Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 145 ... 226 227
hartstikkebedankt

Ik betwist overigens niet dat het voor jullie een bewuste keuze is om Trentin vandaag te nemen, ik zag persoonlijk betere/waarschijnlijker alternatieven voor de top-10 van vandaag. Ligt ook beetje aan wie je verder hebt. Zelf vandaag LL als kopman dus hoop er het beste van. Ik kijk uit naar wat de koers ons te bieden heeft het komende uur ;)

Klootje Kriekeljon

Leor16, tuurlijk. En daarom heb ik die allemaal op de bank laten zitten en ook nog eens op de aanval gespeeld. Omdat 8 puntjes van Trentin heel logisch zijn in dat verhaal.

edit WF: laat dergelijke bijdragen achterwege

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Eddie: eerst en vooral ik geef niemand de schuld dat ze Trentin opstellen, zoals jij spreekt is het de beste klimmer dat Quickstep heeft, onkunde dat ik hem niet opstel? Er zijn 80 betere klimmers in de Vuelta actief, dus je reactie slaat nergens op! Wou gewoon nog eens aanhalen dat velen selecteren op team en truipunten.

SanderM21

De reden dan een aantal mensen voor Trentin heeft gekozen is toch niet zo vreemd? Een scenario met 20+ aanvallers was op voorhand erg aannemelijk. Hierdoor zijn klassementsmannen zonder veel 'zekere punten' net zoveel een gok als Trentin, waarvan bekend is dat hij redelijk kan klimmen. De kans dat hij vandaag wint is nihil, de kans dat hij top 20 rijdt is op voorhand zeker aanwezig. Daarnaast zou Trentin ook eventueel teampunten scoren voor een Alaphilippe of Jungels. Dus dat mensen met Trentin worden neergezet als spelers die geluk hebben met een domme keuze lijkt me niet terecht.

Pietje Precies

Met dit huidige tempo kan ie misschien nog wel gaan winnen ook... hopelijk zo een versnelling!

wesley1983

'@ Sander: je hebt gelijk maar ik had geen plaats voor Trentin, had wel Jungels en Ala die je hier overigens vooraf veel meer kon verwachten.

Pietje Precies

Het is ook helemaal niet de discussie of je Alaphilippe of Trentin hier meer kon verwachten. De discussie is of je Kelderman of Trentin 'moest' selecteren.

Starlynk

'@Pietje: Precies ;)

Edd1e

Ik zeg nergens dat het de beste klimmer is. Als ik de beste klimmers wilde opstellen had ik wel iemand anders van mijn bank genomen, daar zitten zeker 6 betere klimmers op.. Ik ga alleen in op het feit dat jij het opstellen van Trentin geluk vindt, maar het is gewoon een beredeneerde keuze.

hartstikkebedankt

Terpstra in het wiel van Rosón naar de kop, ben benieuwd hoe ver hij kan komen

Edit: niet ver, Trentin rijdt hem nu voorbij. Rosón op kop, daarachter Van Rensburg en JJ Rojas dan Trentin

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Pcies Edd1e, en die groene punten zijn dan alleen maar een zwaarwegende extra factor die zo'n keuze makkelijker maakt. Ik heb hier de halve top 15 op de bank gelaten omdat ik verwacht dat er minimaal 16 man vooruit gaan blijven?

Get the fuck outta here...

jp.vanoosterhout

verdomme trentin wat doe je man,jou heb ik niet opgesteld .poeh,poeh

Starlynk

Ik vind het wel heel mooi dat Trentin nu ff iedereen op de pijnbank legt op de klim :D

wesley1983

Eddie: daar ben ik dus geen voorstander van, om een voorbeeld te geven van mijn ploeg, heb Moreno en Majka opgesteld ook, kon zeker zijn dat ze meezaten en zijn veel betere klimmers dan Trentin. Dan kan het zijn dat je hoge punten misloopt alleen maar om die 6 puntjes van Trentin te hebben. De klassementsmannen die ik opgesteld heb, hebben allemaal truipunten, terwijl ze wel op hun terrein zijn en Trentin niet!

Pietje Precies

Ja, prima dat het voor jou de beste keuze was Wesley. Maar voor een ander kan het wel de goede keuze zijn geweest om Trentin mee te nemen. Hij is nu gewoon de favoriet voor de etappezege :p

Laatst gewijzigd
Gladiool

Het kan verkeren: eergisteren Soler als kopman hebben en hard worden genaaid door Cannondale. Vandaag Soler weer als kopman hebben en zeker een toptien plekje met hem scoren.

Pietje Precies

"Genaaid worden"

Gekkigheid. Ze hadden nog net niet letterlijk aangekondigd te gaan rijden.

Laatst gewijzigd
Edd1e

Daar gaat het al mis met je redenatie, niemand stelt Trentin hier op voor zijn truipunten maar voor zijn eventuele etappepunten.

hartstikkebedankt

Ik noteer hem vast voor de etappewinst, toch nog 20 teampunten voor Jungels en Alaphilippe + de teamtruipunten. Als Rojas maar niet wint :P

Laatst gewijzigd
yoeri

Baal zo hard, had om 13.05 stipt Trentin toch vervangen voor Jungels. Iemand somde hier even de overwinning van Ala, Trentin op en daarbij dat Jungels nog niets heeft gepresteerd. Daarbij dacht ik hm, een sociaal team. Misschien gaan ze dan toch wel voor Jungwls rijden, voor zijn overwinning. Nu baal ik zo hard dat ik nog net op tijd was om het aan te passen. Verander NOOIT maar dan ook NOOIT je eerste keuze. Heb dit al zovaak meegemaakt.

Edd1e

Maar heb je ook bijgehouden hoe vaak je je team veranderd hebt en daarna wel een betere keuze hebt gemaakt? ;)

wesley1983

Eddie: vraag aan iedereen die Trentin opgesteld heeft en ze gaan zeggen 6 truipunten en eventuele teampunten als Ala of Jungels wint.

hartstikkebedankt

Wesley, waarom moet je nou zo lang erin blijven hangen. Nu wordt het een soort wellus-nietus. Ik heb Trentin ook niet gekozen omdat ik dacht dat anderen meer kans hadden vandaag hoger te eindigen. So be it.

Wel een echte daalkoning he die Nibali, machtig.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Neuj, want die teampunten was maar 12% van Alaphilippe x 10 + paar procent Jungels x 10. Dus dat is expected 1.5 punt ofzo.

Die mensen hebben hem voor dicht tegen de 6 truipunten (had ook een plekje ingehaald kunnen worden), 1.5 punt teamgenoot, eigen kans kopgroep.

Oftewel, armoede om hem te selecteren. Maar zo hadden we waarschijnlijk allemaal wel een paar 'armoede-plekjes'.

Laatst gewijzigd
Karsten

Hmm, beetje balen dat ik Trentin niet heb opgesteld vandaag..... en zelfs De la Cruz thuisgelaten, dus tenzij Sanchez netjes gaat eindigen, wordt dit een debacle...

1 2 ... 145 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.