Gebaseerd op vandaag kan Kelderman zelfs strijden om het podium. Lopez ook erg sterk.
Zelf ongeveer hetzelfde team als Klootje hier, maar dan geen Contador. Keuze Roche ipv DLC valt wel wat minder uit, maar denk dat we na vandaag wel wat makkelijker de namen op papier gaan krijgen. Na wat mindere dagen stijg ik nu door naar plek 60, voorsprong op plek 370 loopt weer wat op.
Edit: kijk nu naar de etappe van morgen en dat wordt weer een hel met die opstelling. Rui Costa, Alaphilippe, Majka vs klassementsmannen. Kopman Froome vs Alaphilippe... stress slaat toe!!
Haha topdag Klootje, op naar de fiets!
Zelf ook eindelijk de top 100 in gedoken. Alleen wat puntjes gemist met De La Cruz en koste van Majka. Verder denk ik dat de verschillen een stuk duidelijker zijn. Hopelijk gaan Kelderman, Lopez en Zakarin het nog heel goed doen in de komende dagen. Qua Scorito heb ik vooral angst voor het niet-hebben van Contador.
Chaves wellicht problemen met de kou?
Winst van de dag, last-minute A.Yates eruit gehaald ten favoure van Lopez.
gestegen naar 99.4% met plek 213 algemeen. Als ik kijk naar de nr 1 dan zie ik dat het rijtje renners die ik heb t.o.v. hem veel verklaart. (Jungels, Cort, Barguil).
Froome is iig z'n geld waard, is nu al boven de 500 punten :)
Van de huidige top 10 zitten alleen Kelderman en Aru niet in mijn team en dan nog van 500 naar 700 zakken... Hoe krijg je het voor elkaar. Heb Majka kopman gemaakt en Lopez niet opgesteld... Beste team van iedereen misschien wel met ook Roche, die veel punten voor me heeft gemaakt, maar sta toch echt veel te laag... Man man man...
Iets gezakt. Wel Froome als kopman, maar mis Lopez en Contador in mijn team. Nu nummer 161 algemeen. Veel meer zit er denk ook niet in. Sta vooral zo goed door het maken van de juiste dag opstellingen.
Hoop wel het bekertje te halen. Morgen weer voor een vluchtersgroep gaan.
Alaphilippe (c)
Sanchez
Costa
Trentin
DlC
Froome
nibali
Moscon
Poels
Dennis en Jungels blijken ook als vluchter niet goed genoeg te zijn. Dus die houd ik op het bankje.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.