Alleen in de Scorito app op je telefoon of tablet, niet op de website. Als je in de app naar een poule ranglijst staat er achter de naam van de mensen die ooit 99% of beter hebben behaald binnen de discipline (wielrennen/voetbal/tennis) een beker. Daarnaast krijg je een prijs in je prijzenkast (ook alleen beschikbaar in de app op dit moment).
Ik heb echt geen idee wat te doen morgen. Ik verwacht wel aanvallers, maar nog niet diegene die ik in mijn team heb. Die verwacht ik de dag er na. Maar kan zomaar andersom zijn, of totaal iets anders.
Ik denk dat ik maar voor de sterksten in mijn team ga. En ook dat is nog niet helemaal duidelijk. Pozzo of Lopez bv. Ik heb ook het idee dat een renner die ik niet heb, misschien wel de belangrijkste schakel voor mijn team is: Bertje. Gaat die steeds vroeg in de aanval zal ik goed gaan scoren. Mogen de vluchters weg, en dat zijn er steeds veel, dan wordt het helemaal niks.
Vamos Alberto!
'@PietjePrecies, stuur me een pm indien je benieuwd bent naar mijn visie over het huidige budget. Heb 't denk ik aardig door (3/4 x 99% & na deze proefperiode 4e overall). Dan kunnen we 't hier verder over de Vuelta hebben! :)
Morgen ga ik overigens lekker voor de klassementsmannen, maximaal één of twee vluchters.
Team voor morgen staat in de steigers, alleen de kopman is nog onzeker. 4 klassementsmannen (Froome Nibali Chaves en Zakarin), 3 vluchters (Sanchez Alaphilippe en Jungels) en twee Sky mannen (Poels en Nieve) voor de zekere punten omdat ik het echt niet weet. Kopman wordt of Sanchez of Froome.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.