Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 209 ... 226 227
Elpiedro

wat is er met Ala gebeurd?

hartstikkebedankt

Bah, hoezo is Alaphilippe er zo doorgezakt en is Trentin alsnog 7e geworden. Hebben ze van rugnummer geruild ofzo

Pietje Precies

Geen kans meer op de zege, volkomen laten lopen. Dertiende plek :p

Wielerfan999

Arghhh waarom stel ik nou geen rojas op

embargo

Arghh, daar was mn kans, maar De Marchi niet opgesteld ivm gisteren

sprintgeit

Ala valt eigenlijk in alles tegen deze Vuelta, en toch haalt hij nog honderden punten, volgend jaar zit hij er weer bij in mijn selectie hoor (indien hij meedoet natuurlijk).

Hoop voor degenen die op Ala gespeculeerd hebben, dat hij met zijn 6e plaats nog genoeg voor jullie opgeleverd heeft. Wellicht icm een Rojas/Trentin.

Dumoulist

Alaphilippe 13de, wat een anticlimax voor m'n Scorito. Die gaat de komende dagen lekker banken.

Elpiedro

Wellicht moeten renners zelf ook aan Scorito doen (en zichzelf in hun team hebben), dan vechten ze voor elke positie :)

Diede34

Haha ik was al bijna bang dat Cort z'n eerste punt binnenhaalt...

Dumoulist

Cort Nielsen vond het zo te zien wel leuk om het eens een keer van dichtbij mee te mogen maken in deze Vuelta.

hartstikkebedankt

Natuurlijk blijft er nog net 19 man + Aru vooruit

Die Woods rijdt wel beresterk trouwens en ook Kruijswijk, wat is dat toch met die derde week van hem

Laatst gewijzigd
vasnd

0 man in de punten. Toppie.

Phally

Mooi schouwspel laatste uur, verdiende winnaar en wat een genot om Contador weer zo te zien fladderen, wat gaan we die missen al hoop ik echt op nog een extra jaar.
Genoten ondanks off-day van mijn ploeg :)
Worden nog spannende dagen!

Dumoulist

'@Hartstikkebedankt, ah gelukkig dat het er dan geen 18 waren, want heb Contador ook al niet..

hartstikkebedankt

Hee jongens, met z'n allen weer Rui Costa opstellen morgen? De rit is echt op z'n lijf geschreven

Phally

Natuurlijk de aanhouder wint!

Edd1e

'@hartstikkebedankt

Doe maar niet, dan kan ik lachen als hij dan wel punten haalt!

Yskoud

Daarom dus altijd Trentin opstellen in dit soort ritten...

Edd1e

Morgen begint met een klim (eindelijk deze Vuelta) dan zitten er toch andere renners in de vlucht dan deze kanslozen.

kaboutertje

Prima uitslag zo zonder de verwdaalde vluchters....

Edd1e

Yskoud, morgen weer Trentin?

raymankapeens

Yskoud. Achteraf is het makkelijk praten he. De kans was veel groter op oorlog door klassementmannen vonden de meeste in de top 10. Klootje wel 16 op me uitgelopen vandaag helaas

Yskoud

Uiteraard morgen Trentin. Kopman zelfs. Morgen wederom een grote kopgroep.
Ik verwacht Majka, Roson, A.Yates, Rojas, Trentin morgrn vooraan.

Sta nu op 99.7%

Klootje Kriekeljon

Ray er zijn meer deelnemers he. ;)

raymankapeens

Jij bent mijn doel haha. De nummer 1 haal ik niet meer in vrees ik. Maar wij hebben bijna hetzelfde team

1 2 ... 209 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.