Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 196 ... 226 227
Lage rugpijn

Zou barguil zich ondertussen al een beetje schamen?

Klootje Kriekeljon

Neuh, dat gaat niet meer gebeuren. De nr.1 daar zit alles mee deze week, en hier alles tegen.

Stuff

En nog 2 plekkies gestegen naar 22 in AK! En dat met een Trentin die onmogelijk top 20 zou kunnen rijden...

Zadelpen

Ik kom haast niet meer vooruit. Zit er helemaal door heen en verspeel vandaag maar liefst 3%. Morgen gelukkig een makkelijke dag. Oh.... wacht ff..... 28% -jes... hmmm....

Ben blij als ik boven kom.

sprintgeit

'@Klootje
Dat valt ook wel weer mee toch. Hij heeft ook gewoon een erg sterk team. Ok hij heeft met Dennis natuurlijk wel geluk gehad, dat scheelt je 50 punten, dat is balen, maar de hele week al veel geluk..ik zie het niet echt.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Ruim 1% gezakt. Erg jammer weer. Ben al een paar dagen aan het kelderen. Waar houdt het op? 92,9%, had echt meer verwacht... En nu maar weer 9 man voor morgen bij elkaar schrapen. @KK Je kan nog winnen. Je zal alleen echt risico's moeten nemen.

Dumoulist

Wie was je 9de renner Klootje Kriekeljon? LLS? In dat geval stond je gedeelde eerste als Dennis tweede werd. Maar wel erg balen natuurlijk.

Poels pakt ook gewoon even 45 punten en Trentin haalt er meer dan Lampaert. Gelukkig nu zelf gestegen naar plekkie 35 in het AK.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Klootje bij jou zit het meeste ook mee, anders stond je niet op plekkie 2. Brombeer

Nul verstand

Ik verwacht dat de kopgroep het morgen haalt en daardoor wil ik Rui Costa opstellen, maar voor wie moet ik hem er in godsnaam inhalen. Ben echt jullie hulp nodig, Chaves, Poels of Woods?

Starlynk

Poels iig laten staan. Die krijgt 17 punten gratis omdat hij bij Sky rijdt.

sprintgeit

Ik denk zelf dat Astana de koers sowieso wel hard gaat maken. Een Zakarin zal daar ook oren naar moeten hebben.

Als je er toch iemand uit wilt halen van die drie zou ik in ieder geval Poels niet doen!

Lage rugpijn

Tja, costa.....Ik weet niet of hij sterk genoeg is voor morgen? De dag erna lijkt me meer op zijn lijf geschreven.

RemcovanderMaas

Lijkt me toch dat vluchters van goede huize moeten komen om morgen stand te houden, ik verwacht toch een strijd tussen de klassementsmannen.
Wellicht dat een Majka of Yates voorop blijft maar het zal een zeer klein clubje zijn dat voor de grote mannen gaat eindigen, als er al vluchters vooruit kunnen blijven.

Rawolf

Majka of toch kruijswijk

Dumoulist

Sky laat vandaag ook gewoon even 3 minuten liggen in het ploegenklassement. Hoop echt dat ze dat niet winnen.

JimKro

Morgen denk ik maar een muntje opgooien om te kiezen tussen Majka en Yates.

eropenerover

Ik heb niet zoveel vertrouwen meer in Rui Costa deze Vuelta, zou nog eerder zowel Chaves als Poels laten staan.. Ik gok morgen op Majka in de vlucht, Costa mag plaatsnemen op de bank.

Kpenty

Zakarin, Kelderman en Woods lang in mijn team gehad. Hiervoor uiteindelijk voor Aru, Barguil en Fernandez gekozen.

Kelderman niet gedaan, omdat ik toch niet echt een fan ben en ik niet echt had verwacht dat een klasbak als Barguil geen vrije rol zou krijgen en puur zou moeten gaan knechten voor een Kelderman. Wel chapeau hoe hij bezig is!

Aru gekozen door toch ook dat Italiaanse shirt en een goede tour en hij een goed verleden heeft met de Vuelta. Uiteindelijk ook voor Contador gekozen boven Zakarin, vanwege zijn laatste Vuelta en hij wil er altijd wel oorlog van maken.

Woods lange tijd erin gehad voor de punchetappes en eventueel de makkelijkere bergetappes, uiteindelijk wou ik toch nog een Movistar man en ik hoopte dat de gok met Fernandez goed zou uitpakken. Gegokt en verloren.

Gokjes die ik er eerst niet in had en die wel goed uitpakte, waren vooral Roche omdat ik toch 2 bmc'ers wou ipv 1 en waar ik toch eerst teveel op Caruso hoopte door zijn interview een keer eerder. Ja ik weet dat het team zei dat Roche en Van Garderen (en Sami Sanchez) de kopmanrollen zouden krijgen, maar verwachtte dit van beide niet. En bij Chaves gegokt dat de Tour een goede training voor hem was geweest.

6 sprinters inclusief Trentin was toch echt te veel. 1 absolute kopman sprinter als Trentin, aangevuld met 3 of 4 750.000 was goed geweest. Degenkolb gekozen als mijn kopmansprinter, omdat hij goed is in de Vuelta en hij de Tour en Vuelta de laatste jaren allebei uitreed terwijl hij ook nog een belangrijke pion was op het WK. Degenkolb heeft er voor gezorgd dat ik in ieder geval de eerste 2 sprintetappes al 0 kopman punten kreeg.

Eindafrekening: Te weinig budget in mijn klassementsteam wat ik vooral had kunnen oplossen door 1 absolute sprintkopman te kiezen, en 1 sprinter had ingeleverd voor een klassementsman/klimmer.

Belangrijkste les die voor de tijd hier ook genoemd werd, en ik slim dacht te zijn door het wel te doen: Pas op met de Tour de France renners. Met tot nu toe een score van 88,5% is de Vuelta weer de minste ronde van mij. Hoop nog op een aantal verrassing met Captains zoals Contador, Rui Costa, Adam Yates, LL Sanchez of Majka en op hopelijk Damiano Caruso nog eens in de vlucht.

Succes nog allemaal!

kevinraar

morgen froome kelderman of nibali als kopman of toch een vluchter?

RemcovanderMaas

Ik zou Lopez kiezen Kevin, als je die hebt tenminste. Anders Froome

Edd1e

Voor morgen voor één plek: DLC, Yates, RC of Alaphilippe.
Eigenlijk verwacht ik van allemaal niet zoveel. RC en Alaphilippe zijn meer voor morgen en overmorgen. Yates geen vertrouwen meer in en voor DLC zal het ook te zwaar zijn, hmm..

DonQ.

Alles ging goed vandaag, behalve LLS ipv Oss. Maar dat had dus niemand hier verwacht.

Onder de 99% gezakt dus morgen maar eens gokken op Majka (c), A. Yates en Moreno. DLC op de bank.

Lowland

Ik sta nu op 99.7% maar is nu wel erg vaak dezelfde renners opstellen. Heb er 8 van de top 9, gaan de laatste dagen toch wel erg veel ritten naar de klassementsmannen.

Karsten

Bijna de top 700 in, ik ben er zelf verbaasd over!
Voor morgen de laatste twijfel: speculeren op ritwinst van López door LLS mee te nemen, hopen op een wonderbaarlijk herstel van DLC (al heb ik daar een hard hoofd in), de paar zekere puntjes van Trentin of gokken op een Adam Yates...
Keuzes, keuzes, keuzes!

Starlynk

Jungels blijkbaar nog een tijdstraf van 20 sec. gekregen en daardoor gezakt naar plek 12. Regelrecht weer naar het strafbankje met onze Luxemburgse vriend! :(

1 2 ... 196 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.