Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 194 ... 226 227
vasnd

'@pietje
In de punten

Edd1e

En ik had Alaphilippe eruit gelaten, zeker gezien het feit dat hij niet 100% is en met het oog op de komende dagen waar hij nog een etappe kan pakken.

Maar ja alles kan blijkbaar, kijk maar naar Trentin..

Laatst gewijzigd
wielerliefhebbervandeweek

Luis Leon ook slecht zeg pfff

LeoR 16

Benieuwd naar de eerste tijd van Tejay :p

Starlynk

Tejay 9e tussentijd.. hmm

Pietje Precies

'@vasnd, daar verwachtte ik hem zelf ook niet (heb hem ook niet geselecteerd vandaag). Echter deel ik wel de mening van @connotador: dat waar de top van Alaphilippe in alle disciplines ligt nog erg ongewis is.

Ik denk zelf dat hij in dit soort tijdritten zeker wel top-20 kan rijden, maar vond vandaag niet het juist moment daarvoor.

Ik denk dat niemand hem vandaag uit luxe geselecteerd zal hebben. Vooral op plekkie 9 op hoop van zegen vermoed ik.

---

Haha, ik zie nu de beelden van de start van Lampaert. Die was te laat en kon dus zo doorrijden :p

https://twitter.com/Rondevanbet/status/905058716650799104

Laatst gewijzigd
LeoR 16

Vliegende start alleszins, enig idee hoeveel tijd hij daar verloren heeft ?

Pietje Precies

Albertooooooooo vamos!

Klootje Kriekeljon

De zwakkere TT-ploegen zijn weer spekkoper vandaag. Wind is gedraaid.

christidoc

'@Edd1e

De keuze voor Alaphilippe was geheel vanwege zijn tijdrit in Parijs-Nice dit jaar. Je weet op basis daarvan niet of het een enorme uitschieter is, of dat hij verbeterd is op de tijdrit, dus blijft het een gok. Als je kijkt naar de tijdritten van Alaphilippe en Oss van de afgelopen twee jaar, is de keuze voor Alaphilippe logischer dan Oss.

Dumoulist

Als je een vliegende start goed timed dan kun je daar alleen maar tijd mee winnen:D

Pietje Precies

Werd ook voorspeld Klootje. De wind zou in de namiddag gunstiger staan, maar wel minder hard zijn.

Klootje Kriekeljon

Dat weet ik, zeg ik net in het volgtopic.

Wielerfan999

Ik heb Kelderman op de gok kopman gemaakt door het bericht dat giant speciaal een tijdrittrainer heeft laten overvliegen. Eerste tussentijd: 15:00. Gaat het dan echt gebeuren?

kevinraar

goed begin van kelderman

ik heb ook kelderman als kopman

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Trentin jonguhh, waarom zou je zo hard doortrekken

Kelderman loopt lekker te beuken hier, hoop dat ie in ieder geval weet te winnen vandaag

Laatst gewijzigd
Edd1e

'@christidoc

Prima, jij mag voor Alaphilippe gaan. Maar ik geloofde niet in hem voor vandaag.
Eerlijk gezegd ook niet in een top20 van Trentin, maar die vent is in supervorm deze Vuelta.

vasnd

Kelderman en de Tartaar gaan lekker!

hartstikkebedankt

Kelderman is 20 minuten onderweg (17 km) en is Chaves al voorbij

Klootje Kriekeljon

Als Kelderman wint, dan hebben jullie een knappe gok genomen hoor. Netjes.

Edit: Tataar..

Laatst gewijzigd
Edd1e

Nu hopen dat hij door kan trekken

sprintgeit

Men, wat zou het mooi zijn als hij dit volhoudt! GOGOGOGO

LeoR 16

Poels :o

christidoc

'@Edd1e

Achteraf kun je inderdaad concluderen dat het een foute keus was. Alleen denk ik dat vooraf gezien de gok te rechtvaardigen was. Heb ook nog even gespeeld met de gedachte om Kelderman kopman te maken. Toch maar safe voor Froome gegaan.

Wielerfan999

Ik had ook eerder Alaphilippe genomen dan Oss, ik heb bij Oss toch meestal het idee dat hij meer op die prologen hard kan knallen maar echt bij deze langere tijdritten had ik het niet verwacht, en ook dan is nog de vraag of hij voluit mocht gaan.

1 2 ... 194 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.