Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 189 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

Nja t weekend al min of meer geaccepteerd dat winst lastig zou worden. Maar dit is natuurlijk goed balen Cerebral.

Gewoon niet op deze manier joh.

Cerebral36

'@Klootje Nee precies, maak je nou zelf een stomme fout ala, of gokt je tegenstander toevallig beter ala, maar door wederom een uitvaller waar sommigen wel en sommigen niet door geraakt worden is het meest frustrerende wat er maar is...Barguil doet ook nog steeds pijn. Nu zeer matig team voor morgen met Froome Nibali Kelderman Lopez DLC Jungels Trentin Poels en Costa (bank is dan Yates Chaves Ala De Marchi en de sprinters). Geen Zaka, Tejay, LLS en laat mijn concurrent die nou net alle 3 wel hebben. Houston we have a problem :)

Lowland

Nu Dennis ziek is heb ik mijn kopman gewisseld naar Kelderman. Froome oogt toch niet zo erg sterk, Kelderman is in vorm, oogt fit en zelfverzekerd. Dat gecombineerd met een prima tijdrit kan hij hier zomaar de etappe pakken. Wat denken jullie?

Lage rugpijn

'@ klootje: Dat is inderdaad goed klote jonguh. Helaas wel weer een bewijs dat kennis je tot 99 % kan brengen , meestal tenminste, en winst een kwestie van geluk is.

sprintgeit

Pfff.. wat een moment om uit te vallen voor Dennis. Zit ze ook niet echt mee in de grote rondes dat BMC. Ook niet echt een lekkere opbouw richting het WK, wat dat betreft denk ik dat Tom z'n planning beter is.

Afijn, voor mij is het wel mooi aangezien ik de beste man niet in m'n team heb :) Balen voor Klootje, toont maar weer aan hoe erg het mee moet zitten om te winnen.

Klootje Kriekeljon

edit WF: laat onzin achterwege

Laatst gewijzigd
vasnd

Sow koekoek. Dit leek vooraf een belangrijke dag voor mn teampje. Froompie dan maar.

Bazing

'@klootje: kan je in ieder geval LLS weer in je team opnemen

Klootje Kriekeljon

Ja als je huis afbrandt heb je wel lekker veel ruimte, das waar.

Nou ja, dan maar Cyclingmaster.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@JimKro,

Ik zou het niet speciaal op tijdrijders betrekken maar in zijn algemeen. Punten aan het begin van de ronde (dus punten die je aan het begin van de ronde van een renner mag verwachten) zijn een stuk waardevoller dan punten die aan het eind van de ronde gepakt moeten gaan worden. Onder andere doordat de renner aan het einde van de ronde allereerst nog maar (fit) in koers moet zijn.

Dennis vond ik door de TTT, daardoor eerste dagen goed in klassement en dus een goede optie voor die etappes, mogelijk een klassementje (al was het maar een week), een keer een ontsnapping en de TT een prima keuze voor 1.5m.

Helaas gaat ie dat uiteindelijk niet zijn.

michael210690

Froome (C)
Nibali
Zakarin
M. Lopez
Poels
De la Cruz
Trentin
Alaphilippe
Van Garderen

Hier moeten we het helaas mee doen na het uitvallen van Dennis. Mijn top 200 plek is morgen sowieso verdwenen. Heb nog renners als Woods, Costa, Majka en Chaves ernaast staan maar daar verwacht ik nog minder van.

Lage rugpijn

Ik wil hierbij nog wel even vermelden dat de verguisde TJ ondertussen op 162 punten staat...." goed gedaan jongen! " Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen....

tijnuz

DLC of Roche?

Wielrennertje

Daar gaan mijn broodnodige punten voor morgen nu Dennis heeft opgegeven. Helaas. Hoopte misschien nog een slagje te slaan. Volgende ronde beter, deze Vuelta wordt het namelijk niet meer. 93.0%, dat doet pijn..

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Ik heb ook Terpstra nog zag ik net....Die kon toch aardig tijdrijden? Wat denken jullie?

Edd1e

'@Lage rugpijn

Ik denk niet echt dat de regel 100 punten geldt voor de Vuelta, aangezien je maar negen plekken hebt en alle klassementsrenners kon nemen. Ook al haalt hij dit nu dan nog komt hij niet in het optimale team.

Edd1e

'@tijnuz

Ik zou voor DLC gaan

Laatst gewijzigd
wesley1983

Mensen die Dennis hadden kunnen het ook van een andere kant bekijken, moest die ziek de tijdrit hebben gereden gingen jullie veel punten verliezen tegenover de mensen met Froome als kopman, nu is er niks verloren doordat hij er al uitstapt voor de tijdrit. Alhoewel jullie met een fitte Dennis wel een kloofje konden slaan.

Edd1e

'@iedereen

Ja, het is jammer dat Dennis uitvalt, maar dat is hetzelfde met Pozzovivo en als die niet was gevallen had hij wat meer punten gehaald dan 50. Dat hoort nou eenmaal bij het spelletje. Tot een procent of, ik zeg maar wat, 95 kan je misschien iedere ronde komen, maar daarboven is het gewoon een kwestie van geluk.

Lage rugpijn

'@ Edd1e: Nou , nee, het optimale team gaat een beetje ver misschien maar gezien de ploegentijdrit aan het begin was ie , nu bezien, toch een prima keuze. De 9 duurste klassementsrenners nemen ging trouwens volgens mij niet of je moest kiezen voor een heleboel knechten als opvulling.

wesley1983

Ben hier m'n kopmannen aan het kiezen de 3 ritten na de tijdrit. Etappe 17: Majka, etappe 18: Woods, etappe 19: Alaphilippe. Haha lekker gokken! Alles of niks, de etappes zijn voor alle 3 op hun lijf geschreven alleszins!

Laatst gewijzigd
Edd1e

'@lage rugpijn

Ik heb het niet over de duurste, maar de renners die het hoogst staan en wss kon dat makkelijk. Tot nu toe zijn Oss en Roche betere keuzes. Maar ja wie weet rijdt TJ een supertijdrit..

Lage rugpijn

'@ Eddie1: Ja , he he. Als je vantevoren weet wie de 9 beste gaan zijn neem je die natuurlijk en win je scorito. Het gaat erom wie je vantevoren neemt en wat ze opleveren. Bijv: Jungels was duurder , bardet was duurder, dennis was net zo duur etc.

wesley1983

Laatste keer dat Jungels in mijn selectie komt morgen deze vuelta, hopen dat hij knalt want heeft iets goed te maken.

eropenerover

Ondanks de vele domme fouten reeds gemaakt sta ik op 99,5%. Met wat meer aandacht had ik hier in mijn tweede scorito ronde best in de top 100 kunnen spelen, leermomentjes voor de volgende ronde zullen we maar zeggen. Morgen zullen we wel wat plekjes zakken vrees ik. Spijtig dat Kragh ziek is, nu hou ik 2 plekken over in mijn toch al niet geweldige tijdrijdersequipe. Zou Woods ook ineens tegen de klok kunnen rijden? Anders wordt het maar Trentin voor de truipunten..

1 2 ... 189 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.