LL heeft nou niet bepaald geknecht voor Aru en Lopez volgens mij. Pello Bilbao heeft nog wat lopen sleuren maar LL niet echt. Hij zou dus op zich wel mogen rijden neem ik aan.
Je twee opmerking 'is ie goed genoeg', daar maak ik me meer zorgen over. Vind zijn vorm niet écht overtuigend.
'@Klootje ik heb LL omdat ik geen alternatieven heb. TJ (heb ik ook) zou ik zeker opstellen.
1. Omdat hij een redelijk goede Vuelta rijdt.
2. De dag na een rustdag is hij altijd wel okay
3. Kan gewoon goed tijdrijden en op een goede dag 'verrassen' en top 5 rijden.
LL heeft geen belang bij deze tijdrit. Zal zich toch sparen voor de 3 kansen die voor hem nog komen. Komt bij dat het lang geleden is dat hij zo slecht was in de Vuelta.
Edit: ik heb overigens geen belangen, ik ben al weg. Niet geluisterd en 2 sprinters teveel. Dacht op die manier stiekem te kunnen winnen. :(
Gun het de forumgasten
Na etappe 9 stond ik 62 % en was ik er helemaal klaar mee omdat m'n dag keuzes alles verpestte. Nu kijk ik weer is en scorito heeft het team van de laatste etappe automatisch ingezet in de andere etappes en ben nu gestegen naar 67,8 % zonder iets te doen lol. En ik heb Lopez in m'n team en die zat er niet in en nog een paar goede klassementsrenners haha.
Ga nu weer etappes zelf invullen kijken of ik nog 80% kan halen
Bevestigd wel maar weer dat je meestal weinig hebt aan tijdrijders als de tt niet aan het begin van de ronde is. Tijdrijders selecteren is zonder proloog eigenlijk alleen te verantwoorden als je verwacht dat de betreffende renners ook elders (netto) punten gaan scoren. Dus niet 1x 40 punten door een ontsnapping na hem 4x op te moeten stellen. Dit keer was Dennis natuurlijk wel een goede optie voor de ttt.
Voorlopig als noodsprong maar De la Cruz erin voor Dennis. Van een Costa verwacht ik niks, Chavito gaat met zijn tijdritten geen oorlog winnen, en Adam Yates - ja geen idee eigenlijk. Maar die rijdt ook niet al te best rond, om het maar even zacht uit te drukken.
Dus dan blijft DLC over - al heb ik daar ook geen fantastisch gevoel bij. Naja, hopen dat Lampaert even flink uithaalt dan ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.