Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 171 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

Tja hier kan Scorito weinig aan doen.. maar dit is natuurlijk wel heel erg klote.

hartstikkebedankt

Ja ik heb vanochtend nog helemaal die route zitten kijken met Street View om erachter te komen dat dit niks voor sprinters is, shit

Hoezo kunnen ze dat ineens doen trouwens, dit is ook gewoon een serieuze aanpassing voor het koersverloop

Dat racecenter kan ik niet openen, doet het niet in 2 verschillende browsers

EDIT: Waar Scorito wel wat aan kan doen is dat ze in hun voorbeschouwing voor leken bij deze etappe gewoon hebben opgeschreven dat dit een rit is voor sprinters blablabla met grote kanshebbers Blythe, Schwarzmann, Manzin etc. en compleet voorbij gaan aan die originele laatste 3 kilometer. Mensen die dus puur afgaan op dat verhaaltje hebben straks wel gewoon hun sprinters erin staan...

Laatst gewijzigd
Karsten

Sprakeloos. Wauw. Uurtje geleden Blythe geslachtofferd voor LLS. Dat wordt billenknijpen vandaag.

fietsliefhebber

Manzin hier er ook uitgelaten ten koste van Chaves. Nou, die paar puntjes zal het verschil niet maken tussen wel en geen bekertje. Vooral omdat ik denk dat anderen (met Blythe en Swarzman) relatief meer schade kunnen hebben.

Vind het vooral heel amateuristisch om het parcours zo laat nog te wijzigen.

Starlynk

Ik lees nu ook weer ergens dat de laatste 3.5km wel hetzelfde zouden zijn en dat er alleen in Sevilla iets gewijzigd is... misschien nog maar even afwachten dan...

JimKro

Rare situatie. Maakt voor mijn normale scorito team niet zo veel uit. Voor mijn budgetteam zou het extra wrang zijn, aangezien ik daar per abuis nog mijn team van gisteren opgesteld heb zonder mijn drie sprinters :)

sprintgeit

'@Starlynk
Als de organisatie aangeeft dat de laatste km's aangepast zijn en er wordt een alternatieve route gecommuniceerd vanuit diezelfde organisatie waarin precies de moeilijke lus eruit is, dan lijkt het me duidelijk. Ik denk dat de kans groot is dat iedereen die 2 a 3 sprinters op de bank heeft gezet genaaid is.

Vraag me af of de ploegen zelf van tevoren geinformeerd zijn. Kan me voorstellen dat het taktische plan ook wel beinvloedt wordt hierdoor.

LeoR 16

Op de sporza-ticker lijkt het parcours alleszins aangepast. Finish ligt nu korter na de tussensprint en het laatste stukje 'heuvelop' is verdwenen :/

Starlynk

http://i.imgur.com/KJLfXzh.jpg

In dit plaatje zijn de laatste 4km wel hetzelfde, alleen komen ze van de andere kant die rotonde op op 4km van de finish. Ik weet het ook niet meer :p We kunnen er toch niks meer aan veranderen, dus we zullen het wel zien over een paar uurtjes vermoed ik..

siht

Schwarzmann en Blythe eruit gehaald voor Nibali en Costa. Haha :x

zeewolde

Hier hopelijk schade beperken met Trentin (C) Lobato en Cort.
Wel Blythe en Manzin op de bank....

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

'@Starlynk hopen dat dat het is, ziet er op zich betrouwbaar uit :P

Daarnaast heeft de organisatie vanochtend nog het originele etappeprofiel etc. getweet en op de website bij de etappe staat alles ook nog , vind het maar raar

siht

Volgens de vuelta ticker zijn dit nu de laatste km's.

http://imgur.com/a/NIxsN

Starlynk

'@siht: ja dat is dus het probleem.. de live ticker en de "communicado de la organizacion" spreken elkaar tegen. Het aantal kilometers is daaraantegen in de "communicado" gelijk aan wat de organisatie zelf noemt in het verslag:

"There has been a few changes in the route, mostly in the final kilometres: the riders will cover 195.1km from Coin to Tomares, where a sprint is expected unless attackers manage to outsmart and outpower the bunch."

Dus ik heb nog enigszins hoop dat het steile stuk er toch nog inzit ;)

siht

naja dat steile stuk zat in de laatste kilometers..
en als je het kaartje bekijkt zie je dat ze net dat stuk hebben weggehaald (ze rijden nu gewoon over de 'grote' weg).

Maar ik hoop net zoals jij dat ik het mis heb :)

Laatst gewijzigd
dukeman

Last minute nog Jungels vervangen door Blythe. Dus ik lees het wel graag.

BarryE1

Niet eens zulke verkeerde ontwikkelingen vandaag. Schwarzmann vanwege zijn Aerodynamische mustache toch al opgesteld. Cort al voor de tweet van Orica opgenomen in de selectie. Manzin niet opgesteld maar die komt geen viaduct over (op hoop gebaseerd, niet op waarheid ;-)). Ik heb een hoop goede dingen gedaan vanochtend dus waarschijnlijk gaat het geen sprint worden, het moet toch ergens mis gaan?!

zomaareens

Naaierij

hartstikkebedankt

"Voor Lobato is het een soort thuiswedstrijd. "Ik woon in Cadiz, zo'n 80 kilometer van de finish en ik heb een appartement in Fuengirola, nog dichterbij. Een vriend van mij heeft een filmpje gemaakt van de finale, die heb ik gisteren gekeken. Matteo Trentin is zonder twijfel de te kloppen man vandaag."

Gaf Lobato vanochtend nog aan, LJ-NL rijdt inmiddels op kop van het peloton. Neem aan dat hij een filmpje van de originele finale heeft bekeken, erg raar allemaal.

zomaareens

Alleen trentin uiteindelijk mee als sprinter, vanwege die laatste 10 procent knik. En alaphilippe captain. Heb 4 sprinters op de bank gelaten. Die hadden er zeker ingestaan als ik deze wijziging had geweten. Daar gaat mn 99 procentjes..

Dom Tumoulin

Hier ook Blythe geslachtofferd voor LLS...

Papa Bart

Ik heb uiteindelijk geen wisselingen doorgevoerd. Pure mazzel wellicht want dat wilde ik wel maar ik had geen vertrouwen in de eventuele vervangers van de sprinters. Hoe platter hoe beter derhalve :-)

hartstikkebedankt

Scorito:

"14:44 - 119 km
De organisatie heeft vlak voor de etappe een kleine aanpassing gemaakt in de finale van de rit. Op de weg tussen Sevilla en Tomares wordt er een klein stuk afgesneden, wat ervoor zorgt dat de etappe 3.3 kilometer korter is dan gepland."

Platje

Ben nu wel benieuwd hoe de finale nu precies loopt.. hopelijk 'steil' genoeg om Blythe en Manzin eraf te rijden of dat ze te slecht zijn vandaag, anders baal ik aardig

Dom Tumoulin

Als ze finishen op dezelfde plaats dan moeten ze in ieder geval nog steeds omhoog :) Hopelijk door een kort steil stuk.

1 2 ... 171 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.