Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 144 ... 226 227
sprintgeit

De mensen met LL capitano lachen in hun vuistje. De Marchi, Rojas, Trentin en Soler (gaat zn geld gewoon waard zijn op deze manier) zullen hier en daar ook nog wel voorkomen.

Persoonlijk heb ik helemaal niemand in de kopgroep. Trentin niet opgesteld. Verlies beperken vandaag dus.

kaboutertje

Dat is het mooie van de aanvallers, grotere kans dat ze geen punten halen. Mensen met LLS als kopman slaan vandaag een behoorlijke slag. Zelf gelukkig trentin mee. Die moet de schade gaan beperken. Alaphilippe hier toch wel de grote afwezige. Maar dat geldt voor heel veel mensen.

LeoR 16

lol @ lage rugpijn, waar jij je zorgen over maakt .. met LLS als kopman zou ik nu zitten genieten, de 100 punten zijn zo goed als binnen.

frustratie is enkel toegelaten voor de mensen die hun klassementsmannen over boord hebben gegooid voor aanvallers die nu niet mee zitten. Genre Alaphilippe, Majka, Moreno, Pozzo, ..

edit: onbegrijpelijk trouwens dat er mensen vandaag Trentin hebben opgesteld, en daar hoogstwaarschijnlijk nog een goede zaak mee gaan doen ook :p

Laatst gewijzigd
SlamSam111

Nog zo getwijfeld over Lobato, verdorie.

Wel LLS (c) en Trentin mee :)

hartstikkebedankt

Idee dat bij mij opkomt is het volgende: Poels rijdt dus in een groep gelosten iets van 2 minuten achter het peloton. Zouden ze hem vandaag een boel tijd laten verliezen om hem morgen vooruit te sturen voor een coup de Froomy?

Hunneman180

Ik heb Majka en LLS (c) als aanvallers geselecteerd met Pozzovivo en Rui Costa erbij ipv De la Cruz en Roche... Had ik beter niet kunnen doen...

Klootje Kriekeljon

Starlynk, ja nu nog dat beetje meer mazzel.

Wesley/Leor, nee hoor.. hij zat er niet in totdat Poeksel gisteren met Feltet.dk kwam. Waarvoor dank Poek.

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Is het nu Roson of Rubio?

Kpenty

Gegokt met 5 aanvallers en verloren. Deze gasten blijven natuurlijk nooit allemaal ervoor

De bavariaan

We zijn er nog niet he, hoop wel echt op lls, als ze voor blijven hebben we inderdaad veel kans op de 100 punten:)

Edd1e

Al die mensen die zeiken over Trentin kijk eens op pcs, hij heeft eerder bewezen dit te kunnen. Een beetje triest om anderen de schuld te geven over je eigen onkunde.

Laatst gewijzigd
Platje

Roson volgens mij

LeoR 16

Achja, met wat 'geluk' zit er in het peloton misschien toch nog een renner (Contador ?) met de ambitie een Vuelta-rit te winnen, als die van de voet meteen vol door gaat kan het nog alle kanten op.

edit: @ klootje, als je Trentin opstelt in een bergrit, en er dan nog flink wat punten mee gaat scoren, dan heb je je portie mazzel al wel gehad denk ik, of het moet zijn dat je basisploeg gewoon niet veel voorstelt natuurlijk.

Laatst gewijzigd
joenique

Ik ben aan het hopen op Roson! : )

-- Eens benieuwd waar Trentin en Lobato gaan eindigen, heb ze jammergenoeg niet geselecteerd. Nuna dit soort ritten is steeds moeilijk in te schatten.

Ik ga gewoon genieten van de koers

wesley1983

'@eddie: Haha laten we eens zijn klim bekijken straks, altijd eerst zien voor je iets zegt man. Als hij inderdaad met LL en Roson kan meeklimmen dan heb ik er geen moeite mee om je gelijk te geven.

hartstikkebedankt

Wat mij betreft een aardige hindsight bias en mazzel met het koersverloop hier betreffende Trentin.

Ik heb vandaag ingeschat dat Trentin niet vooraan zou eindigen, nadat er werd gerefereerd aan het Deense artikel en die etappe van vorig jaar in de Giro. Heb speciaal nog dat profiel opgezocht en geconcludeerd dat het weliswaar steiler was dan vandaag maar ook 4,5 kilometer in lengte en Trentin vergezeld met niet echte klimtypes. De klim van vandaag is toch al gauw 18 kilometer en ik verwachtte hier dan ook eerder Jungels en Alaphilippe uit het Quick Step kamp en andere klimmers.

Daarnaast moet ik nog zien of hij vandaag echt hoog gaat eindigen, we zijn er nog niet natuurlijk.

Laatst gewijzigd
SlamSam111

'@leor, hij staat 2e in puntenklassement, die tussensprint voor de voet is zeer verleidelijk.
Kans dat hij mee zou zitten in de vlucht was enorm groot, gok die beloond wordt.
Laten we het houden op berekende mazzel :)

Klootje Kriekeljon

edit: @ klootje, als je Trentin opstelt in een bergrit, en er dan nog flink wat punten mee gaat scoren, dan heb je je portie mazzel al wel gehad denk ik, of het moet zijn dat je basisploeg gewoon niet veel voorstelt natuurlijk.

Leor vloek maar ff als het een dag niet meezit, maar reageer je niet op een ander af.. Als jij mijn ploeg ziet dan zul je wel moeten erkennen dat Trentin een keuze was en geen mazzel.

hartstikkebedankt.. ga jij nou ook al beginnen?

Poeksel, 29 augustus 2017 om 00:02: “Alaphilippe is not Quick-Steps only bid. Last year, Matteo Trentin won a Giro stage, which in his anatomy reminds much of this. That is why the Italian must have looked forward to this day as an excellent opportunity, especially after the almost insane climbing station he delivered on the difficult 6th stage. If he has his legs again, he will not lose much to the climbers on the pitch, and then he will have time to get back on the run, exactly as he did in the Giro last year. In a spurt, nobody strikes him and therefore he has good opportunities to secure victory number 2.” volgens Feldet.dk.

Laatst gewijzigd
LeoR 16

'@ SlamSam, als dat je drijfveer was om hem op te stellen, zal je hem nog veel in je ploeg moeten nemen, hij zal immers nog véel tussensprints nodig hebben om Froome achter hem te houden. ^^

edit: leuk artikel, neemt niet weg dat er nog steeds een stuk of 50 renners in het Vuelta-peloton een stuk rapper kunnen klimmen dan Trentin. Toegeven dat je geluk hebt, is blijkbaar een kunst die niet voor iedereen weggelegd is. ;)

Laatst gewijzigd
Starlynk

Voor mij was Trentin ook een berekende gok. Het ligt natuurlijk ook aan de rest van je team. Ik heb geen pure aanvallers en in zo'n rit als vandaag die voor 90% zeker naar de aanvallers gaat moet je toch iets opstellen en dan is Trentin helemaal niet zo'n gek idee met groene trui punten, kans op teampunten en kans om zelf mee te zitten.

Ik verwacht overigens dat hij er straks gewoon afgereden gaat worden en mogelijk nog opgepeuzeld door het peloton.

Oh en mensen die LLS als kopman hebben opgesteld mogen niet klagen over andere renners die ze wel/niet opgesteld hebben :p

Lowland

Het is Roson!

SlamSam111

Ik heb gewoon gelijk gekregen?

Anyway, hij moet natuurlijk nog in de punten eindigen.

jp.vanoosterhout

er gaan er nog veel terugvallen trentin,lobato,terpstra,morkov zoiezo !

Edd1e

'@wesley

Waarom geef je eerst anderen de schuld omdat ze "toevallig" Trentin hebben voor de punten, wat helemaal nergens op slaat. Mensen stellen Trentin op met een reden net zoals jij 9 renners opstelt met een bepaald inzicht.

Als je zo zeker van je zaak bent dat Trentin dit niet aan kan, moet je juist blij zijn dat mensen Trentin hebben gekozen..

Platje

Heb zelf ook bewust trentin genomen voor de vlucht alleen is de voorsprong veel te klein nu gok ik, had een rustige dag in gedachten met een groep die zeker 10 min zou krijgen

1 2 ... 144 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.