lol @ lage rugpijn, waar jij je zorgen over maakt .. met LLS als kopman zou ik nu zitten genieten, de 100 punten zijn zo goed als binnen.
frustratie is enkel toegelaten voor de mensen die hun klassementsmannen over boord hebben gegooid voor aanvallers die nu niet mee zitten. Genre Alaphilippe, Majka, Moreno, Pozzo, ..
edit: onbegrijpelijk trouwens dat er mensen vandaag Trentin hebben opgesteld, en daar hoogstwaarschijnlijk nog een goede zaak mee gaan doen ook :p
Achja, met wat 'geluk' zit er in het peloton misschien toch nog een renner (Contador ?) met de ambitie een Vuelta-rit te winnen, als die van de voet meteen vol door gaat kan het nog alle kanten op.
edit: @ klootje, als je Trentin opstelt in een bergrit, en er dan nog flink wat punten mee gaat scoren, dan heb je je portie mazzel al wel gehad denk ik, of het moet zijn dat je basisploeg gewoon niet veel voorstelt natuurlijk.
Wat mij betreft een aardige hindsight bias en mazzel met het koersverloop hier betreffende Trentin.
Ik heb vandaag ingeschat dat Trentin niet vooraan zou eindigen, nadat er werd gerefereerd aan het Deense artikel en die etappe van vorig jaar in de Giro. Heb speciaal nog dat profiel opgezocht en geconcludeerd dat het weliswaar steiler was dan vandaag maar ook 4,5 kilometer in lengte en Trentin vergezeld met niet echte klimtypes. De klim van vandaag is toch al gauw 18 kilometer en ik verwachtte hier dan ook eerder Jungels en Alaphilippe uit het Quick Step kamp en andere klimmers.
Daarnaast moet ik nog zien of hij vandaag echt hoog gaat eindigen, we zijn er nog niet natuurlijk.
Leor vloek maar ff als het een dag niet meezit, maar reageer je niet op een ander af.. Als jij mijn ploeg ziet dan zul je wel moeten erkennen dat Trentin een keuze was en geen mazzel.
hartstikkebedankt.. ga jij nou ook al beginnen?
'@ SlamSam, als dat je drijfveer was om hem op te stellen, zal je hem nog veel in je ploeg moeten nemen, hij zal immers nog véel tussensprints nodig hebben om Froome achter hem te houden. ^^
edit: leuk artikel, neemt niet weg dat er nog steeds een stuk of 50 renners in het Vuelta-peloton een stuk rapper kunnen klimmen dan Trentin. Toegeven dat je geluk hebt, is blijkbaar een kunst die niet voor iedereen weggelegd is. ;)
Voor mij was Trentin ook een berekende gok. Het ligt natuurlijk ook aan de rest van je team. Ik heb geen pure aanvallers en in zo'n rit als vandaag die voor 90% zeker naar de aanvallers gaat moet je toch iets opstellen en dan is Trentin helemaal niet zo'n gek idee met groene trui punten, kans op teampunten en kans om zelf mee te zitten.
Ik verwacht overigens dat hij er straks gewoon afgereden gaat worden en mogelijk nog opgepeuzeld door het peloton.
Oh en mensen die LLS als kopman hebben opgesteld mogen niet klagen over andere renners die ze wel/niet opgesteld hebben :p
'@wesley
Waarom geef je eerst anderen de schuld omdat ze "toevallig" Trentin hebben voor de punten, wat helemaal nergens op slaat. Mensen stellen Trentin op met een reden net zoals jij 9 renners opstelt met een bepaald inzicht.
Als je zo zeker van je zaak bent dat Trentin dit niet aan kan, moet je juist blij zijn dat mensen Trentin hebben gekozen..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.