Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 183 ... 226 227
nasibal

Deze vuelta al 3x(!) de etapewinnaar niet opgesteld. Wordt Yates nummer 4?

Pietje Precies

Nee

wesley1983

Denk het ook niet.

wesley1983

Oogt wel heel sterk, van waar komt dit ineens vandaan. Zou hij daar zijn vriendin hebben leren kennen hebben of leren fietsen :-).

Pietje Precies

Opvallend dat ie uitloopt inderdaad. Een mooie klassering zit er zo wel in. Al moeten ze nog ontzettend lang.

Pietje Precies

De grote mannen zijn moe. Gisteren werd er al 'traag' geklommen, vandaag de eerste klim weer. De Gendt die wegrijdt uit de groep Froome, renners als Moscon, Pardilla, Haig, Clement die er nog 'probleemloos' bij zitten.

Laatst gewijzigd
fringale

Yates wint

nasibal

Jup, Yates wordt nummer 4.

Diede34

Kloterige ** yates. Hele vuelta stel ik hem braaf op, nu toch maar TJ erin, gaat ie winnen.

Heb 150 punten verloren door de winnaar van een etappe net ff niet op te stellen. Met die punten er bij had ik gewoon top-40 gestaan :/

Oh well, top 1% is nog steeds haalbaar...

JimKro

Wie heeft Yates wel opgesteld?

Diede34

oh haha, precies dat nasibal!

Pietje Precies

Tja, uit luxe zal helemaal niemand vandaag Yates hebben opgesteld. Diegene die hem vandaag hebben, hadden hem tenslotte gisteren dan vermoedelijk ook.

wesley1983

Had ook geen plaats voor Yates, moest eigenlijk Majka eruit gedaan hebben voor Yates, maar had totaal niet verwacht dat hij zo goed ging zijn. Weet wel dat hij dit kan maar geen moment overwogen door zijn vorm dat hij liet zien.

Connotador

'@ Diede34,

Iedereen heeft de "wat als scenario's" waardoor je nog hoger zou eindigen. Dat is dus niet de reden.

Laatst gewijzigd
Diede34

Zeker waar, ik ga er ook niet aan beginnen om alle gemiste punten te tellen, denk dat bijna iedereen wel over de 500 punten uitkomt dan. Maar 4x de winnaar op het bankje is wel erg zuur...

Zadelpen

Af en toe is het wel frustrerend, scorito-en. Maar ik moet zelf verbeteren, of ik nu een goede of slechte keuze maak, maakt niet zoveel meer uit.

Ik krijg gewoon zwaar klop, langs alle kanten loopt de verzuring erin hier. Het is toch te veel gebleken voor team Zadelpen: 3 grote rondes in 1 jaar.

Maar niks aan de hand, dit is nu eenmaal onderdeel van het proces waarin ik me bevind. Watch, learn and win.

Laatst gewijzigd
wesley1983

DLC en vooral Roche gaan de verwachte oplawaai krijgen trouwens.

Edd1e

Nog 6 km dat zegt nog niks, als iemand nog een versnelling plaatst..

JimKro

Angelito redt de dag gelukkig.

Laatst gewijzigd
BigApple

Señor Lopez !

Pietje Precies

En dat zijn 0 punten voor Yates :p

wesley1983

Compleet geparkeerd!

Edd1e

Die staat geparkeerd..

fringale

Yates wint...aan sympathie door zich nu te laten uitzakken tot net buiten de top 20 ;-)

Edd1e

Aii niet zo'n beste uitslag vandaag, 18 punten verloren met de kopman en Zakarin tweede.

1 2 ... 183 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.