Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 158 ... 226 227
Lage rugpijn

Majka en costa komen op een half uur binnen vandaag....Opzet of gebrek aan vorm?

steefje9

'@ lage rugpijn. Ik zet ze erin morgen, zonder twijfel

barceman

Wat verwachten jullie morgen van de grote verliezers van vandaag, Roche en A. Yates?

Hunneman180

Als je een beetje redelijk team hebt, hoef je niet eens te overwegen om Roche en Yates erin te zetten. Vind het wel lastig wie ik morgen kopman moet maken, Luis Leon Sanchez (had ik gisteren meer van verwacht, klom onder verwachting) of Majka (is dit wel een geschikte rit voor hem)...

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Haha @dazzler geen dank. Ik sta nu gewoon 10e in wf en 12e algemeen. Heerlijk

DonQ.

Wellicht spaart Majka zich voor het weekend.

Yskoud

Yates (beide) moeten vanaf nu vooral Chaves helpen. Die lijkt na vandaag toch alle hulp nodig te hebben.

Ik verwacht morgen zeker de vluchters en stel Majka, Ala, Mas, Roson en Trentin op. De rest aangevuld met zekere puntenpakkers.

Sta nog steeds in de top-500 (99%).

Edd1e

Morgen dat wordt weer een etappe voor Trentin ;)

Lassayd

Heb wel moeten lachen om die Majka voorspellingen gisteren. Hij hoefde alleen maar op zijn fiets te blijven zitten en dan zou hij zeker winnen...

DonQ.

Morgen lekker weer, niet te warm en de eerste 70 km langs de kust met windkracht 3 schuin achter.
Gratis info.

wezel

Wat is er eigenlijk met Costa aan de hand? Zie hem de hele vuelta al niet, las ook geruchten over ziekte bij hem. Is hij ondertussen al weer fit genoeg om in de aanval te gaan? En fraille pas de derde week waarschijnlijk die zet ik nog even op de bank net als Jungels, die er vandaag doorheen zakte in de aanval.

Yskoud

-

Laatst gewijzigd
yoeri

Mis veel punten met Pozzovivo, Barguil en Betancur. Ook Dennis een erg foute keuze. Ben echt geen fan, maar had van hem in de eerste week veel verwacht omdat er hier en door de ploeg al twee jaar lang wordt geroepen dat hij steeds beter gaat klimmen en zich op een klassement wil richten. Had hem dan vooraan verwacht in middelmatige bergetappe's en nadien in de aanval. Heb het wel opgegeven. Verder ook nog Majka die ziek was/is. Jungels die ik in vorm verwacht had en had verwacht dat DLC niet uitgespeeld ging worden doordat hij zou vertrekken. Tel daarbij op dat A. Yates extreem tegenvalt, terwijl ik veel van het koppel A. Yates & Chaves verwacht had. Zoals ik in de tour in het verschiet van Fuglsang en Aru zag liggen. Verloren Vuelta.

joern00

Costa heeft via zijn twitter aangegeven dat hij op de rustdag, in overleg met de teamleiding, besloten heeft om vanaf de 2de week het (ploegen)klassement te laten voor wat het is. Hij ging tijd pakken en recupereren in de komende ritten om een vrijgeleide te krijgen in komende vlucht etappes.

Die zal morgen wel proberen mee te zijn, staat ondertussen al op 42 minuten.

Wielerfan999

Wat is je positie nu dan yoeri?

Flipper01

Au au au.. Vandaag keihard de top 25 uitgevlogen.
Niet goed opgelet bij het opstellen en daardoor over het hoofd gezien dat ik Nibali niet had opgesteld.. duur foutje qua punten.

Morgen gaan in ieder geval de top 4 klassementsmannen mee en Poels.
Verder weer gokken op de vluchters met: Alaphilippe, Trentin, LL Sanchez. Over Majka en Fraile twijfel ik nog, maar Majka heeft vooralsnog meer laten zien.

kevinraar

ik ben gestegen van 7213 naar 6818

Cerebral36

Ik doe het vooral goed met het kiezen van mijn kopmannen want sta 340e overall in de algemene Scorito Poule terwijl ik toch al 2 man kwijt ben (Barguil en Pozzo) en ik heel wat klassementsmannen en aanvallers mis die de meesten wel hebben. Morgen top 5 klassement mee, Poels, Ala, Costa en Trentin. Alleen geen idee wie kopman te maken. Denk dat het toch maar Ala moet worden....

kevinraar

Morgen risico met rojas als kopman of wat meer op safe en Nibali kiezen

Edd1e

'@joern00

In zijn blog twee dagen geleden zei hij ook dat hij in de vlucht wilde zitten maar net niet de goede te pakken had. Voor morgen zou ik hem maar opschrijven.

Treenert

'@janstof, lowland en Starlynk: zat er toch niet ver naast vanochtend met Keldermandag en 'falende' BMC-ers

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Lijkt me eigenlijk vrij sterk als Trentin zich uit elkaar gaat trekken op een berg die relatief zwaar lijkt voor hem, terwijl hij morgen topfavoriet is. Aan de andere kant, ik verwacht Poels ook niet direct in de top van de daguitslag en die heb ik er ook in ;)

wesley1983

Iemand enig idee tot welke plaats je 99% hebt nog? In 2 dagen tijd van nummer 33 naar 202 nu door foute keuzes, hopelijk gaat het terug de goede kant op.

De bavariaan

370, misschien 371.. Ik sta serieus op 98,9 procent, leuk dat je mij confronteert :P

Wielerfan999

Nouja met een simpele rekensom: er doen 37.103 mensen mee aan de algemene poule. 1% daarvan is 37103:100= ongeveer 371e dus ik gok rond die plaats als ik het goed heb, of zit je al buiten de 99% wesley?

1 2 ... 158 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.