Laatste twijfel.. Kragh, Trentin, Costa, DLC of toch Chaves..
Chaves vorig jaar toch nog 24e waar DLC 'slechts' 29e werd
Rui Costa heeft een redelijke tijdrit maar gaat er denk ik niet voor
Trentin heeft volgens mij nog nooit gepresteerd in een lange tijdrit maat wel 6 punten voor de trui
Over Kragh wordt gezegd dat hij een goede tijdrit kan rijden maar is ziek en zie geen prestaties waarvan ik denk dat hij het vandaag wel gaat doen..
Iemand die mij kan helpen?
Kragh ziek, zal zich wellicht ook willen sparen in een tijdrit waar hij alleen maar kans maakt op een top 10.
Trentin, 6 zekere punten, ik weet niet of wilco hem kan inhalen (heb het puntenklassement even niet in mijn hoofd. Rijdt een redelijke korte tijdrit, maar 40Km is natuurlijk wat anders.
Rui costa, sja. Verwacht ik niet veel van.
Chaves, geen goeie tijdrit, maar je weet wel dat hij vol móét gaan. DLC hetzelfde verhaal.
Ik zit nog steeds met Kragh in m'n hoofd. Hij is/was ziek. Lees net op twitter onderstaande bericht van een Deense journalist (vanuit het Deens vertaald met google):
"Søren Kragh Andersen is improving and also starting tomorrow. The single start will be half a day to get on top again."
Het bericht is van gisteravond, dus wellicht met een nacht slaap en deze ochtend rust... Hij is dus aan de beterende hand, maar of dit tot een top 20 zal leiden... Heb er een hard hoofd in.
Alternatief is Chaves, DLC of Alaphilippe, maar die zie ik ook alledrie niet top 20 rijden.
Laatste twijfel tussen DLC en Trentin voor 6 zekere punten. DLC zal toch niet veel meer kunnen dan een 15e plek (=12 punten) en waarschijnlijker is buiten de top-20. Maar toch kan hij het wel, zoals dit jaar nog in Parijs-Nice en in de Ronde van Baskenland een prima tijdrit afgeleverd. Wat denken jullie?
Ik ga voor De la Cruz. Er zijn niet zoveel tijdritkanonnen dus ik verwacht de top 10 - top 11 zo je wilt voor De la Cruz - wel bij de bovenste 20. Voor 90% van het peloton is het op 90% uitrijden. Daarom denk ik dat de mindere tijdrijders onder de klassementsmannen alsnog de top 20 zullen bevolken.
Vandaag hopelijk mijn positie behouden (99,4%). Mijn team voor vandaag: Froome (c), Poels, Nieve, Nibali, Zakarin, Lopez, LL Sanchez, Jungels en TJ. Geen idee of het behouden van mijn positie een realistisch uitgangspunt is. Voor wat betreft Scorito is het fijn dat Dennis niet start in ieder geval.
'@lancearmstronghero: Ik zou sowieso MAL er in zetten. Hij staat 6e in het algemeen en 12 seconden achter Chaves mocht hij die inhalen krijgt die daar 2 punten. Verder staat hij 4e in het puntenklassement voor 2 punten. 2e in het bergklassement voor 4 punten en 2e in het combinatie klassement voor 4 punten. Dit levert je dus sowieso wat gegarandeerde punten op wat meer gaat zijn dan de punten van de andere renners die je nog kan opstellen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.