Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 195 ... 226 227
Pietje Precies

Poels een zeer fraai tussenstuk gereden. Stuk sneller dan oa Contador, Ludvigsson en Jungels.

raymankapeens

Trentin wel pijnlijk zeg. Ik had op papier allemaal betere maar helaas dus geen plek voor trentin.
Mensen die hem opgesteld hadden voor de 6p nu dus geluk

hartstikkebedankt

Trentin nu 7e, maar er moeten nog wel 20 man binnenkomen.

eropenerover

Trentin idd op het laatste moment er maar in gezet voor de truipunten, mooie meevaller. Aan de andere kant ook Oss op het laatste moment eruit gehaald voor Kragh, mooie tegenvaller haha

fietsliefhebber

Chapau voor de mensen met Trentin. Ik geloofde er vandaag niet in.

Note to myself: stel de mensen in vorm op, die kunnen dingen die ze normaal niet doen.

Pietje Precies

Lopez verliest in stuk 2 maar liefst 44 sec op Poels. Zegt overigens over beide wat, Poels een erg sterk stuk, Lopez een matige.

Wielerfan999

Zooo Kelderman toe maar. Nu al 27 seconden voor op contador op het tweede tussenpunt.

hartstikkebedankt

Zooo, Froome van +23 bij het eerste punt naar -7 op Kelderman

Pietje Precies

Sky met een andere indeling. Zetten duidelijk in op sector 2.

En ook op sector 3 trouwens, dat was ook een goed stuk van Poels.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Chapeau naar de vroege starters als Kämna en Oss. Erg knappe tijden.

hartstikkebedankt

Chaves op +3.32 van Kelderman in de tijdrit

eropenerover

Oss toch een prima 10de tijd. Spijtig dat ik die niet heb meegenomen, had ik echt niet verwacht. Daarnaast vallen beide Astana mannen flink tegen en rijdt DLC best een sterke tijdrit voor zijn doen.

Wielerfan999

Helaas, 4 punten verloren op de rest met de gok kelderman. Toch knap van Froome door het zo in te delen en de concurrentie op grote achterstand te rijden.

hartstikkebedankt

Jeeeu, Kelderman zet iedereen op een halve minuut; duikt Froome daar weer een halve minuut onder

Pietje Precies

Jammer dat ik Trentin niet had in plaats van Roche. Verder een puike dag. Dennis in plaats van Roche had er een topdag van kunnen maken.

vasnd

Moet toch even excuses maken voor Ludvigsson. Het heeft even geduurd maar de Vuelta is zijn ronde blijkbaar! Sterk gereden.
Lopez voor zijn doen ook een degelijke tijdrit hoor.

hartstikkebedankt

Ik had Trentin er toch in moeten zetten, jammer. Jungels brengt eindelijk nog wat punten. Nog 20 plekjes stijgen voor de 99%.

Edd1e

Dat ik Zakarin niet in mijn team heb na zijn 5de plek in de Giro is me een raadsel. Dat gaat me nog mijn beker kosten ben ik bang. Hopelijk nog een goede laatste week van Kruijswijk.

fietsumerin

morgen jungel, roche of de la cruz, mijn gevoel zegt dl cruz lijkt er wel elke dag vol voor te gaan

Starlynk

Met mijn enorm zwakke tijdritploeg blijf ik gewoon in de top 100 en lijk zelfs een paar plekjes te stijgen.. waanzin :p Klootje ook naar p2 zie ik. Het kan nog!

JimKro

Gek genoeg niet gedaald vandaag. Op dit moment zelfs 1 plekje gestegen. Laat de laatste week maar komen!

En go Klootje idd!

Laatst gewijzigd
Edd1e

Slotklim van 28% morgen, gekkenwerk :/

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Weer wat gestegen, nu 42e plek in de wielerpoule. Moet niet gekker worden :-)
Mede dankzij alle voorbeschouwingen hier op het forum heb ik leuk gescoord de laatste weken.

dazzler2120

Pfoe! Als dennis meereed en fris was stond Klootje nu gewoon op plek 1!
Maarja, als, als, als...
Gestegen naar 97.9! Ga ik mijn doel van 98% halen?

JDL75

Goed gedaan @klootje! Kom op nig 1 plekkie en je pakt die fiets

1 2 ... 195 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.