Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 143 ... 226 227
zeewolde

joepie een kopgroep.
2 Lotto Jumbo , 3 Quick Step (met Trentin) , 2 AG2R , een BMC een Movistar en wat klein bier

zeewolde

Alaphilippe en Jungels achteraan peloton

Dom Tumoulin

Laat die hele kopgroep maar voor het peloton eindigen en dan blijft de schade beperkt

Klootje Kriekeljon

De groep is weg...

Starlynk

Kon het scenario nog erger? Natuurlijk! Een kopgroep met LLS! :p

hartstikkebedankt

o.a. Poels, Pozzovivo en De Gendt worden trouwens gelost gemeld (uit het peloton dus) op 1:30

bartje

Tuurlijk. Pozzo er op het laatst uitgehaald...

Elpiedro

he bah, dit wordt wonden likken aan het einde van de dag

Klootje Kriekeljon

En nu nog tot de meet aub!

Pietje Precies

Zoals verwacht loopt het nu snel op.. hopen dat er snel geklommen gaat worden in de kopgroep.. en de zwakkere broeders gelost worden.

hartstikkebedankt

18 leiders meldt Sporza
De 18 manschappen voorin: Reis en Roson (Caja Rural), Rojas en Soler (Movistar), LL Sanchez (Astana), Novak en Agnoli (Bahrein), De Marchi (BMC), Denz en Geniez (AG2R), Courteille (FDJ), Lobato en Lindeman (LottoNL), Bernard (Trek), Trentin en Terpstra (Quick-Step), Janse Van Rensburg (Dimension Data), Morkov (Katjoesja).

Starlynk

'@klootje: lekker hoor.. LLS (c), Trentin en De Marchi in je team :p

bartje

Omdat de kopgroep relatief laat weg is, maken die dan ook meer kans om het te halen? Ofwel frisser aan de klim beginnen?

LeoR 16

vreemde kopgroep, zeker in het kamp van QS waar ze twee tempobeulen voor Alaphilippe mee hebben, enige probleem is dat Julian zelf niet mee is ...

ik hoop dat het peloton nog wat vaart gaat maken, anders zal minstens 5% van de scoritodeelnemers vandaag héél blij zijn.

Dom Tumoulin

Meh, alleen LLS in de kopgroep en die heb ik geen captain gemaakt. De voorsprong loopt hard op nu.

hartstikkebedankt

2 uur koers, 103 kilometer op de teller, bizar

Trentin zal deels in de kopgroep zitten om te sprokkelen voor de puntentrui denk ik en daarna maar eens verder zien. Had wat meer sterke klimmers in die groep verwacht eerlijk gezegd.

jp.vanoosterhout

toch nog een groep weg !dan maar roson winnen,dan kan ik de schade beperken !die hebben er niet veel.dan moet sanchez niet bij de eerste komen please.

timothyvana

5 aanvallers opgesteld 0 mee. Trentin op de bank omdat ik dit geschikter achtte voor Ala en Jungels.

Morgen weer de AK mannen opstellen om vervolgens zeker weer 3 niet opgestelde aanvallers te zien excelleren haha.

Laatst gewijzigd
De bavariaan

Jaja daar gaan we! Lobato er ook bij, had ik bijna erbij gezet omdat lottonl aangaf vandaag iets te willen proberen... Niet gedacht dat ze ook daadwerkelijk meezaten haha

bartje

Ik heb Trentin en LL mee, leuk voor de statistieken, maar ik zie ze nog niet winnen..

Lage rugpijn

Godsamme...trentin en lobato! Maar goed, ik heb ll als kopman dus niks is nog verloren.

Pietje Precies

Heuj, opeens melden ze geen Roson meer... wat een klotedag.

Lowland

Op de liveticker van de Vuelta staat geen Roson maar Reiss en Rubio. Nos vermeldt wel Roson. Hopelijk is het Roson...

wesley1983

De mensen die Trentin meenamen enkel voor zijn 6 truipunten worden beloond, wat een klotespel is die Scorito toch.

ben_pronk

laat de Marchi maar winnen... 2 man BMC in mn selectie
Daarnaast natuurlijk Sanchez als kopman en als dark horse trentin geselecteerd!!! heerlijk laat het maar beginnen!! Dit wordt hoe dan ook stijgen als ze vooraan blijven

1 2 ... 143 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.