Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 170 ... 226 227
Phally

Na lang twijfelen toch uiteindelijk voor deze gegaan:

Trentin (C)
Alaphilippe
Jungels
Froome
Chaves
Nibali
S. Kragh A
Costa
LLS

Hou Van Asbroeck / Blythe / Poels toch maar op de bank.
Voor Woods / Roche / A. Lopez toch net niet zwaar of laat genoeg lijkt me.
Voorlopig op 99,1% maar geen DLC of Kelderman of Contador dus wordt moeilijk voor het bekertje!

De bavariaan

Last minute cort er in gezet, lees op Twitter dat cort mag gaan sprinten... Sneaky van orica om dat pas 5 minuten geleden te zeggen haha

Klootje Kriekeljon

Serieus Bavariaan? Goed nieuws dan.

De bavariaan

Dit is de Twitter van orica :

LV2017: There's not too many days for the sprinters but could today be a day for @MagnusCort? Let's see how the day unfolds. #OricaScott

Starlynk

'@De bavariaan: haha ik zag het ook.. heb Cort niet, maar dit is mooi nieuws voor de mensen die hem wel hebben :) heeft ie toch mooi 2 etappes ipv 1 om te proberen wat punten binnen te harken!

Ik heb zelf Jungels van het strafbankje gehaald :o Zal mezelf wel weer voor mijn kop slaan over een uurtje of 5 :p

De bavariaan

Hoop het voor je klootje, grootste kanshebber onder ons midden :P

Klootje Kriekeljon

Ja had het ff opgezocht :)

Nu maar hopen dat het niet een stagiaire is die twitter verzorgt, maar dat de ploegleiding toch anders beslist.

Edd1e

Pff, dacht dat ik toch 48 had om te wisselen, nu wel balen dat ik Cort last minute eruit heb gegooid..

Klootje Kriekeljon

Ow trouwens:

Kevinraar, geniaal leuk voor je die daguitslag gisteren. Zo zie je maar hoe gek het kan lopen. Nu doorzetten!

raymankapeens

Klootje, wij hebben bijna exact hetzelfde team. Alleen jij staat wel boven me ;-(

Ik hoop dus vandaag toch op blythe en schwartzmann maar vrees het ergste

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Ik denk dat Kevinraar ook vandaag een prima daguitslag gaat kennen

Starlynk

Volgend jaar legt Kevinraar ons er allemaal op bij Scorito :o

Edd1e

Aangezien ik met de etappe van vandaag al klaar ben alvast naar de opstelling van morgen gekeken. Daar was ik verassend in 10 seconden klaar mee, nu niet meer aanzitten..

Platje

Een reactie onder de kop van Wielerflits: 'Vuelta 2017: Volg hier de dertiende etappe'
Weet iemand hier wat vanaf?

Op de site van de organisatie staat dat er wat is veranderd in de route, vnl. de laatste
kilometers. De rit is nu ook 3 km. korter.
Zou de aankomst nog wel hetzelfde zijn?

raymankapeens

Hmz

Welcome to the official live of stage 13 of La Vuelta 2017. There has been a few changes in the route, mostly in the final kilometres: the riders will cover 195.1km from Coin to Tomares, where a sprint is expected unless attackers manage to outsmart and outpower the bunch. The neutral start is set at 12:35, the proper start at 12:48.

zeewolde

straks stoppen ze precies voor die 10% begint.

Platje

Ik hoop het toch niet, heb LLS erin gezet voor Blythe en Manzin er ook uit gelaten

Pietje Precies

Opvallend hoe makkelijk de kopgroep kon ontstaan vandaag.

En bizar als ze de finale nog grondig aangepast hebben..

Starlynk

hahahaha dat zou wel heel bizar zijn.. had ik Blythe er toch in moeten laten :p

sprintgeit

Ongelooflijk, v Asbroeck en Schwarzmann op de bank..

Starlynk

Heb even op het routeplan gekeken en dat stuk met 10% is er inderdaad uit :o nu gewoon recht toe rechtaan sprint, wel oplopend, maar prima te doen voor de Blythes van deze wereld

sprintgeit

Fuck my life..

hartstikkebedankt

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat meen je niet, ik kan het nergens vinden trouwens. Iemand een bron

Starlynk

http://racecenter.lavuelta.es/#/map?theme=

In de oorspronkelijke route reden ze in dat stadje een stukje naar het noorden over de Avenida Reina Sofia. Dat was waar dat stuk steile stuk in zat. Die lus is er nu helemaal uitgeknipt.

EDIT: Dit was de oorspronkelijke route in de finishplaats: http://cdn.cyclingstage.com/images/vuelta-spain/2017/stage-13-finish.jpg

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Dat scheelt zo een puntje of 50 a 60..lekker dan.

1 2 ... 170 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.