'@sprintgeit Helemaal met je eens. Maar ook ik heb hem toch opgesteld. Waarschijnlijk 8 punten sowieso en met beetje geluk wint Ala en is het een extra 10 punten. Maar Froome kan ook zo morgen weer de trui terugpakken, dan worden het er maar 6 en als Ala niet wint....haha zo zie je maar, blijf toch twijfelen. Maar ja heb niet echt een alternatief voor hem, buiten een De Marchi of een Lopez/Yates.
Ik doe morgen Adam Yates kopman. Ik heb gehoord van een hotelbediende (die ik nog ken van een trainingskamp toen ik zelf nog vrij hoog sport bedreef) dat Adam vandaag bewust tijd heeft verloren om morgen in de aanval te kunnen gaan. Deze etappe is namelijk erg speciaal voor hem omdat hij in deze regio heeft leren fietsen op zijn 5e toen hij daar met zijn familie op vakantie was.
'@snellerfietsen: haha, ik was juist van gedacht om A.Yates totaal te negeren vanaf nu, heeft me genoeg punten gekost in 2 etappes waar hij in balans lag met kelderman waar die 2 keer 4e eindigde. En lijkt me echt dat die erdoorheen zit, als je niet in vorm bent kan je niet meedoen voor de overwinning maar je doet me nu alleszins terug twijfelen!
'@rayman Dat lijkt me eerlijk gezegd wel ja. Vrijdag is echt veel meer een etappe waar hij echt favoriet is en morgen is toch wel een beste berg. Denk dat ik toch gok hem er morgen naast te zetten. Dan of toch Yates erin (mocht het waar zijn wat snellefietser zegt is het de gok wel waard) of Lopez maar die zal zich wel rustiger houden na vandaag. Edit: Hmmm bij de bookies staat hij toch als 4e genoemd....Trentin en Yates, Trentin en Lopez of Lopez en Yates.....
Het is wel trentin mensen. Als hij morgen meezit in een groep gaat ie echt niet stoppen. Bovendien is meefietsen in een vluchtgroep nauwelijks zwaarder dan in het peloton en elke etappe is er 1 . Daarnaast hoef je natuurlijk weinig te sparen voor een sprint van 400 meter op vrijdag. Kortom....ik weet t ook niet :-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.