Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 148 ... 226 227
jp.vanoosterhout

157 punten zonder trentin!!plek 44 nu,toch een meevaller vandaag met roson,roche,allaphilppe,de la cruz,jungels.

Jeffrey81

Mijn geluk is al een paar dagen helemaal op...... ben van 47 algemeen naar nog net binnen de 1500 gekukeld. :(

Ook niet altijd hele slimme keuzes gemaakt moet ik toegeven. Vanavond maar eens een paar bloedzakken pakken en morgen die bergen overknallen met mijn klassementsteam.

Elpiedro

Majka en Costa lekker rustig aan gedaan - dus dat wordt aanvallen!

Starlynk

Het zag er even niet uit, maar mijn team stijgt door naar plek 33. Dankuwel Matteo ;) Had zelfs plek 21 kunnen zijn als ik mijn team van gisterenavond gewoon had laten staan en niet Roche er uit had gehaald voor Majka. Ach, dat mag de pret niet drukken. Plek 33 is al heel lekker :) En dat met die knakker van een Degenkolb in mijn team. Als die nou gewoon goed was geweest, dan.... "als" telt helaas niet!

Morgen gaat een mooie dag worden!

vasnd

Oke dan. Trentin de nieuwe Uran zo te lezen. De gebruikelijke arrogantie vs afgunst tirades nu voorbij? Dank.

Stuff

127 punten vandaag. En dat met Trentin en Roche op de bank, geen aanvallers in de kopgroep en Ala als kopman. 3x QS en 3x Sky (Poels en Moscon) redden de boel enigszins. Desondanks slechts 20 plekkies gezakt naar plek 144.

Morgen maar eens Majka opstellen!

wesley1983

Vasnd: als ik de opstellingen van vandaag bekijk dan kan ik het selecteren van Trentin begrijpen. Zoals velen onder ons gokten we op een vluchtetappe en als je dan naast aanvallers/topgenoteerde ak-mannen en skymannen maar aan 8 geraakt was Trentin de ideale 9e man!

Edd1e

Vooralsnog is Roche de nieuwe Uran: 1 miljoen, 3de plek en al aardig wat puntjes ;)

Pozzovivo heeft het ook rustig aan gedaan, dus misschien gaan we die ook zien morgen.
Vol voor de klassementsrenners gaan of toch wat aanvallers.. lastig, lastig.

fietsliefhebber

Door op het laatste moment Roche voor Trentin te wisselen naar plek 141 gestegen. Goede zaken gedaan.
En die wissel heb ik niet gedaan voor de truipunten, of teampunten, want daar had Roche zeker even veel kans op.
Voor morgen ga ik voor de klassementsmannen, plus eventueel Costa. (majka heb ik niet, vanwege dat ik het een pannenkoek vind, komt er ook zeker nooit in)
Kans dat Costa eruitblijft vanwege zijn kwetsuren is wel behoorlijk aanwezig.

Starlynk

Roche moet er toch een keer tussenuit vallen zou je verwachten :p Maar elke keer dat ik dat denk pakt ie weer een hele sloot aan punten en baal ik er van dat ik hem niet heb opgesteld. Moet voor morgen ook weer kiezen uit 9 klassementsrenners + Poels + Majka/Alaphilippe, en dan zit Roche uiteraard weer op de schopstoel...

Filipo

Balen van het niet opstellen van Trentin. Niet verwacht dat ie die berg zo makkelijk zou verteren. Van plek 21 naar 38. Hopen dat het morgen weer mee zit.

wesley1983

'@fietsliefhebber: dan was het toch onnodig om Alaphilippe en Jungels op te stellen tegenover een Roche zoals jij het stelt? Of had je die mee indien het geval dat Trentin zou winnen zoals nu? En waarom geen Trentin kopman dan i.p.v Alaphilippe? Ach mensen geef toch gewoon toe dat er wat geluk mee gemoeid was! Laatste bericht daarover want is genoeg geweest.

Laatst gewijzigd
dukeman

Wat denken jullie van Pozzovivo morgen?

Platje

Trentin mee en LLS kopman, mooie etappe voor mijn scorito. Na dag 1 stond ik op zo'n 65% maar tot nu toe elke dag gestegen naar een plek in de top 750 nu. Heb geen bmc en Woods in mijn team dus valt mij nog mee. Om de bovenste plekken doe ik niet meer mee maar het doel is nu iig de top 500 en wellicht 250 als het meezit, zeker als roche en van garderen eruit vallen (wat ik uiteraard hoop ☺)

Costa en Cort toch wel mijn tegenvallers van de vuelta maar daarmee ben ik zeker niet de enige

De bavariaan

costa komt nog, geen probleem.

nasibal

Zelf ook Trentin niet opgesteld vanwege een luxeprobleen, maar als je gokt op vluchters hoort hij in een Dergelijke etappe sowieos bij de 12 meest logische namen. Je mag er 9 opstellen.

Hier achteraf komen roepen dat het puur geluk was vind ik persoonlijk wat overdreven. Dit komt echt niet uit het niets. Toegegeven, je moest er wel ballen voor hebben. Ik had ze niet.

Laatst gewijzigd
JimKro

Haha ja het blijft tot nu toe erg goed lopen met het budgetteam. Ik scoor er bijna elke dag meer punten mee dan met mijn normale team. Maar dat komt met name omdat er pas 1 echte etappe is geweest waar de klassementsmannen allemaal vooraan eindigden. Voor mijn normale team zou het in ieder geval gunstig zijn als we daar de komende dagen wat meer voorbeelden van bij gaan krijgen.

In ieder geval wel weer 50 plaatsjes gestegen vandaag en de top 100 komt in zicht.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

118 punten gescoord met lls en teampunten ala (c) en jungels. Gezakt van 263 naar 318, niet geheel ontevreden maar het had beter gekund.

Lage rugpijn

Ach , zeuren over geluk vs kennis hoort ook wel een beetje bij de charme van dit forum, anders kun je net zo goed de scorito ranglijst gaan lezen....In ieder geval een stuk boeiender dan mededelingen over wie men had opgesteld.

DonQ.

Met Trentin, Rojas en LLS (c) maar ook 3 vluchters zonder punten (Moreno, Majka, Fraile) + nog wat teampunten totaal 222 vandaag. Zelfs zonder Roche.
Weer terug naar 133 in de WF-pool na die dramatische zaterdag.

Weloverwogen om Trentin mee te nemen voor winst nadat iemand hier opmerkte dat die klim niet echt steil was, toch had ik LLS hoger ingeschat.
Verder luister ik alleen nog naar Klootje en Bartje.

wesley1983

'@LR: Op één of andere manier heb ik altijd een glimlach als jij iets post, over m'n laatste reactie, die verraad gewoon zichzelf door te zeggen op het laatste moment Trentin erin gedaan en dan kijk je en zie je dat hij Alaphilippe als kopman heeft. En dan nog arrogant zeggen dat het niet voor truipunten of teampunten was daar krijg ik het van, maar het is hem gegund! Vind het gewoon bijzonder raar dat niemand toegeeft dat er wat geluk mee gemoeid was dat het de ideale 9e man was voor hun ploeg, dat Trentin daartoe in staat is weet iedereen maar Quickstep heeft toch andere betere renners daarvoor. Begin nu echt te twijfelen om hem op te stellen ook morgen (sarcasme). En nu ga ik echt stoppen want begin op mijn vrouw te gelijken.

Klootje Kriekeljon

Zolang je je eigen inschattingsvermogen als enig referentiekader gebruikt is alles dat je zelf niet verwacht had gelul en mazzel.

Laatst gewijzigd
fietsliefhebber

'@wesley. Ik ging voor een grote vluchtersgroep. Daarom had ik zowel Jungels, Alaphilippe, Trentin en Ll sanchez opgesteld. (Costa vanwege valpartijen niet opgesteld, en Dennis niet omdat ie slecht in vorm lijkt) Dan is het inderdaad afwachten wie er werkelijk in de kopgroep zitten. Dat blijft een grote gok, maar door zoveel mogelijk aanvallers op te stellen, is er een grotere kans dat er 1 of 2 meezitten.
Alle 4 mijn aanvallers achtte ik vandaag in staat om zodra ze in een kopgroep zitten, eventueel ook top 3 te kunnen rijden. Trentin valt vandaag positief op, maar bv Sanchez valt me weer tegen vandaag.

wesley1983

fietsliefhebber: oké snap je redenering, mijn excuses dan. Blijkbaar zijn het de echte kenners die Trentin opgesteld hebben en heb ik een foutje gemaakt!

DonQ.

'@klootje Volkomen juist. Dit forum als mede-referentiekader maakt keuzes eenvoudiger en bewuster.

1 2 ... 148 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.