Ja yskoud droom lekker verder. Één man uit de top10 heeft hem omdat het heel logisch was dat hij mee zou zitten.. Natuurlijk was er een kans dat hij erbij zat, maar ga niet doen alsof die kans 100% was.
Morgen neem ik wss gewoon Majka en Rui Costa weer mee. Dan begint de etappe met een klim de kans dat zij er dan bij zitten is wel groter.
Gegokt dat vanwege een zwakkere froome de klassementsmannen oorlog gingen maken. Allemaal AK en Costa opgesteld. Trentin en Ala (en cort) op de bank om zo toch nog de 99% te halen. Helaas.
Zure is dat ik tot voor de etappe van gisteren trentin en ala wel had opgesteld. Last minute veranderd vanochtend haha
Wel een hoop belangen en variatie in die kopgroep, daar moet toch ook nog wel wat geprobeerd worden al op de eerdere klimmen, op de één na laatste klim of daarna nog, maar in ieder geval voor het slotklimmetje. Er zitten een hoop prima klimmers in die net niet explosief genoeg zijn om de rest erop te leggen op de slotklim en een hoop aardig snelle mannen die het sowieso afleggen op de slotklim en dus daarvoor iets zullen moeten proberen.
Ik doe blijkbaar alles fout deze vuelta, hele plan en selectie aangepast door koersverloop gisteren, jammer, ga weer serieuze tik krijgen.
Dan maar genieten van de koers en hopen dat Alaphilippe en Trentin niet te hoog scoren, succes aan iedereen die ze wel heeft ;)
Hopelijk doen de favorieten nog wat en zien we nog wat spektakel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.