Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 155 ... 226 227
LeoR 16

"De slotklim ligt me wel. Ik denk dat het vandaag belangrijk is om goed bij de pinken te blijven." -> een paar uur later stapt hij uit koers .. :o

ivo001

Hij heeft aan het begin van de etappe aangevallen, maar is toen teruggepakt. Kan me niet voorstellen dat hij dan opeens de brui er aan geeft, je zou toch denken dat hij gevallen moet zijn als hij opeens uitstapt.

SanderM21

Overigens maak ik me behoorlijk zorgen om mijn opgestelde renners met dit weer... TJ en Lopez zien normaal al regelmatig het asfalt van dicht bij, de kans met dit weer is alleen maar groter ('gelukkig' heb ik de derde brokkenpiloot, Wilco, niet)

Karsten

Fijn, komende bergritten geen twijfel meer of ik kleine Domenico moet opstellen. Hmm..
Wel pas mijn eerste echte uitvaller, gelukkig.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Twijfel vaak om pozzo op te stellen dus maakt het wel makkelijker

hartstikkebedankt

'@Sander, wat denk je van Zakarin

Ik heb ook Pozzo en zie het nu even als een zorg minder

Dumoulist

Mijn record zonder een uitvaller staat nu wel op 10 etappes;) Tot nu toe was het bij mij altijd al binnen 4 etappes raak op Scorito.

Laatst gewijzigd
Lowland

Je record staat op tien dan, want deze etappe is nog niet afgelopen. Of je telt de rit naar Parijs mee vanuit de Tour ;-)

Dumoulist

'@Lowland Je hebt gelijk ja, ik had het ook al net aangepast.

Starlynk

Als Orica ook gaat rijden wordt het helemaal een lastig verhaal voor de kopgroep.. blijkbaar heeft Chaves goede benen!

fietsliefhebber

Orica rijdt ook, niet voor de vluchters vandaag. Misschien alleen Bardet als ie een topdag heeft.

Klootje Kriekeljon

Email-uitzetten-reactie ;)

fietsliefhebber

Maar yates of chaves voelt zich dus goed in dit weer.

JimKro

Hopelijk Chaves want Yates zit op de bank bij mij X)

Abdoe

De teams met AK-mannen (en mogelijk Sky-knechten) zijn spekkoper vandaag, gaat hard nu.

Edd1e

Doe maar Yates, want heel veel hebben hem niet. Alleen al in de top10.

kevinraar

Doe maar kruiswijk of de la cruz

Jasperdewaal11

Klopt het dat de NOS geen livestream op hun app heeft ? Waar kan ik een andere livestream zien ?

Papa Bart

Ja hoor dat wordt oorlog. Niet goed voor mijn Scorito, maar wel leuk voor de koers. Kon ook eigenlijk niet uitblijven, ORICA heeft de komende twee etappes daar geen kans toe...ben benieuwd of TJ er aan kan blijven hangen.

Jasperdewaal11

oh wacht hij komt nu online :) no worries !

DonQ.

Nu Pozzo naar huis is weer een zorg minder en nog genoeg andere renners.
Jungels niet opgesteld, gezien het beperkte verschil met het peloton ook geen drama.

hartstikkebedankt

Zo die gasten van Orica geven er een flinke klap op vanaf het begin van de klim

Karsten

Froomey nog maar één mannetje over? Zozo

hartstikkebedankt

Ik zie sowieso nog 3 man van Sky naast Froome

Laatst gewijzigd
Karsten

Eeeennn het zijn er weer vier.

1 2 ... 155 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.