Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 188 ... 226 227
Lassayd

Bedankt Edd1e!

Platje

'@Klootje Ik verwacht zelf dat Zakarin, Contador en LLS sterker zullen zijn dan TJ, Poels heeft al 17 zekere punten van Froome (TJ dus bij de eerste 12 komen om hier overheen te gaan) maar de vraag blijft natuurlijk wel of LLS er vol voor gaat

Klootje Kriekeljon

Dat is dus precies mijn gedachte. Die verhoudingen, maar mag LL en is ie goed genoeg.

hartstikkebedankt

LL heeft nou niet bepaald geknecht voor Aru en Lopez volgens mij. Pello Bilbao heeft nog wat lopen sleuren maar LL niet echt. Hij zou dus op zich wel mogen rijden neem ik aan.

Je twee opmerking 'is ie goed genoeg', daar maak ik me meer zorgen over. Vind zijn vorm niet écht overtuigend.

Jasperdewaal11

Gestegen naar 98,5% :-) Die lopez legt mij geen windeieren, nu maar hopen dat die Dennis morgen even gas geeft.

Met Froome, Kelderman, Lopez, Zakarin hoop ik de schade beperkt te houden in de tijdrit.

Treenert

'@Klootje ik heb LL omdat ik geen alternatieven heb. TJ (heb ik ook) zou ik zeker opstellen.
1. Omdat hij een redelijk goede Vuelta rijdt.
2. De dag na een rustdag is hij altijd wel okay
3. Kan gewoon goed tijdrijden en op een goede dag 'verrassen' en top 5 rijden.

LL heeft geen belang bij deze tijdrit. Zal zich toch sparen voor de 3 kansen die voor hem nog komen. Komt bij dat het lang geleden is dat hij zo slecht was in de Vuelta.

Edit: ik heb overigens geen belangen, ik ben al weg. Niet geluisterd en 2 sprinters teveel. Dacht op die manier stiekem te kunnen winnen. :(
Gun het de forumgasten

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Heeft het zin om Roche op te stellen of tellen die teampunten niet bij evt. winst Dennis?

Jasperdewaal11

geen teampunten bij een Tijdrit

dazzler2120

We hebben er zelfs een mailtje van gekregen waar dat in staat :)

ThijsKranenburg

Kan(en mag) Diego Rosa een beetje tijdrijden? En wat verwachten jullie van Woods?

hartstikkebedankt

'@ThijsKranenburg
Van allebei verwacht ik niks

Laatst gewijzigd
Crashtester

Rohan Dennis start morgen niet, hij is ziek. :O

Marsthinaikos

Dennis verlaat de Vuelta...heel apart dit zeg.

kaboutertje

Gelukkig voor de mensen met Dennis in hun team dat hij het nu meldt. En niet dat het pas na de start bekend wordt gemaakt.

Stuff

Vervelend voor Dennis, goed voor mijn scorito. Wellicht toch minder plekken zakken morgen als van te voren bedacht.

Lage rugpijn

Na het tourdebacle blij dat ik Dennis niet heb genomen maar dit is toch wel erg vreemd......

Cerebral36

Fijn, de enige die mijn grote concurrent dus net niet heeft en ik dus wel, was kopman voor morgen....daar gaat de hoop op 50 punten uitlopen :)

Rawolf

Na etappe 9 stond ik 62 % en was ik er helemaal klaar mee omdat m'n dag keuzes alles verpestte. Nu kijk ik weer is en scorito heeft het team van de laatste etappe automatisch ingezet in de andere etappes en ben nu gestegen naar 67,8 % zonder iets te doen lol. En ik heb Lopez in m'n team en die zat er niet in en nog een paar goede klassementsrenners haha.

Ga nu weer etappes zelf invullen kijken of ik nog 80% kan halen

JimKro

Wow Dennis verlaat de Vuelta. Had niet beter kunnen lopen voor mijn scorito. De scores zullen nu veel dichter bij elkaar liggen denk ik. Wellicht dat er een aantal met Lampaert nog een slag kunnen slaan.

Pietje Precies

Pfoh, wat kut!

Lage rugpijn

'@ random: Ja, als je deze vuelta vanaf het begin gewoon elke etappe je best AK renners had opgesteld stond je gewoon binnen de 90%.

JimKro

Bevestigd wel maar weer dat je meestal weinig hebt aan tijdrijders als de tt niet aan het begin van de ronde is. Tijdrijders selecteren is zonder proloog eigenlijk alleen te verantwoorden als je verwacht dat de betreffende renners ook elders (netto) punten gaan scoren. Dus niet 1x 40 punten door een ontsnapping na hem 4x op te moeten stellen. Dit keer was Dennis natuurlijk wel een goede optie voor de ttt.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

En daar ging de fiets...

Cerebral36

'@Klootje En dat de dag voor de tijdrit :( 2 weken ziet hij af en frustreert hij me, morgen gloorden zijn 100 punten.....nu is het de 2e ronde waar hij me onnodig geld heeft gekost :) Baalde al van Barguil en Pozzo, maar deze komt nu wel heel slecht uit !

Karsten

Voorlopig als noodsprong maar De la Cruz erin voor Dennis. Van een Costa verwacht ik niks, Chavito gaat met zijn tijdritten geen oorlog winnen, en Adam Yates - ja geen idee eigenlijk. Maar die rijdt ook niet al te best rond, om het maar even zacht uit te drukken.
Dus dan blijft DLC over - al heb ik daar ook geen fantastisch gevoel bij. Naja, hopen dat Lampaert even flink uithaalt dan ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 188 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.