Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 157 ... 226 227
Wielerfan999

Ik kan zo van die Kelderman genieten als hij goed is, ik gun het die jongen zo

Pietje Precies

Nog iets fraaier dan ik al vermoedde, Klootje :p

Gefeliciteerd!

hartstikkebedankt

Lekker resultaat hier vandaag met de top-4 + Zakarin, Woods en Poels. Enkel De la Cruz niet opgesteld vandaag maar toch mooi dat het met zijn vorm wel goed lijkt.

Pietje Precies

De la Cruz heeft vooralsnog vooral pech gehad (denk al twee lekke banden op slechte momenten en een valpartij).

Wielrennertje

Ai ai ai. Ik heb een flinke tik gekregen zeg. Teveel gegokt op aanvallers. Majka als kopman, de verkeerde AK mannen..
Gefeliciteerd Klootje ! Keep it up !

Wielerfan999

Kelderman 5de in het AK. Wat een slag heeft die jongen geslagen zeg.

kaboutertje

Lopez, wow. Heel sterk.

Dom Tumoulin

Nu A. Yates er doorheen is gezakt kom ik toch een mannetje te kort in het hooggebergte :(

Crashtester

Lopez vandaag niet opgesteld, maar ik heb er vertrouwen in dat hij vanaf nu elke bergrit met de besten mee gaat kunnen en dus nog veel punten gaat pakken. :)

sprintgeit

Gebaseerd op vandaag kan Kelderman zelfs strijden om het podium. Lopez ook erg sterk.

Zelf ongeveer hetzelfde team als Klootje hier, maar dan geen Contador. Keuze Roche ipv DLC valt wel wat minder uit, maar denk dat we na vandaag wel wat makkelijker de namen op papier gaan krijgen. Na wat mindere dagen stijg ik nu door naar plek 60, voorsprong op plek 370 loopt weer wat op.

Edit: kijk nu naar de etappe van morgen en dat wordt weer een hel met die opstelling. Rui Costa, Alaphilippe, Majka vs klassementsmannen. Kopman Froome vs Alaphilippe... stress slaat toe!!

Laatst gewijzigd
Starlynk

Totaal verkeerd ingeschat vandaag.. Dan verdien je het om uit de top 100 te kukelen vanaf plek 33! Maar op zich moet 7 renners bij de top 8 voldoende zijn om het bekertje binnen te halen in de rest van de Vuelta.. Nu maar Klootje aanmoedigen om die fiets te winnen! :)

JimKro

Haha topdag Klootje, op naar de fiets!

Zelf ook eindelijk de top 100 in gedoken. Alleen wat puntjes gemist met De La Cruz en koste van Majka. Verder denk ik dat de verschillen een stuk duidelijker zijn. Hopelijk gaan Kelderman, Lopez en Zakarin het nog heel goed doen in de komende dagen. Qua Scorito heb ik vooral angst voor het niet-hebben van Contador.

Chaves wellicht problemen met de kou?

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Jammer, vandaag Lopez niet opgesteld. Verder weer gestegen, top 200 in van de Wielerflits poule. Ben al met al niet ontevreden.

hartstikkebedankt

Morgen allemaal Trentin? ;)

Ik ga aardig voor de aanval: Alaphilippe, Rui Costa, LL Sanchez, Majka
Jungels, Trentin nog even nadenken

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Door de verkeerde kopmankeuze kukel ik ook hard. Verder is het wel gunstig voor me dat we andere klimmers aan de top krijgen, al zijn de BMC-boys en Yates wel lelijk ver weg gedonderd.

Diede34

Winst van de dag, last-minute A.Yates eruit gehaald ten favoure van Lopez.

gestegen naar 99.4% met plek 213 algemeen. Als ik kijk naar de nr 1 dan zie ik dat het rijtje renners die ik heb t.o.v. hem veel verklaart. (Jungels, Cort, Barguil).

Froome is iig z'n geld waard, is nu al boven de 500 punten :)

Hunneman180

Van de huidige top 10 zitten alleen Kelderman en Aru niet in mijn team en dan nog van 500 naar 700 zakken... Hoe krijg je het voor elkaar. Heb Majka kopman gemaakt en Lopez niet opgesteld... Beste team van iedereen misschien wel met ook Roche, die veel punten voor me heeft gemaakt, maar sta toch echt veel te laag... Man man man...

Wielerfan999

Weet iemand wat het tijdslimiet van deze etappe kan zijn? Want als ik zie dat de nummer 43 al op 13 minuten aankomt vraag ik me af hoeveel er af gaan vallen

kaboutertje

'@Wielerfan999
Denk dat het mee zal vallen met renners buiten tijd, aangezien de eerste renners pas 40 km van de meet zijn gelost.

jp.vanoosterhout

van 44 naar 38 iedere dag 6 plaatsen stijgen,en de fiets is voor mij !

steefje9

Mooi dagje vandaag met froome (c) lopez, kelderman, nibali en Zakarin. Helaas de la cruz eruit gehaald voor Roche. Maar dit maakt het kiezen voor de volgende bergrit beduidend makkelijker

snellerfietsen

Door iemand hier die mij wijs heedt gemaakt dat dlc steeds minder wordt had ik hem eruit gelaten ipv yates :( toch weer paar plekken gestegen 15e algemeen nu. Lopez redt de meubelen.

Morgen mn quicksteptrein maar weer opstellen

steefje9

Respect btw voor alle kenners hier! Ik ben een echte liefhebber maar door dit forum voel ik me ook steeds meer kenner😊 bedankt daarvoor en ik begin het spel nu steeds beter Door te hebben mede dankzij jullie. #top

fietsliefhebber

Iets gezakt. Wel Froome als kopman, maar mis Lopez en Contador in mijn team. Nu nummer 161 algemeen. Veel meer zit er denk ook niet in. Sta vooral zo goed door het maken van de juiste dag opstellingen.
Hoop wel het bekertje te halen. Morgen weer voor een vluchtersgroep gaan.
Alaphilippe (c)
Sanchez
Costa
Trentin
DlC
Froome
nibali
Moscon
Poels

Dennis en Jungels blijken ook als vluchter niet goed genoeg te zijn. Dus die houd ik op het bankje.

dazzler2120

Ik wil @Raymankapeens even bedanken, hij gaf aan "Bij twijfel altijd Froome"
Ben blij dat ik Froome ipv Majka had :)

1 2 ... 157 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.