Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 193 ... 226 227
Phally

Kragh tegenvallend, niet voldoende hersteld waarschijnlijk om al vol te gaan.
Oss toch knap voorlopig en zeer goed ingedeeld, gaat toch zeker in de punten eindigen.

LeoR 16

Oss zet hier een goede richttijd weer voor ploegmaat en topfavoriet Dennis ... oh nee, wacht .. :(

Laatst gewijzigd
Stuff

Trentin een 4e eindtijd tot nu toe, 5 sec langzamer dan Lampaert. Genoeg voor een top 20?

Platje

Dat hoop ik niet.. heb hem niet meegenomen :(

LeoR 16

Knappe tijdrit van Trentin wel, had hem vandaag enkel opgesteld voor zijn klassementspunten, onverhoopte bonus als hij nog wat meer oplevert. Al moeten er nog een pak renners (107) passeren natuurlijk :)

stievun

Ludvigsson is nu bezig de richttijd voor de toppers neer te zetten...

Edd1e

'@christidoc

Tja als je Alaphilippe erin zet..

Platje

Over paar minuten beginnen LLS en Moscon aan de tijdrit, ben benieuwd of ze er voor (mogen) gaan, zou leuk zijn aangezien deze in genoeg teams ontbreken

vasnd

'@stevun

1 sec sneller dan Trentin. Ook die zie ik sinds hij bij FDJ rijdt weinig klaarspelen.

Edd1e

Koen de Kort heeft de turbo aan 2de meting in 2:45 min volgens Scorito!

Bazing

LLS heeft moscon al ingehaald. Duidelijk dat moscon niet mag vandaag.

Connotador

'@ Edd1e,

Ik vind kiezen voor Alaphilippe, ook al heb ik hem zelf net niet opgesteld, een prima te verdedigen keuze.

Erg makkelijk om dit te roepen als de eindtijd van Alaphilippe ongeveer bekend is (of toen zelfs al was) en Oss een hele goede tijdrit heeft afgeleverd (en wanneer deed hij dat voor het laatst op een dergelijke parcourslengte? Bij de Tour de France van 2014 op een flink heuveliger parcours). Bovendien lijkt hij te eindigen in de top 30-40, lang niet gek.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Mooie 133e tussentijd voor Moscon idd :p

Pietje Precies

Zonde! Maar, ja, gelukkig toch nog een behoorlijke lading punten.

kevinraar

waar zien jullie alle tijden ik kan alleen de tijden van de beste 20 zien per meetpunt

Stuff

'@kevinraar

http://www.tissottiming.com/Stage/00030E0104010110FFFFFFFFFFFFFFFF

Edd1e

'@connotador

Ik heb van tevoren al gezegd dat je Alaphilippe niet moet opstellen. Die heeft nooit iets laten zien in een lange tijdrit. Over Oss heb ik niks gezegd.

Pietje Precies

Tja, daar zijn er ook niet veel van in een jaar. Eens moet de eerste keer zijn. Uit luxe zal niemand hem meegenomen hebben, maar plausibel voor je laatste plekkie.

Dumoulist

Pff zou wel heel triest zijn als Moscon niet mocht van Sky. Laat die jongen toch zijn mogelijkheden ontdekken.

En een valpartij van bardet nog op het circuit.

Connotador

'@ Edd1e,

Ik zei inderdaad staan dat je zegt dat Alaphilippe over de 100 gaat eindigen vandaag... Waar de top van Alaphilippe ligt in alle disciplines is nog erg ongewis als je het mij vraagt.

Laatst gewijzigd
kevinraar

helaas jungels derde tijd

vasnd

Kom, ga nu niet net doen alsof het plausibel is dat Alaphillipe op dit moment voor het eerst in zijn leven een toptijd gaat rijden op 40km vlak. Wat een gelul.

Pietje Precies

Wat zie je als 'toptijd' ? Top-5, top-10, top-20?

Bazing

Het gaat er hier toch ook niet om hoe goed alaphilippe het nu doet? Deze persoon moest er 3 kiezen tussen kruijswijk, alaphilippe, trentin en oss. Dan had ik denk ik ook oss eruit gelaten.

dazzler2120

Soms moet je keuzes maken, en dat pakt gewoon niet altijd uit. Niks met een stomme keuze temaken oid. Hindsight is 20/20

1 2 ... 193 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.