Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 139 ... 226 227
jp.vanoosterhout

waar kan ik die beker zien dan?

Starlynk

Alleen in de Scorito app op je telefoon of tablet, niet op de website. Als je in de app naar een poule ranglijst staat er achter de naam van de mensen die ooit 99% of beter hebben behaald binnen de discipline (wielrennen/voetbal/tennis) een beker. Daarnaast krijg je een prijs in je prijzenkast (ook alleen beschikbaar in de app op dit moment).

jp.vanoosterhout

oke bedankt !

Klootje Kriekeljon

Verleidelijk om morgen vol voor de vlucht te gaan....

kevinraar

Ik heb nu voor morgen dit
Froome
Poels
Kelderman
Nibali
De la cruz
Trentin
Jungels
Fraile
Pozzovivo

Ik wil graag Rojas erin zetten maar voor wie?

Karsten

'@Hunneman
Pozzovivo finishte gisteren 19e. Denk niet dat hij die moeite had genomen als hij zich nog niet in orde had gevoeld. Bovendien zal de rustdag hem goed doen.

Zadelpen

Ik heb echt geen idee wat te doen morgen. Ik verwacht wel aanvallers, maar nog niet diegene die ik in mijn team heb. Die verwacht ik de dag er na. Maar kan zomaar andersom zijn, of totaal iets anders.

Ik denk dat ik maar voor de sterksten in mijn team ga. En ook dat is nog niet helemaal duidelijk. Pozzo of Lopez bv. Ik heb ook het idee dat een renner die ik niet heb, misschien wel de belangrijkste schakel voor mijn team is: Bertje. Gaat die steeds vroeg in de aanval zal ik goed gaan scoren. Mogen de vluchters weg, en dat zijn er steeds veel, dan wordt het helemaal niks.

Vamos Alberto!

jp.vanoosterhout

maar als het veel vluchters worden scoren er zeer weinig hoog !

Papa Bart

Uiteraard stelt iedereen Nibs op met die afdaling, maar ik ga vol voor de vluchters. Het hele zootje! Denk er zelfs over om Froome niet op te stellen, om plaats te maken.

Papa Bart

Mijn team tot nu toe is dus:
Pozzo
Majka
Jungels
LL
Rui Costa
Caruso
Moreno
S Yates
Froome

Edd1e

Stel vooral Froome niet op, aan die 24 punten heb je toch niks. Dan heb je meer aan 9 topvluchters.

bart1e

Verwacht iemand iets van Rohan Dennis morgen?

Kingstown

Lees ik hier in het Vuelta topic nou hele verhandelingen over Davy Klaassen en Jens Toornstra? Mijn hemel zeg. headbang smiley.

Karsten

Zeer sterke twijfel of ik morgen Moreno mee moet nemen, maar ja, wie daar voor op te offeren....

DeNescafe

'@PietjePrecies, stuur me een pm indien je benieuwd bent naar mijn visie over het huidige budget. Heb 't denk ik aardig door (3/4 x 99% & na deze proefperiode 4e overall). Dan kunnen we 't hier verder over de Vuelta hebben! :)

Morgen ga ik overigens lekker voor de klassementsmannen, maximaal één of twee vluchters.

Ragnar Lolbroek

Heb nu Froome, Nibali, Aru, Poels, De la Cruz, Yates
en voor de vlucht: Majka, Alaphilippe en LL Sanchez.
Maar dan moet ik wel De Marchi, Costa, Rojas en Pozzo op het bankje laten.
Dan vraag ik mij wel af of ik de juiste keuzes heb gemaakt voor de vlucht.

Lage rugpijn

@ senne: Wat gaan de la cruz en yates opleveren dan? Die halen alleen punten als de groep bij elkaar blijft en dan hebben je vluchters weer geen zin.

DonQ.

Dat op 2 gedachten hinken heeft mij ook al heel wat punten gekost.
Morgen vol op de aanval behalve Pozzovivo, die gaat vast niet mee in een 120 km lange "vlakke" aanloop.

Jopster

Aangezien ik lees dat hier een hoop spelers alle spellen op scorito spelen, kan er niet een forum aangemaakt worden voor de rest van de spellen?

Matt89

Team voor morgen staat in de steigers, alleen de kopman is nog onzeker. 4 klassementsmannen (Froome Nibali Chaves en Zakarin), 3 vluchters (Sanchez Alaphilippe en Jungels) en twee Sky mannen (Poels en Nieve) voor de zekere punten omdat ik het echt niet weet. Kopman wordt of Sanchez of Froome.

kaboutertje

Verwacht Majka eerder woensdag.

kevinraar

Ik heb voor morgen
Froome
Poels
Kelderman
Nibali
De la cruz
Trentin
Jungels
Pozzovivo
Fraile

K wil graag Rojas er indoen maar heb geen idee voor wie

bramverbruggen

Trentin, de la Cruz of Kelderman Kan je er wel uithalen voor Rojas Kevin! Die gaan morgen niet heel veel opleveren vermoed ik.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe oud jij bent Kevin, kan je ons dat vertellen?

Lage rugpijn

'@ kaboutertje: Ja ja, dat ken ik..Alaphilippe verwachtte men ook een dag later , en majka was nog ziek...Ik trap er niet meer in en stel hem gewoon op! :-)

Lage rugpijn

He Kevin, ik dacht dat je weinig keuze had maar rojas is een prima aanvaller die ook nog kan sprinten! Ik denk niet dat je veel aan kelderman gaat hebben inderdaad.

1 2 ... 139 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.