Mijn aanvallers voor vandaag zijn:
LLS (C)
Costa (hopelijk heeft de rustdag hem goed gedaan en mag Atapuma morgen)
Trentin (geen flipje in mijn team en zou dit eventueel aankunnen)
Majka
Aangevuld met:
Froome
Chaves
Nibali
Moscon (lijkt mij duidelijk)
Laatste plekje twijfel:
De La Cruz (zal kort zitten mochten de klassementsmannen het toch uitmaken en teampunten evt Flipje)
Contador (gaat hij wat proberen?)
Pozzovivio (denk morgen meer zijn stijl)
Wie heeft er een mooie beargumentatie om mij te helpen?
@De Brigadier
Dit heeft m.i. niks te maken met de verkeerde klassementsmannen (persoonlijk).. Heb ook nog A. Yates, Lopez, Kelderman. Natuurlijk had ik Van Garderen en Roche willen hebben op dit moment maar had daar geen vertrouwen in en pech met Pozzovivo dat hij viel. Woods vind ik wel een misser van mijn kant
De eerste keer dat ik echt inzet op een overwinning van de kopgroep qua scorito-keuzes.
Helaas net als velen, dus er lijkt weinig winst te behalen. Wellicht dat het hebben van Poels en Moscon meer verschil kan gaan maken. Vooral hopen op een tegenvallende LL Sanchez, gezien er hier toch wel erg veel zijn die hem in hun selectie hebben.
De huidige nummer 1 (met flinke voorsprong) heeft in ieder geval volledig op de GC-mannen ingezet met Froome als kopman..
Even vluchtig gecheckt, maar van de top-10 zijn er best wat die flink op GC inzetten & Froome kopman hebben. Eentje is zelfs kopman vergeten te kiezen. Kan wellicht toch een fraaie dag gaan worden, hopen dat mijn jokertje vandaag uitpakt!
Bartje er zijn volgens mij 3 jongens uit de regio vandaag:
Rojas (Chieza), Ruben Fernandez (Churra) en niet de minste LL Sanchez (Mula). En laat die laatste nou ook nog eens een etappe op zijn maat voorgeschoteld krijgen in zijn achtertuin. Niet te zware klim, met een lastige afdaling.
Laten we het wel een beetje gesoigneerd houden hier dames.
-
Ik begin langszaam door te krijgen dat ik misschien wel te laf ben om goed te scoren deze Vuelta. Al mijn concurrenten met aanvallers, ook als kopman vandaag. En ik schaamteloos vollen bak GC contenders aan de start.
Nog geen vluchters vooralsnog, al probeert iedereen en zijn zus om weg te komen schijnt het. Maar hoe langer het duurt om een kopgroep op te zetten, hoe beter. En laten we hopen dat iedereen ongeschonden weer beneden komt straks, want oei.... dat wordt linke soep.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.