Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 187 ... 226 227
wesley1983

'@Dumoulist: Haha lekker toch :-)
@Bartje: geen teampunten met Caruso voor dagwinst met Dennis, tijdrit is individueel. Alle andere teampunten/truipunten na de tijdrit tellen wel.

Papa Bart

Edit: oepsie.... :-)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik weet niet wat ik frappanter vind:

Moreno overwegen in een tijdrit of nog steeds niet doorhebben dat je geen ploeggenootpunten krijgt voor de overwinning in de TT (terwijl dat nota bene zowel op de vorige pagina, als in het bovenstaande berichtje dat speciaal aan jou gericht is, wordt verteld :p)

Het is denk bedtijd @bartje!

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Bartje: gewoon zo laten want Caruso levert 0 punten op, ook al zou Dennis winnen want de teampunten voor dagzege tellen NIET in een tijdrit omdat deze individueel afgelegd word.
@Pietje: en dan zeggen dat hij het snapt, haha

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ach ach ach, begrijpend lezen, niet de eerste keer dat ik de schlemiel van de club ben, integendeel, tijd voor het mandje. Bedankt voor jullie nog milde reactie :-)

Laatst gewijzigd
fringale

'@Klootje : wat sta je daar mooi te blinken bovenaan, en als ik goed kan inschatten, na dinsdag ook bovenaan de algemene poule, want de ploegen voor jou beschikken, zoals je zelf al wel gecheckt hebt, niet over jouw tijdrijdersarsenaal. Zet ze op een lengte !!

Casey

Gaat Costa zich het snot voor de ogen rijden morgen? Of op het ' gemakje ' richting de finish?

Heb nog 1 plekje te vergeven, Costa of Moscon ( Trui puntjes! )

Ik verwacht klootje morgen ook op numero uno! : )

De bavariaan

Zin in woensdag, machtige klim op het eind ^^

fringale

'@Casey : altijd kiezen voor de Italiaans kampioen tijdrijden, die pakt sowieso 8 + 6 + 3 bonuspunten. Costa heeft niets te winnen in die tijdrit, en rijdt de Vuelta als voorbereiding op het WK, me dunkt, net als Jungels. Had ik eerder moeten beseffen.

Starlynk

Morgen wordt een zware dag voor mijn team en ga ik weer uit de top 100 vallen, waar ik net weer in terug gekrabbeld was.. Dacht dat ik het op zich best ok voor elkaar had met de klassementsrenners + teampunten + Jungels en Kragh voor de tijdrit, maar vraag me af of Jungels er echt voor gaat en Kragh is ziek.. Daarnaast verloor Trentin de groene trui, dus dat is ook weer een smak aan teampunten.. Dat wordt dus Woods en/of Van Asbroeck opstellen voor de schamele 3 puntjes voor de bergtrui van Villella.. Ai... En dan zie ik hier dat TT-team van Klootje..... :o

Nou ja, puntjes schrapen en wonden likken en woendag weer verder!

Casey

'@ Fringale

True true true.
Thanx! :)

snellerfietsen

Het gemis van Zakarin gaat mij een top5 plek door de neus boren denk ik. Plek 8 algemeen nu. Morgen misschien wel wat stijgen met Dennis en Lampaert. Al heeft klootje die ook dus die ga ik niet inhalen:p

Platje

Froome
Contador
Zakarin
Nibali
Lopez
Kelderman
LLS
Moscon

Nog 1 plekje over: Trentin, Kragh, Rui Costa, DLC?

dazzler2120

Hmm het gemis van Woods en Lopez gaat nu toch wel behoorlijk pijn done, sta op 97.4%, maar de 98% of zelfs 99% gaat moeilijk, misschien zelfs onmogelijk worden. Hopen op een goede 3de week van Kruiswijk!
Kanttekening, in de vriendenpoul sta ik nu wel dik eerste. De topfavoriet van de vriendenpoule had gegokt... En verloren.

Ik twijfel om morgen voor de tijdrit tegen de stroom in te gaan. Heb nu Dennis als kopman, maar daar ga ik het veschil niet mee maken t.o.v. directe concurrenten. Misschien Froome als kopman? Of zelfs Kelderman kopman maken?

hartstikkebedankt

Kijk aan, het bekertje is in zicht. Ik ben hard gestegen naar nu 98.9%. Zowel gisteren als eergisteren 7 man uit de top-8 present. Zakarin, MA Lopez (gisteren captain) en in iets mindere mate Woods en Majka (eergisteren) zijn lekker bezig voor mijn team. Absolute miskopen zijn natuurlijk Jungels, Adam Yates en Rui Costa (en Pozzo maar oke). Echt idioot van mij om Chaves eruit te laten, ik ben er goed ingetuind... maar nu blijkt dat met het selecteren van een groot aantal berggeiten toch nog een hoop sterke renners in m'n team vertegenwoordigd zijn (8 man uit de top-11).

De tijdrit dan. Ik overweeg Froome (c), Nibali, Poels, MA Lopez, Zakarin, Kelderman, LL Sanchez en dan toch maar Jungels en De la Cruz denk ik. Of een zekere 3 punten voor Woods (?). Rui Costa verwacht ik niks van.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb voor de tijdrit
Dennis
Froome
Kelderman
Jungels
Nibali
Trentin
De la cruz
Rojas
Poels

dit een redelijk goed team voor de tijdrit ?

heb op de bank nog kruiswijk meintjes en 4 sprinters

hartstikkebedankt

Redelijk team Kevin, ik zou toch Kruijswijk erin zetten voor bijvoorbeeld Rojas. Rojas gaat zeker geen top-20 rijden dus daar heb je niks aan, als het mee zit bij Kruijswijk dan heeft nog wel kans om bij de beste 20 te zitten.

Marsthinaikos

Voor morgen:

Dennis ( C )
Ludvigsson
Froome
Nibali
Poels
Zakarin
Contador
Lopez

En dan nog één plekje over voor Ala, Yates, Aru of Chaves

JimKro

Beter tt team dan ik heb, Kevin!

Phally

Kijk niet echt uit naar deze ITT, voorlopig op 99,6% maar zal hier wel een serieuze tik krijgen.

Froome (c)
Poels
Nibali
Zakarin
LLS
MA Lopez
Jungels
S. Kragh A.
Trentin

Zij moeten de schade proberen te beperken, heb niets beter.

Laatst gewijzigd
ray

1 plekje over....Chaves of De la Cruz (of Roche)??.....lastig, denk dat ik voor Chaves ga.
Vorig jaar laatste tijdrit in Vuelta werd Chaves 24e en DLC 29e, met beetje vergelijkbare verdedigende ak plekken als nu.

Elpiedro

Ik zie het gouden bekertje als sneeuw voor de zon verdwijnen...stond even top 50, maar sinds de hoge bergen zak ik steeds verder weg, nu zelf tot onder de 99%. Vooral het gemis van Zakarin en Kelderman nekt mij de laatste etappes. Heb bv 6 man uit de top 10 daguitslag, zak ik toch nog 100 plekken....Hopelijk gaan mijn aanvallers etappes 17, 18 en 19 knallen!

Lassayd

Wie zouden jullie morgen opstellen :Rui Costa, Aru of Poels?

Mijn team bestaat verder uit:
Froome
Moscon
Nibali
Zakarin
Kelderman
Jungels
Lls
Kragh (al schijnt hij ziek te zijn)

Edd1e

'@lassayd

Kragh eruit, Aru en Poels erin.

Klootje Kriekeljon

Wil LL er eigenlijk wel inhebben. Maar wie er dan uit... twijfel tussen TJ, Contador of Zakarin of zelfs Poels.. niet te voorspellen dit.

1 2 ... 187 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.