Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 146 ... 226 227
yoeri

Nou nee Wesley ik had hem wel verwacht in de aanval. Maar ik dichtte Jungels ook een kans toe en heb op het laatst de verkeerde keuze gemaakt. Had niet verwacht dat hij hem zou winnen, of in ieder geval in het voorste groepje boven zou komen. @Eddie; eigenlijk nooit zover ik me kan herinneren. Last minute veranderingen pakken echt zelden tot nooit goed uit.

LeoR 16

'@ hartstikkebedankt,

ik veronderstel door de misplaatste arrogantie die sommigen hier ten toon spreiden na een gelukje. Niet iedereen is dat gewoon (Belgen weet je wel), laat staan dat ze het leuk vinden, ikzelf niet in het minst.

Maar goed, beter een slechte verliezer, dan een slechte winnaar ;)

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Kruiswijk en Zakarin zullen wel een paar minuten aan de broek krijgen in die afdaling

Pietje Precies

Iedereen die Trentin heeft, heeft inderdaad ontzettend veel geluk. Maar iedereen die LL Sanchez heeft, heeft ook veel geluk (ietsje minder, maar toch). Iedereen met Soler ook. Iedereen met de Marchi ook. Iedereen met Roson niet :p

Oftewel, dat die mensen geluk hebben zullen ze ruiterlijk toegeven. Maar het was wel een bewuste keuze/ beredeneerde gok om hem mee te nemen. Klaar.

Laatst gewijzigd
yoeri

Waarom roepen hier sommigen over het geweldige dalen van Nibali? Zover ik heb opgelet is de tijd tussen groep 1 en Nibali exact hetzelfde gebleven. En die jongens zijn al een tijdje in de aanval. Vind dit juist niet zo'n puike vertoning.

Lowland

Want Roson is pure kennis?

hartstikkebedankt

'@yoeri Nibali had net een duidelijk gat geslagen op de rest van de favorieten (toen ik mijn opmerking plaatste) maar nu zit het weer bij elkaar

Pietje Precies

Haha nee, Roson heb ik zelf :p

Wist overigens via de ploegleiding wel dat ie deze week voor een etappezege wilde gaan.

Lowland

Aah hoopte dat je mij ook wat veren in den kont zou steken. Hij zit ook in mijn dagselectie ;-)

jp.vanoosterhout

bergetappe en wie rijden er voorop 2 sprinters,moet niet gekker worden !

Pietje Precies

Zoals Schumi ooit zei "50% de auto en 50% de coureur" (wat denk ik absolute nonsens is in de F1). Hier ook 50% de renner en 50% de Scorito'er :p

yoeri

'@hartstikkebedankt: ja maar dat wil niets zeggen toch. Zolang hij geen tijd goedmaakt op de koplopers dan maakt hij op mij weinig indruk.

timothyvana

Ondanks dat trentin op het bankje zit bij mij, moet hij nu wel winnen om de teampunten nog een beetje te redden. Als dan sky, chaves en nibali vooraan in de groep eindigen is het nog niet helemaal verloren vandaag.

Edd1e

Iedereen met Rojas ook!
Verder ben ik het eens met alles wat Pietje Precies vandaag gezegd heeft.

Connotador

Eens met alle roepers die Trentin hebben meegenomen. Trentin heeft bewezen dit te kunnen en klom in etappe 6 (?) sterk mee met de vlucht.

Ik heb zelf mijn teampunten van roche, dlc en nibali op het bankje laten zitten om Trentin in te kunnen passen. Die pakt uiteraard ook teampunten mee, maar bovenal vond ik de kans reëler dat hij top20 reed ipv roche en nibali. Ik ging voor de vlucht en wist dat ik op mijn muil kon gaan vandaag.

hartstikkebedankt

Gefeliciteerd mannen, Rojas wel erg zwak eerlijk gezegd. Hij is echt geen partij voor Trentin, valt me tegen.

Lowland

Twee aanvallers opgesteld. Alaphillipe en Roson. Door teampunten nu beiden in de punten gereden :)

steefje9

Mooi. Trentin wint goeie keuze om hem en zijn 3 qsfers mee te nemen...

Edd1e

Baal alleen nu dat ik geen de la Cruz heb opgesteld voor de teampunten ;)

Wielrennertje

Blijkbaar was ik gisteren vergeten Trentin uit mijn selectie voor vandaag te halen. Flink geluk bij een ongeluk. Lief van de Marchi dat hij mn kolman voor laat eindigen. ;)

Connotador

Haha eens met Edd1e

BarryE1

De prijs van Rojas, werd die zo'n 1,5 km voor de streep bepaald? Met een snellere sprinter in jouw wiel naar de streep rijden, dat slaat natuurlijk nergens op.

De bavariaan

Bedankt de marchi, geeft 7e plaats aan mijn captain, lls. Scheelt toch maar ff wat

Lage rugpijn

Gloeiende gloeiende gloeiende.....:-)

Pietje Precies

Aiiii, achteraf was naast Trentin ook Roche fijn geweest :p

1 2 ... 146 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.