Gegokt en verloren, wel balen dat door het niet op tijd wisselen Alaphilippe niet in mn team zit. Maar goed, Alaphilippe alleen was sowieso niet genoeg geweest voor de nr1 positie. Nu ga ik de komende dagen lekker m'n top 100 positie consolideren en van de koers genieten. Hoop op een stunt van een van mn favoriete coureurs: de Haai van Messina!
Klootje zet 'm op!
Gister uit de top10 geflikkerd(nu 11). Vandaag flipje en trentje opgesteld dus hopen dat ze vooruit blijven. Baal alleen van mn kopman. Yates. Jawel Adam. Wat dacht ik nou...:( neem gewoon Froome, Lopez of iemand die bijna altijd de kopgroep haalt: flipje.
Yates rest van de Vuelta op het strafbankje
Bij nader inzien (wat @platje al zegt) is het misschien toch beter voor mij dat deze kopgroep weg blijft, maar dan moet Alaphilippe (C) nog wel even gaan winnen. Heb een hoop renners met truipunten; Froome, Poels, Moscon, Nibali, Kelderman, DLC (als Alaphilippe wint) en Lopez erin staan. Alleen Woods levert in deze situatie niks op. Ik heb eigenlijk ook nog geen seconde getwijfeld over Trentin vandaag dus echt spijt kan ik er niet van hebben.
Met Alaphilippe als kopman kan je het 'misschien' gedeelte wel skippen. Daar ga je een behoorlijke slag mee slaan. De GC-mannen die je noemt heeft toch praktisch iedereen. En Moscon is juist in het kopgroep-scenario erg fijn ten opzichte van de 8e / 9e man van de concurrentie.
Het is helaas Rojas i.p.v. Nelson Oliveira melden ze nu.
Okay Yskoud, wat jij wil.
Alaphilippe wel mee maar geen kopman gemaakt omdat hij gisteren ook al mee was. Hij blijft wel een irritante renner voor Scorito zeg..;p
Verder ook Trentin mee. Hopelijk blijft hij na de tussensprint ook meerijden zodat het verlies met het niet hebben van Alaphilippe als kopman beperkt blijft..
Heb Trentin, de Marchi, Rojas en Cort allemaal niet mee. Wel allemaal overwogen uiteraard.
Rojas en Cort had ik voor morgen al in mijn team. De Marchi verwachte ik ook morgen, omdat hij gisteren al in de aanval was. En Trentin heb ik ook overwogen ivm met de groene trui, maar ik durfde het niet aan.
Ik heb Jungels, Roche en Majka opgesteld voor de aanval, aangevuld met de klassementsmannen. Precies allemaal de verkeerde gekozen.
Het wordt weer zo'n typische Scorito-dag
'@ Yskoud en enkele anderen,
Volgens mij heeft dat niet zoveel met voorspellen te maken wie er in de vlucht komt. Er zijn zoveel die mee willen, maar mee kunnen is een verhaal apart zoals Pietje Precies ook al zei vanochtend. Het blijft een loterij.
Met Trentin pak je iemand die enkel uit de vlucht vandaag in mijn optiek een flinke dosis punten scoort (als hij zich nu al niet moet gaan leegrijden voor Alaphilippe én er vanuit gaan dat hij interesse heeft in de puntentrui en mee wil in de vlucht). Denk dat mannen als Alaphilippe en bijv Roche in meerdere scenario's punten kunnen halen. Vanuit de kopgroep (als ze daar al in kunnen komen!) en nadat de vluchters zijn teruggehaald en het peloton in een gereduceerde punch om de winst zal strijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.