Ik weet niet wat ik frappanter vind:
Moreno overwegen in een tijdrit of nog steeds niet doorhebben dat je geen ploeggenootpunten krijgt voor de overwinning in de TT (terwijl dat nota bene zowel op de vorige pagina, als in het bovenstaande berichtje dat speciaal aan jou gericht is, wordt verteld :p)
Het is denk bedtijd @bartje!
Morgen wordt een zware dag voor mijn team en ga ik weer uit de top 100 vallen, waar ik net weer in terug gekrabbeld was.. Dacht dat ik het op zich best ok voor elkaar had met de klassementsrenners + teampunten + Jungels en Kragh voor de tijdrit, maar vraag me af of Jungels er echt voor gaat en Kragh is ziek.. Daarnaast verloor Trentin de groene trui, dus dat is ook weer een smak aan teampunten.. Dat wordt dus Woods en/of Van Asbroeck opstellen voor de schamele 3 puntjes voor de bergtrui van Villella.. Ai... En dan zie ik hier dat TT-team van Klootje..... :o
Nou ja, puntjes schrapen en wonden likken en woendag weer verder!
Hmm het gemis van Woods en Lopez gaat nu toch wel behoorlijk pijn done, sta op 97.4%, maar de 98% of zelfs 99% gaat moeilijk, misschien zelfs onmogelijk worden. Hopen op een goede 3de week van Kruiswijk!
Kanttekening, in de vriendenpoul sta ik nu wel dik eerste. De topfavoriet van de vriendenpoule had gegokt... En verloren.
Ik twijfel om morgen voor de tijdrit tegen de stroom in te gaan. Heb nu Dennis als kopman, maar daar ga ik het veschil niet mee maken t.o.v. directe concurrenten. Misschien Froome als kopman? Of zelfs Kelderman kopman maken?
Kijk aan, het bekertje is in zicht. Ik ben hard gestegen naar nu 98.9%. Zowel gisteren als eergisteren 7 man uit de top-8 present. Zakarin, MA Lopez (gisteren captain) en in iets mindere mate Woods en Majka (eergisteren) zijn lekker bezig voor mijn team. Absolute miskopen zijn natuurlijk Jungels, Adam Yates en Rui Costa (en Pozzo maar oke). Echt idioot van mij om Chaves eruit te laten, ik ben er goed ingetuind... maar nu blijkt dat met het selecteren van een groot aantal berggeiten toch nog een hoop sterke renners in m'n team vertegenwoordigd zijn (8 man uit de top-11).
De tijdrit dan. Ik overweeg Froome (c), Nibali, Poels, MA Lopez, Zakarin, Kelderman, LL Sanchez en dan toch maar Jungels en De la Cruz denk ik. Of een zekere 3 punten voor Woods (?). Rui Costa verwacht ik niks van.
Ik zie het gouden bekertje als sneeuw voor de zon verdwijnen...stond even top 50, maar sinds de hoge bergen zak ik steeds verder weg, nu zelf tot onder de 99%. Vooral het gemis van Zakarin en Kelderman nekt mij de laatste etappes. Heb bv 6 man uit de top 10 daguitslag, zak ik toch nog 100 plekken....Hopelijk gaan mijn aanvallers etappes 17, 18 en 19 knallen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.