Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 156 ... 226 227
Platje

Majka er al af, geen captain gemaakt gelukkig

hartstikkebedankt

Simon Yates wordt nu vooruit gestuurd, Bardet en Aldemar Reyes gaan ervandoor

Laatst gewijzigd
Abdoe

Voor Bardet en Reyes lijkt de strijdlust en wat bergpunten het hoogst haalbare.

Edd1e

Majka er iedere dag inzetten maar elke keer geen punt. Morgen een nieuwe poging.

fietsliefhebber

Wordt wel tijd dat Van Garderen er doorheen gaat zakken.

Pietje Precies

Tejay zat slecht gepositioneerd net. Normaal zou dit werk hem juist beter moeten liggen dan die 'punchy' aankomsten.

Geen Froome als kopman gaat er bij mij inhakken. Hopelijk compenseren de échte klimmers (die nog niet super gescoord hebben) a la Contador en Zakarin dat, die best veel niet hebben.

Laatst gewijzigd
Starlynk

OK Jungels ga ik niet meer opstellen buiten de tijdrit :p

SlamSam111

Bergritten = Froome captain maken, weer maar eens bewezen.

Primavoormij

De commentaarlijn is onderbroken. Onze excuses.

De Brigadier

10e rit Vuelta 2013: aankomst bergop, favorieten maken het uit.
11e rit Vuelta 2014: aankomst bergop, favorieten maken het uit.
11e rit Vuelta 2015: aankomst bergop, combinatie vluchters / favorieten aan de streep.
11e rit Vuelta 2016: aankomst bergop, favorieten maken het uit.
11e rit Vuelta 2017: aankomst bergop, Bardet en Yates halen het net voor de favorieten?

Pietje Precies

Ach, das nonsens sinds je geen dubbele punten meer voor de klassementen krijgt.

Vandaag was puur door gebrek aan beklimming in begin van de etappe eigenlijk te riskant om geen Froome te spelen, maar gaan nog zat berg-etappes komen die wel naar de kopgroep zullen gaan.

Überhaupt vind ik het altijd zo maf dat men na de etappe beslist of iets verstandig of onverstandig was. Gisteren met Trentin ook, ontzettend veel 'haat' tijdens de etappe en nadat ie won was het opeens wel een goede keuze? Nadat een Majka vandaag niet meezat, was het opeens een slechte keuze?

Hoe goed/slecht een keuze is hoor je niet na afloop te bepalen, maar met de kennis die je op voorhand had. Oftewel, Trentin kan dan alsnog een slechte keuze zijn en Majka een goede. Niet dat ik dat vind trouwens, maar dat terzijde.

Oftewel, er zit een groot verschil tussen 'een goede keuze' en 'een keuze die goed is uitgepakt'.

Laatst gewijzigd
Edd1e

Bardet had net zo goed Majka kunnen zijn. Als je vandaag Bardet kopman had gemaakt in plaats van Majka betekent het niet dat het een betere keuze is.
Als je Majka/Bardet kiest ipv van Froome neem je een keuze met een hoger risico en dit kan heel goed of heel slecht uitpakken.
Daarnaast is elke keuze met een goede onderbouwing een goede keuze.

fietsliefhebber

Degene die Majka hebben, gaan daar normaal gesproken echt nog wel punten mee halen. De kans dat Majka mee zit in de kopgroep, wordt ook significant hoger als er al meer klimwerk aan het begin van de etappe zit.
Voor mij is elke rit dat Majka niet meezit heerlijk, kan hem namelijk niet uitstaan.

Pietje Precies

Waarom zou je hem niet kunnen uitstaan? Ik ken denk ik geen GC-renner die zo ontzettend veel in de aanval gaat als zijn klassement is geflopt / als het zijn tweede grote ronde is. Als GC-renner vind ik hem overigens kleurloos.

Laatst gewijzigd
Edd1e

DLC gaat wat plekjes verliezen..

fietsliefhebber

Omdat Majka knipoogt, tong uitsteekt, zich aanstelt.

Wielerfan999

Veel renners die er doorheen zakken zeg, maar als chauvinist zie ik een goede Kelderman.

hartstikkebedankt

Roche, Van Garderen, Chaves allemaal eraf. Zakarin, Kelderman, Nibali, Contador, Froome sterk.

Pietje Precies

Hophop eindelijk tijd voor Contador, Zakarin en Kelderman!

Flipper01

Woensdag gehaktdag voor sommige mannen...

De bavariaan

Chaves mijn kopman, niet meer vanaf nu zoals het er nu uitziet.

Edd1e

Hoe DLC even terug rijdt, die is ook sterk vandaag.

hartstikkebedankt

Als dit zo doorgaat dan blijven Bardet en Atapuma niet vooraan.

Zou machtig zijn als Kelderman zou kunnen winnen

Laatst gewijzigd
De bavariaan

Lopez ook sterk!

Pietje Precies

Wordt een hele fraaie dag voor je, Klootje!

1 2 ... 156 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.