Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 140 ... 226 227
kevinraar

Ik haal de la cruz er wel uit

Lage rugpijn

'@ kevin: Ik zou de la cruz laten staan want alaphilippe is ook een kanshebber en dan heb je teampunten als hij wint. Sunweb heeft volgens mij geen kandidaat ritwinnaar. Maar het is natuurlijk joiw keuze!

Pietje Precies

Ik merk dat de kans op teamgenootpunten via een rit-overwinning toch wel ernstig overschat wordt door velen.

Althans, voor een 12% kans op 10 teamgenootpunten zou ik geen renner selecteren. Nou scheelt het dat de la Cruz zelf ook uitstekend rijdt, dus zeker geen gekke keuze om hem mee te nemen, maar dan wel om die reden.

zeewolde

Kevin, ik zou zeker Trentin eruit halen. Je hebt met Jungels en DLC al 2 Quick Step mannen, stel dat Alaphil wint heb je toch nog wat en ze kunnen zelf ook winnen. Trentin zelf zal dit niet overleven en zal bivendien waarschijnlijk nog 1 of 2 plaatsen zakken in het puntenklassement zodat hij nog maar een paar puntjes oplevert.

Klootje Kriekeljon

Geen twijfel wie morgen captain is in ieder geval. En vol op de aanval natuurlijk.

Poeksel

"Alaphilippe is not Quick-Steps only bid. Last year, Matteo Trentin won a Giro stage, which in his anatomy reminds much of this. That is why the Italian must have looked forward to this day as an excellent opportunity, especially after the almost insane climbing station he delivered on the difficult 6th stage. If he has his legs again, he will not lose much to the climbers on the pitch, and then he will have time to get back on the run, exactly as he did in the Giro last year. In a spurt, nobody strikes him and therefore he has good opportunities to secure victory number 2." volgens Feldet.dk.

(niet zelf gecheckt overigens)

kaboutertje

Trentin klom ook aardig in etappe 6. En inderdaad in de giro van vorig jaar. De rit over de pra martino. Waarbij hij terug kwam in de afdaling bij brambilla en moser(!?).

Papa Bart

Roept u maar Klootje..

Tom Aten Sap

LL of alla kopman? Beantwoord ik hem zelf al als ik denk dat LL wat gebrander zal zijn om er vandaag bij te zitten? Of pozzo, maar die verwacht ik eerder morgen.

Starlynk

Als je LL hebt zou ik 'm kopman maken.. Baal ervan dat ik hem niet heb.. ging er van uit dat ie 100% zou moeten knechten voor Aru.

henkjmol

Ala of luis leon. 50/50% kans. Kies zelf voor LLS alleen obv onderbuik. Geloof niet dat de GC mannen een rol gaan spelen voor de ritwinst. Morgen Majka, niet vandaag lijkt me

joenique

Voila selectie is gemaakt:

Flipje (C) (aanvallen)
Fraile (aanvallen)
Roson (aanvallen)
Poels (zekere punten)
Chaves (zekere punten)
Froome (zekere punten)
Bertje (met bertje weet je nooit :p )
De Haai (kan zelfs met een /niet te grote kopgroep/ nog punten en tijd proberen pakken in afdaling)
Aru (voor eventueel teampunten daar ik LLS niet heb)

Of zou ik er nog iemand uitgooien voor Costa (vrees het na z'n val) of Caruso (rijdt niet lekker, of spaart zich om eens één rit uit te halen en te winnen) ?

dazzler2120

Ik heb echt geen idee wat ik ga doen vandaag. Zoveel twijfels in mijn team en toch niet de ballen hebben om andere dingen op te stellen...
Heb op dit moment:
Alaphilippe (C) (Je ouders zouden je maar zo'n mooie achternaam meegeven, vervolgens noemt iedereen je 'flipje'...)
Moreno (Wanneer gaat hij eens rijden?)
Majka (Morgen is een betere kans voor hem, maar zal die toch gaan?)
Atapuma (Lijkt voor bergtrui te willen gaan, wanneer?)
Froome
Poels
Chaves
Nibali
TVG (overleeft hij dit)

Dit gaat een dag zijn waar ik heel veel punten pak, of mijn klassement volledig verspeel.
Een dag in spanning!

Primavoormij

Ik heb dus serieus gedroomd dat Dennis vandaag de etappe wint ... ben geneigd 'm nu op te stellen

janstof

Ik speel vandaag met

Froome
Nibali
Chaves
Jungels
D. Moreno
Atapuma
Alaphilippe (C)
Trentin
Majka

Bank:
De La Cruz
Zakarin
A. Yates
Kelderman
TJ
Costa

Verwachten jullie niet dat Mannen als Majka, Geniez Atapuma, Costa morgen gaan aanvallen? vooral voor een Majka lijkt dat parcours beter. Zit zeer aan de twijfel over Costa ipv Majka.
Jungels gaat mee op de gok, die moet toch een keer mee gaan

Flipper01

Ik neem de volgende klassementsmannen mee vandaag: Froome, Poels, Chaves, Roche en Nibali
In de aanval verwacht ik in ieder geval Alaphilippe en LL Sanchez

De laatste twee plekjes gaan waarschijnlijk naar Fraille, Majka of Pozzovivo. Waarbij ik twijfel omdat ik Majka en Pozzo met name in de etappe van morgen verwacht...

Op de bank: De la Cruz, Woods, Zakarin, Yates en Caruso

zeewolde

Bij deze ook maar eens mijn team posten, het is niet eerlijk als ik alleen maar profiteer van jullie bespiegelingen.
Ik denk dat er 10-15 man in de vlucht zitten waarvan er 5-10 vooruit blijven.
vandaar stuur ik vandaag de volgende 9 man de wei in :

in de vlucht:
Alaphillippe
LLS
Majka
Mas (gokje)

klassementsmannen:
Froome
Chavez
Nibali
Poels

teammate :
Moscon

alleen nog twijfels over de kopman

op het bankje : Zakarin, MA Lopez --> beide mogen morgen weer.
A. Yates (is het aan het kwijtraken denk ik), Pozzovivo (misschien morgen in de vlucht)

hartstikkebedankt

Ik zie echt niet in waarom deze etappe géén vluchter als winnaar zou krijgen. 125 kilometer dalend en vlak moet wel zorgen voor een aardig gat volgens mij en 1 berg is dan niet genoeg om helemaal terug te komen met ook nog een afdaling. Bovendien zullen weinig AK-mannen eager zijn om die kopgroep terug te halen.

Mijn zekere mannen:

Froome
Poels
Nibali

LL Sanchez (c)
Jungels
Alaphilippe

Dan wordt het lastig. Nog 3 plekjes met nu op de hot seat:

Majka
Pozzovivo
Rui Costa (weet iemand hoe het gaat met Rui Costa, op voorhand is deze etappe wel zijn werk vind ik en hij zal vandaag meer kans hebben dan morgen)

Voorlopige bank (niet willekeurig): Woods, Trentin, De la Cruz, MA Lopez, Adam Yates, Kelderman, Zakarin.

timoo

Rojas (c)
Costa
Pozzo
Soler
Majka

Froome
Nibali
Chavez
Poels

Op de gok rojas als captain geselecteerd ik denk niet dat costa pozzo en majka vandaag in de aanval gaan.

Papa Bart

Morgen is natuurlijk wel veel meer een klassementsdag dan vandaag. Maarrrrr.....dit is de Vuelta! In principe is morgen wellicht meer een dag voor Pozzovivo en Majka dan vandaag, maar die weten dat ook wel. Alas vanuit de lange termijnplanning: vandaag EN morgen beide mee :-)

ivo001

Mijn opstelling voor vandaag:
Luis Leon Sanchez (C)
Froome
Nibali
Zakarin
Jungels
M A Lopez (Leuk als LLS wint)
Poels (teampunten)
Costa
Visconti

Jungels er uiteindelijk ingezet op de plek van Adam Yates.
Pozzovivo en Dennis zouden ook nog kunnen, maar verwacht ze niet vandaag.

JDL75

Voor vandaag, een etappe die naar alle waarschijnlijkheid gewonnen door een sterke aanvaller vanuit de vluchtgroep,
-Alaphilippe als Captain. Aangevuld met:
-Froome (zekere punten)
-Poels (zekere punten)
-Nibali (mochten de AK's geen 20+ man voor zich hebben dan is hij de beste afmaker in de afdaling van de AK'ers)
-Jungels (zou zomaar mee kunnen gaan in de vlucht en heeft nog geen etappezege tov Ala en Trentin, anders eventueel teampunten Ala)
-dLC (QS en hopen op winst Ala/Jungels)
-Majka (stel hij gaat voor vandaag én morgen ;-)
A.Yates (sterk afdalen, maar onzeker over hem)
-Roche (zeer onzeker)

Wie zouden jullie in de plaats nemen voor de 2 onzekere?
Bank:
Trentin (zie bericht eerder op het forum, straks gaat hij idd mee...)
TJ (na rustdag vaak wat minder, toch zou hij hier normaal gesproken goed mee moeten zitten. Kans op vallen wel groter dan anderen over dit slechte wegdek en smalle afdaling;-)
Dennis (wordt door verschillende als dark horse genoemd, en de voorspellende droom😂)

http://06.live-radsport.ch/details_212850/Vorschau_amp_Favoriten_Vuelta_a_Espantildea_Etappe_10_Ein_besonderer_Tag_fuumlr_AbfahrtsSpezialisten.html

Zakarin (zou ik zelf niet kiezen omdat ik geen uitleg heb)
Haller (zie resultaat etappe 5)
Lopez (maatje Sanchez)
Kelderman (mochten de AK mannen het wel gaan doen zit hij erbij, oogt steeds sterker)

timothyvana

Vandaag alles op de aanval met een hele grote groep. Alleen nog maar Froome, Chaves, Poels en Moscon voor zekere punten. Dan Jungels, Majka, Alaphillipe, Costa en Fraile. Hopen dat er 20 man voor de favorieten gaan binnenkomen, anders is het gedaan voor mij. Grote Twijfel is nog om Costa eruit te halen voor Nibali. Costa staat nog kort (6,5m op froome) en zijn fysiek is natuurlijk twijfelachtig.

Bank nu: Nibali/Costa, Zakarin, A.Yates, Kelderman, TVG, DLC, Trentin (Wat een namen :S)

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Voor vandaag

LLS (c)
Costa
Trentin
Dennis
Poels
Froome
Nibali
Chaves
Majka

Op de bank: Pozzo, Zakarin, Contador, De La Cruz, A Yates, Roche

Starlynk

Ik twijfel nog tussen Majka en Roche. Verwacht Majka vandaag eigenlijk niet, maar als hij toch meezit kan hij veel punten pakken. Zie Roche niet meer dan die 7 truipunten die hij nu heeft pakken (ok 17 als Dennis de etappe wint :p) en zie hem er eventueel ook nog wel doorzakken ten koste van bijv. Nibali. Twijfel, twijfel... Neig naar Majka, ondanks de grote kans op 0 punten ;)

Voor de rest: Alaphilippe (c), Jungels, Trentin, Froome, Chaves, Poels, Nibali, Woods.

Etixx gaat hier sowieso voor de vlucht dus 3 man van Etixx.. Dan de vaste punten van Froome, Chaves en Poels. Nibali gaat hier vast iets proberen + wat zekere punten. Woods ook wat zekere punten en heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat hij die vasthoudt en misschien nog wat opschuift in het klassement.

1 2 ... 140 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.