Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 184 ... 226 227
DeNescafe

Top dag wat betreft scorito. Heb een sterk berg team, helaas veel punten verloren in het begin met dagkeuzes.
Kelderman rijdt zeer sterk, erg mooi om te zien moet ik zeggen!

Diede34

sorry ik was weer wat te vroeg chaggerijnig over yates.

Ik zie Kelderman toch wel in de buurt van Froome en Dennis rijden tijdens de tijdrit. Lekker in vorm die man!

Pietje Precies

Niet hebben van Lopez breekt me deze dagen op. In de TT zal ik de weg omhoog weer moeten vinden!

WernerFranke

nasibal - 23 augustus 2017 om 18:34
We moeten nu niet Woods gaan ophemelen omdat hij simpelweg dingen laat zien waarvan publiekelijk bekend zijn dat hij ze kan. Dit zijn zijn aankomsten. Al helemaal als de dagzege weg is…

Kom het me maar inwrijven als hij dit 3 weken structureel doet. Ok?


Publieke herinnering, ondertussen zit week 2 zit erop.

wesley1983

'@Pietje: zelfde gegeven hier, en nog Zakarin erbij ook. Als je dan ziet dat het juist die 2 zijn die in form zijn, wordt het enorm moeilijk voor me. Zo hoog mogelijk eindigen met hetgene ik heb wordt de opgave, ben stiekem een beetje jaloers op het bergteam van de nummer 1 algemeen.

Poeksel

Ik had bij Ploegleider (waar ik ook hoog sta, eerste prijs een racefiets) gisteren Yates reserve gezet voor Woods. Ik was een uur geleden dus niet zo blij...

Bij Scorito had ik juist Woods eruit gelaten. Dar hij hier met de besten meegaat is toch verrassend. Wel Superman als kopman (maar dat zullen vast veel mensen bovenin gedaan hebben).

JimKro

Ik kom er nu achter dat mijn tt behoorlijk summier is. Hopelijk veel GC rijders in de top 20.

Pietje Precies

Ja, Zakarin heb ik gelukkig wel. Die slaat etappe 20 zijn slag!

De nummer 1 heeft wel een beetje mazzel met het beperkt aantal uitvallers/wegvallers. Heeft immers 2 of 3 sprinters 'te veel' meegenomen. Daarentegen heeft ie pech met uivallen van Pozzovivo. In ieder geval een mooie selectie.

Redelijk wat mensen bovenaan hebben geen Dennis en/of Tejay. Enkeling ook geen Zakarin. Die drie mogen gaan vlammen in de TT!

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Weer iets gestegen, nu in de wielerpoule naar plek 55. Langzaamaan kruip ik omhoog.
Rek is er wel zo'n beetje uit nu vrees ik.
Nu 99,8% algemeen, ook top 100.
Ik ben tevreden.

kevinraar

Heb 5 man bij de eerste 9 en ben bijna 1000 plekken gezakt veel mensen hebben een niet normaal sterk berug team

wesley1983

'@Wernerfranke: Woods is een enorme meevaller voor me, had eigenlijk een ander 9-tal in mijn gedachten voor de bergritten en had Woods mee voor de punchaankomsten omdat hij maar 1 mil. koste. Doordat er een paar tussenuit gevallen zijn kan ik hem nu gewoon opstellen omdat hij het zo goed doet. Ben gewoon eerlijk om dit toe te geven!

Poeksel

Als veel mensen dat hebben, is het best normaal kevin ;)

Klootje Kriekeljon

Maar tis idd. zeldzaam dat je in week 2/3 in de bergen dit soort selecties op kunt stellen toch?

Edit:

Eerlijk is eerlijk.. Die Woods is een klasbak en ontstijgt al mijn verwachtingen. Goed gekozen mensen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Nu kun je trouwens ook goed zien hoe belachelijk ruim het budget was (/ mede door de veel te dure sprinters).

Zo ontzettend veel mensen hebben van de huidige top 11 van GC maar liefst 8, 9, 10 of zelfs alle 11 de renners.

Dit is inderdaad echt zeldzaam. In de andere ronde's heb je veel meer andere type renners (vooral sprinters) mee + er zijn nu amper uitvallers.

Als je op dit soort dagen onder de 330 punten haalt heb je een 'matige dag' onder de 300 een 'slechte dag' :p

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@klootje: thx maar zoals ik al zei is er ook wel geluk meegemoeid, zie Woods wel veel tijd verliezen in de tijdrit, maar zal wel zijn top-10 plaats kunnen behouden denk ik. Zal jou een tip geven over DLC, vorige vuelta gezien ook dat hij er als het er toe deed zoals nu er tussenuitviel en tijd verloor als het echt lastig was, maar dan zag je dat hij zich herpakte in andere ritten door aan te vallen en aan te komen voor de andere klassementsrijders.

Klootje Kriekeljon

Maar dan nog heb je voor 1 miljoen een van de beste keuzes van deze Vuelta. Na een weekje vond ik het allemaal nog wat opgeklopt gedoe rondom een aardige puncher. Nou niet dus. De koekjes die ze dit jaar bij Cannondale bij de thee geven werken in ieder geval.

Ja DLC. TJ was het alternatief. Had jij die vandaag opgesteld boven DLC? Het kon 2 kanten op. Zelfs fijn om te weten dat ik met enige zekerheid een aanvaller kan opstellen en nu niet een top-10 renner er uit hoef te gooien. Alleen die ploegpunten van QS dan..

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Hongerklop hierzo, afgezakt vanaf de 25e naar de 50e plaats, mijn bergploeg is gewoon niet goed genoeg. Had van tevoren nooit gedacht dat MA Lopez zo goed zou zijn hierzo, die mis ik samen met Woods en Contador. En dat Roche er dan ook doorheen zakt is geen geweldige zaak. 6 man uit de top 10 is gewoon te weinig. Helaas schade beperken en hopelijk op de laatste vlakke rit en de tijdrit punten terugpakken.

Edd1e

'@pietje

Volgens mij heeft de nummer één 12 klassementsrenners, dus ik zie niet echt waar je dat vandaan haalt. Klootje bijvoorbeeld heeft er maar 10.

Yskoud

Wat een dag weer. Vandaag en gister bij elkaar 800 punten gehaald. Toont inderdaad aan dat het budget te hoog was, want heb voor meer dan 10 miljoen aan missers en uitvallers te verduren gehad.

Papa Bart

Wie gaat de tijdrit winnen: Dennis of Froome, zo vraagt de lange zich af. Dennis is natuurlijk een klasbak, en heeft zich kunnen sparen, maarrrrr is de afstand niet een beetje teveel van het goede?

wesley1983

klootje: nee zou zeker Tj niet in de plaats opgesteld hebben, je hebt trouwens de best mogelijke opstelling gemaakt en goed gescoord ook doordat je de renners hebt, wil gewoon maar waarschuwen en mijn kennis meegeven indien je zou overwegen om hem eruit te gooien na vandaag. Die kerel gaat voor de top 10 en heeft dat vorige vuelta ook gehaald door aan te vallen als hij tijd verloren had, maar vergeleken bij de vorige vuelta is het deelnemersveld sterker volgens mij.

Laatst gewijzigd
Poeksel

De eerste zes van het klassement lijken me allemaal heel logische keuzes. Kelderman is wellicht de meest verrassende naam, maar die was maar 2M. Verder was Woods ook een logische keuze (maar niet als klassementsrenner). Poels en De La Cruz waren ook logische keuzes; Poels mede vanwege teampunten, DLC wegens goedkoop.

Dus ja, deze Vuelta is wat betreft het klassemen redelijk voorspelbaar.

Zadelpen

Dat is inderdaad een goed argument. Ik heb namelijk ook onder druk van het hoge budget enkele flaters geslagen. Met minder budget had ik natuurlijk vele malen beter gepresteerd.

'Smiley die liegt dat die barst'

Nee, ik sta enkel en alleen niet hoog door eigen keuzes. Dat is teleurstellend. Maar vervelender vind ik als je een goede renner hebt gekozen, en dat die dan valt en je een hoge klassering kost.

Nu word ik op waarde geklopt, en dat is mooi. 95%.

Laatst gewijzigd
Yskoud

Wel echt zonde dat we niet kunnen genieten van een Betancur die weer in vorm leek te komen. Ik hoop van harte dat hij deze winter niet weer 10 kilo aankomt en dan pas weer in de Vuelta van 2018 in vorm is...

Wielrennertje

Het budget was inderdaad teveel. 8 klassementsrenners bij de eerste 10 in een etappe is geen uitzondering.
Ik had ook gewoon geld over. Als ik al mijn geld had opgemaakt was ik een stuk minder tevreden over dat team dan over het team wat ik uiteindelijk nu heb.
Het is ook moeilijk om het verschil te maken qua punten in etappes zoals vandaag. De verschillen zijn tot nu toe gemaakt in de overgangs- en sprintetappes. Helaas heb ik daar flink wat punten laten liggen. Ik heb naar mijn idee een redelijk TT team. Ik denk dat er dinsdag weer grote puntenverschillen zullen zijn in de top.

1 2 ... 184 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.