Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 141 ... 226 227
Nielsbax

wie is bartje?

De Brigadier

Hoe komt iedereen hier aan zo belachelijk veel vluchtmateriaal? Oh, omdat ze de verkeerde klassementsmannen kozen...

Zeer irritant dit soort ritten met maar een paar vluchters en alle klassementsmannen nog te dicht op Froome....

Platje

Mijn aanvallers voor vandaag zijn:
LLS (C)
Costa (hopelijk heeft de rustdag hem goed gedaan en mag Atapuma morgen)
Trentin (geen flipje in mijn team en zou dit eventueel aankunnen)
Majka

Aangevuld met:
Froome
Chaves
Nibali
Moscon (lijkt mij duidelijk)

Laatste plekje twijfel:
De La Cruz (zal kort zitten mochten de klassementsmannen het toch uitmaken en teampunten evt Flipje)
Contador (gaat hij wat proberen?)
Pozzovivio (denk morgen meer zijn stijl)

Wie heeft er een mooie beargumentatie om mij te helpen?

@De Brigadier
Dit heeft m.i. niks te maken met de verkeerde klassementsmannen (persoonlijk).. Heb ook nog A. Yates, Lopez, Kelderman. Natuurlijk had ik Van Garderen en Roche willen hebben op dit moment maar had daar geen vertrouwen in en pech met Pozzovivo dat hij viel. Woods vind ik wel een misser van mijn kant

Dom Tumoulin

Heeft iemand enige kennis over de daalkwaliteiten van Rohan Dennis?

hartstikkebedankt

Voor wat het waard is, het regent in de Vuelta. De zeer moeilijke afdaling zal waarschijnlijk nat zijn vanmiddag. Noteer maar vast wat verschillen.

Edd1e

'@brigadier

3 vluchters belachelijk veel? Want heb je anders naast 12 klassementsrenners, 8 sprinters?

Voor twee plekken heb ik Costa, Trentin, Pozzovivo en Kelderman. Had eerst Kelderman en Pozzovivo staan, maar ga nu voor Costa en Trentin, hopelijk sla ik me niet voor mijn kop straks.

Dom Tumoulin

Costa of Dennis !??????????????????????????????????????????? paniek, nog 9 minuten

Edd1e

'@hartstikkebedankt

Hopelijk blijft iedereen wel op zijn fiets. De valpartijen van de Tour ben ik wel een beetje zat.

Flipper01

Tot de laatste minuut aan het twijfelen tussen Pozzovivo en Fraile... Ik gok er maar op dat Fraile weer beter is en zich vandaag weer wil laten zien.
Hopelijk doet Pozzo rustig aan zodat hij morgen kan vlammen!

Pietje Precies

De eerste keer dat ik echt inzet op een overwinning van de kopgroep qua scorito-keuzes.

Helaas net als velen, dus er lijkt weinig winst te behalen. Wellicht dat het hebben van Poels en Moscon meer verschil kan gaan maken. Vooral hopen op een tegenvallende LL Sanchez, gezien er hier toch wel erg veel zijn die hem in hun selectie hebben.

De huidige nummer 1 (met flinke voorsprong) heeft in ieder geval volledig op de GC-mannen ingezet met Froome als kopman..

Even vluchtig gecheckt, maar van de top-10 zijn er best wat die flink op GC inzetten & Froome kopman hebben. Eentje is zelfs kopman vergeten te kiezen. Kan wellicht toch een fraaie dag gaan worden, hopen dat mijn jokertje vandaag uitpakt!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Bartje er zijn volgens mij 3 jongens uit de regio vandaag:

Rojas (Chieza), Ruben Fernandez (Churra) en niet de minste LL Sanchez (Mula). En laat die laatste nou ook nog eens een etappe op zijn maat voorgeschoteld krijgen in zijn achtertuin. Niet te zware klim, met een lastige afdaling.

Platje

Wie gekozen Dom Tumoulin? Dennis ervandoor

En weer gepakt.. maar hij wil graag

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

Uiteindelijk Dennis gekozen omdat ik gedroomd heb dat hij vandaag ging winnen lol

Treenert

Als ik daarover ga dromen, ga ik mij zorgen maken.

Vandaag 'gegokt' op LL Sanchez

Laatst gewijzigd
Flipper01

Dennis plaatst wel als eerste een aanval.. Hij heeft wellicht dezelfde droom gehad.

Dom Tumoulin

Haha ja als je in je hoofd zo vaak en zo intensief met iets bezig bent, zoals nu met scorito, dan ga je er vanzelf over dromen :p Heb dat ook altijd met videogames

Pietje Precies

Heel mooi dat Dennis vandaag in ieder geval de intentie heeft om mee te geraken. Hopelijk lukt het straks ook! :)

Edd1e

Van de top10 heeft 1/3 Froome, 1/3 Alaphilippe en 1/3 Sanchez, er zullen dus wel wat klappen gaan vallen vandaag. Ik ben ook van Froome naar Alaphilippe gegaan, ook al weet ik uit ervaring dat je beter voor Froome kan gaan, maar ik leer het nooit.

ben_pronk

1 ding is zeker, Dennis wil vandaag!!!!

De bavariaan

Dennis gaat het echt niet winnen, heb gedroomd dat ie 2 keer lek gaat rijden in de afdaling en dat lls em pakt. Hehe^^

Klootje Kriekeljon

Ik droom over taart en lekkere wijven. Maar ieder zijn onderbewuste ding.

Platje

Lekkere wijven waarvan je de taart aflikt zeker? :)

Treenert

En dat zegt uitgerekend: PLATJE

Zadelpen

Laten we het wel een beetje gesoigneerd houden hier dames.

-

Ik begin langszaam door te krijgen dat ik misschien wel te laf ben om goed te scoren deze Vuelta. Al mijn concurrenten met aanvallers, ook als kopman vandaag. En ik schaamteloos vollen bak GC contenders aan de start.

Nog geen vluchters vooralsnog, al probeert iedereen en zijn zus om weg te komen schijnt het. Maar hoe langer het duurt om een kopgroep op te zetten, hoe beter. En laten we hopen dat iedereen ongeschonden weer beneden komt straks, want oei.... dat wordt linke soep.

hartstikkebedankt

Dat wordt nog een hele klus om weg te komen, zal me niks verbazen als er straks een paar volle bak die berg omhoog stoempen en daarvoor een beetje blijven schuilen voor de regen. Dat zullen dan de wat meer behoorlijke klimmers moeten zijn.

1 2 ... 141 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.