Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 159 ... 226 227
Cerebral36

'@Wesley Ik ben dus nu 340e en heb 99.1 %

Cerebral36

'@sprintgeit Helemaal met je eens. Maar ook ik heb hem toch opgesteld. Waarschijnlijk 8 punten sowieso en met beetje geluk wint Ala en is het een extra 10 punten. Maar Froome kan ook zo morgen weer de trui terugpakken, dan worden het er maar 6 en als Ala niet wint....haha zo zie je maar, blijf toch twijfelen. Maar ja heb niet echt een alternatief voor hem, buiten een De Marchi of een Lopez/Yates.

dazzler2120

Pfoe, gestegen naar 95.4%... Hopelijk kan ik weer naar de 98.5 - 99% ofzo klimmen

wesley1983

Neen sta nu op 99.5%, kom van 99,9%. ok mag dan maar 170 plaatsjes niet meer zakken dus, kopje erbij houden!

Zadelpen

Ik wil iedereen er even op wijzen dat ik morgen 5 aanvallers op stel. Vandaag iets gestegen, maar niet genoeg naar mijn zin. En dit quintet kan mij wel eens een boostje gunnen.

joern00

Laat maar, had mij miskeken :D

Laatst gewijzigd
snellerfietsen

Ik doe morgen Adam Yates kopman. Ik heb gehoord van een hotelbediende (die ik nog ken van een trainingskamp toen ik zelf nog vrij hoog sport bedreef) dat Adam vandaag bewust tijd heeft verloren om morgen in de aanval te kunnen gaan. Deze etappe is namelijk erg speciaal voor hem omdat hij in deze regio heeft leren fietsen op zijn 5e toen hij daar met zijn familie op vakantie was.

Cerebral36

'@snellerfietsen En hoe weet de hotelbediende dat ? Lijkt me toch niet iets dat Yates even rondbazuint :) Als het waar is wel interessant omdat ik Yates net heb geslachtofferd voor morgen.

wesley1983

'@snellerfietsen: haha, ik was juist van gedacht om A.Yates totaal te negeren vanaf nu, heeft me genoeg punten gekost in 2 etappes waar hij in balans lag met kelderman waar die 2 keer 4e eindigde. En lijkt me echt dat die erdoorheen zit, als je niet in vorm bent kan je niet meedoen voor de overwinning maar je doet me nu alleszins terug twijfelen!

jp.vanoosterhout

ik moet nu gaan gokken om nog te stijgen !ik stel dennis op morgen BMC moet nu toch voor etappe's gaan.

wesley1983

'@JP: niet doen, dan kom je tegen zoals mij, na 2 dagen volop gokken uit de race om de fiets maar heb het toch geprobeert, nu terug iets kalmer aan doen.

Cerebral36

'@wesley Ja inderdaad bedankt snellerfietsen haha. Ook ik was wel klaar met Yates voor in ieder geval morgen, maar nu twijfel ik opeens tussen hem en Trentin :)

Treenert

Ik start morgen (incl. Trentin) met 7 aanvallers waarvan er 2 ambities hadden (eentje heet Adam ;) ) voor het klassement + Froome en Poels. Ben er zeker van dat een grote groep voorop blijft.

Laatst gewijzigd
xShanty

99 % nog op plek 372 ;)
Spreek uit ervaring.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Hmz Trentin gaat denk ik sparen voor vrijdag toch?

Lowland

Thanks Treenert. Vandaag 375 punten gehaald en heb De La Cruz niet opgesteld. Anders 400+ punten gehad. Mijn bergploeg staat dus wel ;-)

Cerebral36

'@rayman Dat lijkt me eerlijk gezegd wel ja. Vrijdag is echt veel meer een etappe waar hij echt favoriet is en morgen is toch wel een beste berg. Denk dat ik toch gok hem er morgen naast te zetten. Dan of toch Yates erin (mocht het waar zijn wat snellefietser zegt is het de gok wel waard) of Lopez maar die zal zich wel rustiger houden na vandaag. Edit: Hmmm bij de bookies staat hij toch als 4e genoemd....Trentin en Yates, Trentin en Lopez of Lopez en Yates.....

Laatst gewijzigd
henkjmol

Trentin gaat zich echt sparen voor vrijdag.
Daarbij heeft quickstep Mas, jungels ennatuurlijk Ala als opties. Trentin is morgen alleen goed voor groene truipunten (en evt teampunten bij winst teamgenoot)

wesley1983

'@Cerebral: kijk eens waar die tussensprint ligt, daarom ook die hoge quote voor hem bij de bookies denk ik. Als hij meegaat in de ontsnapping en raakt aan de tussensprint dan doet hij ook mee voor winst. Maar het zou inderdaad logischer zijn als hij zich zou sparen voor vrijdag.

Gids03

Trentin is toch te zwaar voor hem ??? En dat vrijdag hij weer aan de bak mag

Cerebral36

'@wesley Dat maakt mijn keuze er niet makkelijker op haha. Logica zegt inderdaad dat hij zich spaart voor de dag erna. Het is Trentin, Kelderman, Yates of Lopez die moet afvallen.

wesley1983

'@Gids: dat dacht ik gisteren ook, maar wil mij geen 2 keer laten vangen, als hij in de finale een eerstecategoriecol op kan knallen dan kan hij dat op die tweedecategoriecol ook, kan natuurlijk zijn dat de tegenstand wel groter is morgen wat ik wel verwacht eigenlijk.

Lage rugpijn

Het is wel trentin mensen. Als hij morgen meezit in een groep gaat ie echt niet stoppen. Bovendien is meefietsen in een vluchtgroep nauwelijks zwaarder dan in het peloton en elke etappe is er 1 . Daarnaast hoef je natuurlijk weinig te sparen voor een sprint van 400 meter op vrijdag. Kortom....ik weet t ook niet :-)

jp.vanoosterhout

buiten dennis heb ik froome,nibali,chavez,kelderman,de la cruz voor klassement,en quick step voor ritwinst.

Lowland

Waarom verwacht je Dennis?

1 2 ... 159 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.