgekomen met mijn 4 van 750k en Trentin. Zie ook wel de renners van de Tour verzwakken nog uitgezonderd Froome en Contador mss, alhoewel Aru en Chaves altijd goed zijn in de Vuelta en verwacht nog een opmars van vooral Zakarin en Nibali. Verder wordt het bekijken als Roche, TJ, DLC en Woods blijven standhouden in de top 10.
Edit: we hebben nu gelijk aantal punten, dus zal idd afhangen van de teamselecties of ik je al dan niet voorbij ga, we zien wel.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb voor morgen
Froome
Poels
Pozzovivo
Meintjes
De la cruz
Nibali
Kelderman
Kruiswijk

Moet er nog 1 wie doen Trentin Jungels of fraile
Wie als kopman? Froome of gokje wagen met Nibali?

wesley1983

'@Kevin: Nibali als kopman nemen is het voordeligst als de etappe eindigt na een afdaling lijkt me.

Lage rugpijn

'@ kevin. : Steile klim lijkt me niets voor jungels , ook niet voor fraille dus dan kun ke hopen dat trentin groen behoudt.
Een gok op nibali levert denk ik weinig op want froome zit daar altijd vlakbij terwijl er wel een kans is dat nibali af moet haken.

kevinraar

Gewoon Froome als kopman ?
Gaat een vlucht winnen dan pozzovivo mischien in de aanval?

Heb niet zo goed team of valt het wel mee sta 8034

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Ik zou froome doen. Tja, meintjes had ik nooit genomen na zijn tour en kruijswijk , kelderman vallen allebei nog tegen. De enige tourrijders die ik heb zijn froome en majka. Het blijft gokken maar het lijkt erop dat je op dezelfde manier hebt geselecteerd als bij de tour? De vuelta heeft gewoon een heel ander parcours. Bijv Jungels: Is geen superklimmer en de vuelta is nu juist alleen maar steil klimmen, dus die heb ik niet geselecteerd. Zoiets?

kevinraar

Oke bedankt

Ik dacht neem alleen Froome en meintjes mee die de tour hebben gereden had verwacht dat chaves niet zo goed zal rijden vandaar

Lage rugpijn hoeveelste sta jij?

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ kevin: als,pozzo goed is kan ie dit zeker!

Lage rugpijn

'@kevin: 364

kevinraar

Ik heb ook pech met bril en Betancur mij dank horse ver al uit

De gok als kopman te groot?

Dat is best hoog zeker 7 man uit de top 10 van het klassement?

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ kevin: Je moet ook mazzel hebben. Ik twijfelde over chaves en heb hem er op de laatste dag pas ingezet ipv dennis en nog iemand. Zelfde voor alaphilippe, ook op het laatst pas gekozen.

Klootje Kriekeljon

Kevin, zou je niet juist iemand anders moeten nemen als kopman? Als je ploeg niet zo goed is zul je misschien ergens anders het verschil moeten gaan maken.

Lage rugpijn

6 man bij de top 10. Ik zou froome kopman maken.

1 2 ... 129 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.