'@ kevin: klootje of ik? Wat mij betreft , de vuelta vorig jaar ging goed, de giro dit jaar erg slecht, de tour ging ook goed en de vuelta tot nu toe ook. Het helpt als je wat langer meespeelt en het parcours goed bestudeerd op bijv : touretappe. Die besxhrijven de etappes beter dan scorito.
Kevin ik zeg niet dat je het moet doen hoor. Maar als je zelf aangeeft dat je ploeg niet heel sterk is... kan je ook overwegen om eens een gokje te wagen. Met een grotere kans dat het fout gaat natuurlijk.
Zijn er eigenlijk meer mensen die soms een vorm van kansberekening gebruiken in keuzes bij aanmaken ploeg?
Kevinraar, als je niemand anders hebt zou ik Fraile in ieder geval meenemen, en ik zou hem zeker in de negende en tiende etappe opstellen! Ik ben net als jij benieuwd of Pozzo er weer doorheen komt. Hoe dan ook, als je voor morgen niet zo'n sterk team kan opstellen, is het deze etappe uitzitten en dus de schade beperken. Ben het met Wesley eens maak Vroem kopman.
Zouden Trek en Orica morgen eens de handen in mekaar slaan om de vlucht terug te nemen om voor etappewinst te gaan met Contador/Chaves. Enigste wat Sky doet is de achterstond controleren om de trui niet kwijt te zijn. Ze gaan toch iets moeten doen willen ze de strijd aan gaan met Froome en boni's kunnen daar ook bij helpen. Ach zal wel nog gebeuren zeker, nog bergetappes genoeg!
'@ kevin: meintjes eruit. Ik vind trouwens dat je nu niet wild moet gaan gokken om iets terug te komen. Erg hoog zul je toch niet eindigen dus je kunt ook deze vuelta als een soort training zien. Je speelt nog niet zolang scorito dis ik zou elke dag gewoon de volgens jou beste opstelling maken en ervan leren voor de volgende ronde. Goed kijken naar de etappe, wat voor klim zit erin? Wie kan dat het beste? Dat soort dingen en dan heb je daar volgende keer profijt van.
Bijvoorbeeld meintjes: Was in de tour al niet geweldig, heeft geen echte punch bergop en de vuelta zit vol ket punchklimmetjes, er is geen jongerenklassement dus die zul je niet meer nemen volgende keer in de vuelta.
'@'wesley: Je hebt gelijk. We beseffen het niet maar deze vuelta is pas een week bezig! Eigenlijk hebben we nog maar relatief eenvoudige etappes gehad, als je kijkt wat er nog komt....Niet normaal! Er gaat echt nog met minuten worden gesmeten. Froome oogt echt wel sterk maar een mindere dag in de vuelta is meteen exit, het is geen tour gelukkig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.