Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 147 ... 226 227
Starlynk

Meh, had toch Roche er niet uit moeten halen, maar mag niet klagen met Trentin ;)

Lage rugpijn

Hey Klootje! Proficiat jonguh!

Pietje Precies

Bizar die huidige nummer 3....

Trentin, Rojas, Geniez, LLS en de Marchi. Tja.

Lage rugpijn

Waar is Kevinraar? Goeie zet om rojas mee te nemen!

Karsten

Die goeie ouwe Nicholas gaat enigszins mijn dag redden. Die krijgt een extra biertje vanavond.

Klootje Kriekeljon

Nou Leor, gefeliciteerd. Opvallend weinig plezier beleefd aan deze uitslag. Heb je toch nog wat gewonnen vandaag.

Edd1e

Ja zie het ook klootje in de top10! En de nummer drie van het klassement heeft ballen Chaves eruit gehaald en had zelfs de nummer drie op de bank zitten.

Papa Bart

Ik stijg wel een beetje met Trentin en LL als kopman. Ook leuk, die hoef ik morgen niet te overwegen :-)

timoo

Blij met Rojas als captain en Soler. Helaas trentin en Roche op de bank

WCEendT

Tjonguuuh, ik juichen, denkende dat Alaphillipe groen had, mijn kopman van vandaag.

Wie heb ik niet opgesteld? Trentin, juist.

Kelder weer verder uit de top 200.

De Brigadier

Trentin, De Marchi, Roche. Prima dagje weer, enkel op de valreep De la Cruz eruit gegooid voor Lopez. Ten opzichte van anderen zo weinig potentiële vluchters hebben maar toch maar blijven scoren. Gaat lekker.

De bavariaan

Wel verdiend die punten van trentin, toch lef hebben om hem op te stellen in deze etappe, ondanks dat ie goed mee kon in klim van een paar dagen terug. Ik baal ervan haha

ditisdavid

Trentin niet mee, met LLS als kopman wel de schade beperkt.

Karsten

Naarmate er meer punten berekend worden, zak ik verder weg richting plek 100.... hellup :(

Pietje Precies

Zonde dat ik iedere dag wat punten laat liggen. Tegelijkertijd is het onoverkomelijk.

Binnenkort een paar etappes voor de échte klassementsmannen (op een flinke klim) zou fijn zijn. Om te beginnen hopelijk morgen!

sprintgeit

Trentin was een optie inderdaad, Feltet.dk die ik hoger aansla dan Wielerflits (vind de voorbeschouwingen deze vuelta erg matig) tipte 'm ook al als outsider. Helaas heb ik zelf gekozen voor Majka, Alaphilippe, 3x Sky en wat klassementsmannen (safe punten). Vond de mix wel aardig, al had ik 'm er misschien wel bij gezet als ik vanochtend tijd had. Props voor degenen die wel vol voor de aanval zijn gegaan.

Aan de andere kant is de schade met 3x Sky en de top klassementsrenners nog wel beperkt. Zeker omdat ik wel Alaphilippe en DLC had. Roche niet opstellen is dan weer een beetje jammer, maar goed..Madrid is nog ver.

Matt89

Helaas niet gedurfd om Trentin wel op te stellen. Gelukkig wel drie teamgenoten en Sanchez als kopman. 99,4% en dat is prima! Het gouden bekertje is mijn doel :) De vriendenpoule kan eigenlijk al niet meer mis gaan.

wesley1983

Haha en Jimkro zijn budgetploeg algemeen op 18e plaats, lekker man!

Lowland

Weer 200 plekken gestegen, top 1000 komt in zicht.

Wielerfan999

Ongeloofeloos toch dat je door school alleen de laatste 500 meter van deze prachtetappe kan zien..

Hunneman180

Prachtetappe... Vond het zwaar tegenvaller eerlijk gezegd. Sowieso slecht gescoord (alleen punten met LLS als aanvoerder en Roche op de bank gelaten), de klim was saai doordat er geen aanvallen waren en niks van de afdaling gezien door de helikopter shots hele tijd ipv motorbeelden...

Papa Bart

Nou leuk, ik ben dan wel lekker gestegen, maar ik mag met mijn stand de schoenen van de meesten hier nog niet poetsen. Voor morgen neem ik wel wat aanvallers mee, al denk ik dat dit gewoon echt een AK rit wordt. Moet toch proberen ergens nog een beetje verschil te maken :-)

Pietje Precies

Oef, das wel erg knap JimKro!

In de échte bergetappes en eindklassementen ga je wel een klap krijgen.

De bavariaan

het was een leuke afdaling, had toch stiekem gehoopt op meer vuurwerk daar. en de motoren konden helaas niet alles goed in beeld brengen, logisch ook maar jammer:P geef mij maar een etappe met veel klimmen en een finish bergop, veel spannender!

Papa Bart

'@Hunneman, de herrie zat hem dan ook in het gedeelte voordat er beelden waren. Er is echt niet normaal hard gereden..

1 2 ... 147 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.