Zelf met Majka en Atapuma twee aanvallers opgesteld. Vooral om nog wat te forceren, maar ook ten dele omdat mijn 'zekere' alternatieven Kruijswijk en Roche gisteren bevestigden dat ze vandaag niet al te veel punten lijken te gaan binnenhalen.
Dat hoop ik liever op het kleine scenario dat Majka en Atapuma voor de overwinning/bergtrui gaan en wegknallen op de (voor)laatste col en ze na de finish pas worden bijgehaald.
'@ Pietje Precies,
Het is ook zeker een risico. Gisteren kwam Kruijswijk op 16 binnen en dat leverde me gisteren slechts 10 punten op. Daarom tijd voor gokken, had Kruijswijk in de klimmen van gisteren en woensdag een stuk hoger verwacht.
Met Majka en Atapuma denk ik kans te maken op meer, maar zeker ook op minder of geen punten.
'@Connotador: je kan deze gok absoluut herhalen na de tijdrit, voor vandaag vrees ik ervoor maar kan altijd natuurlijk door die vele punten vandaag voor de bergtrui. En zoals je zegt was het niet zo'n grote gok maar de derde week komt eraan waar Kruijswijk meestal beter komt, dus opletten.
Het lijkt er op dat ik vandaag definitief de vernieling in ga, mijn team dan. Zie al zoveel verbeterpunten in mijn ploeg. Niet alleen namen, ook strategie. Er is van alles mis met mijn team. En dat had ik niet verwacht, was alleen een beetje bang dat ik in de sprints te kort zou komen, maar dat valt reuze mee. De rest.... valt helemaal niet mee haha.
Tenzij..... tenzij.....
Dan maar genieten van deze prachtige rit, ;-).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.