Nou nee Wesley ik had hem wel verwacht in de aanval. Maar ik dichtte Jungels ook een kans toe en heb op het laatst de verkeerde keuze gemaakt. Had niet verwacht dat hij hem zou winnen, of in ieder geval in het voorste groepje boven zou komen. @Eddie; eigenlijk nooit zover ik me kan herinneren. Last minute veranderingen pakken echt zelden tot nooit goed uit.
'@ hartstikkebedankt,
ik veronderstel door de misplaatste arrogantie die sommigen hier ten toon spreiden na een gelukje. Niet iedereen is dat gewoon (Belgen weet je wel), laat staan dat ze het leuk vinden, ikzelf niet in het minst.
Maar goed, beter een slechte verliezer, dan een slechte winnaar ;)
Iedereen die Trentin heeft, heeft inderdaad ontzettend veel geluk. Maar iedereen die LL Sanchez heeft, heeft ook veel geluk (ietsje minder, maar toch). Iedereen met Soler ook. Iedereen met de Marchi ook. Iedereen met Roson niet :p
Oftewel, dat die mensen geluk hebben zullen ze ruiterlijk toegeven. Maar het was wel een bewuste keuze/ beredeneerde gok om hem mee te nemen. Klaar.
Eens met alle roepers die Trentin hebben meegenomen. Trentin heeft bewezen dit te kunnen en klom in etappe 6 (?) sterk mee met de vlucht.
Ik heb zelf mijn teampunten van roche, dlc en nibali op het bankje laten zitten om Trentin in te kunnen passen. Die pakt uiteraard ook teampunten mee, maar bovenal vond ik de kans reëler dat hij top20 reed ipv roche en nibali. Ik ging voor de vlucht en wist dat ik op mijn muil kon gaan vandaag.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.