Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 130 ... 226 227
Lage rugpijn

'@ kevin: Luister naar klootje , die staat 18e!

kevinraar

Oke bedankt top dat je me beetje helpt

Volgens mij doe jij het altijd wel goed ?

Ik heb gewoon steeds pech nu ben ik Barguil kwijt in de tour van de klassement renners Porte

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ kevin: klootje of ik? Wat mij betreft , de vuelta vorig jaar ging goed, de giro dit jaar erg slecht, de tour ging ook goed en de vuelta tot nu toe ook. Het helpt als je wat langer meespeelt en het parcours goed bestudeerd op bijv : touretappe. Die besxhrijven de etappes beter dan scorito.

kevinraar

Heb het over jou lage rugpijn wat is goed bij jou en wat is slecht?

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Vuelta vorig jaar 97 %, giro 72 % tour 98% en nu op 99%.

kevinraar

Dat is goed ik was in de tour 89.9 procent

Klootje Kriekeljon

Kevin ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Maar als je zelf aangeeft dat je ploeg niet heel sterk is... kan je ook overwegen om eens een gokje te wagen. Met een grotere kans dat het fout gaat natuurlijk.

Zijn er eigenlijk meer mensen die soms een vorm van kansberekening gebruiken in keuzes bij aanmaken ploeg?

kevinraar

Wie zou ik dan moeten gokken als kopman?

Klootje Kriekeljon

Ja wie heb je..

Morgen zou je voor iemand kunnen gaan die al eens in de aanval heeft gezeten en ook op genoeg achterstand staat bijv.

kevinraar

Die heb ik niet

Kijk even terug op deze pagina wie ik heb

Lage rugpijn

'@ kevin: Dan is fraille de enige optie voor een gok

Klootje Kriekeljon

Je hebt met Fraile iemand om op te gokken als er in de laatste 2 weken een etappe met veel bergpunten komt bijv.

wesley1983

'@kevin: de ideale gok uit jouw ploeg zou Pozzovivo zijn en hopen dat die in de aanval zit en het afmaakt. Maar als je het maximum uit je ploeg wil halen moet je altijd Froome kopman nemen en accepteren dat er anderen betere teams hebben.

Klootje Kriekeljon

Wesley is wel zo, maar wel om uiteindelijk 7741e te worden of zo. Dan is gokken het enige dat nog leuk kan zijn (mening).

kevinraar

Klein gokje Nibali?

kevinraar

Twijfel echt op safe gaan met Froome
Klein gokje Nibali
Grote gok dat pozzovivo in de kopgroep gaat zitten

Papa Bart

Kevinraar, als je niemand anders hebt zou ik Fraile in ieder geval meenemen, en ik zou hem zeker in de negende en tiende etappe opstellen! Ik ben net als jij benieuwd of Pozzo er weer doorheen komt. Hoe dan ook, als je voor morgen niet zo'n sterk team kan opstellen, is het deze etappe uitzitten en dus de schade beperken. Ben het met Wesley eens maak Vroem kopman.

Lage rugpijn

Dan ga je ertussenin zitten met nibali?

kevinraar

Nibali kwam vandaag maar 2 plaatsen na Froome binnen dat zou dan ongeveer 10 punten schelen valt best mee ik neem Nibali als kopman
Fraile erin wie er dan uit
Froome
Poels
Nibali
Pozzovivo
Kruiswijk
Kelderman
De la cruz
Meintjes
Trentin 10 truipunten

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Met Nibali als kopman schiet je niet zoveel op. Verwacht dat andere klassementsmannen dan bij hem in de buurt eindigen. Wil je echt punten goedmaken met je kopman zal je je op aanvallers moeten richten. Dit is echter wel een groot risico op 2x 0 punten.

Papa Bart

Nou minimaal 1x Pozzovivo :-)

kevinraar

Heb niet echt aanvallers alleen fraile die heeft nog niks laten zien alle kleine beetjes helpen anders jammer

Fraile erin? Voor wie?

Laatst gewijzigd
wesley1983

Zouden Trek en Orica morgen eens de handen in mekaar slaan om de vlucht terug te nemen om voor etappewinst te gaan met Contador/Chaves. Enigste wat Sky doet is de achterstond controleren om de trui niet kwijt te zijn. Ze gaan toch iets moeten doen willen ze de strijd aan gaan met Froome en boni's kunnen daar ook bij helpen. Ach zal wel nog gebeuren zeker, nog bergetappes genoeg!

Lage rugpijn

'@ kevin: meintjes eruit. Ik vind trouwens dat je nu niet wild moet gaan gokken om iets terug te komen. Erg hoog zul je toch niet eindigen dus je kunt ook deze vuelta als een soort training zien. Je speelt nog niet zolang scorito dis ik zou elke dag gewoon de volgens jou beste opstelling maken en ervan leren voor de volgende ronde. Goed kijken naar de etappe, wat voor klim zit erin? Wie kan dat het beste? Dat soort dingen en dan heb je daar volgende keer profijt van.
Bijvoorbeeld meintjes: Was in de tour al niet geweldig, heeft geen echte punch bergop en de vuelta zit vol ket punchklimmetjes, er is geen jongerenklassement dus die zul je niet meer nemen volgende keer in de vuelta.

Lage rugpijn

'@'wesley: Je hebt gelijk. We beseffen het niet maar deze vuelta is pas een week bezig! Eigenlijk hebben we nog maar relatief eenvoudige etappes gehad, als je kijkt wat er nog komt....Niet normaal! Er gaat echt nog met minuten worden gesmeten. Froome oogt echt wel sterk maar een mindere dag in de vuelta is meteen exit, het is geen tour gelukkig.

1 2 ... 130 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.