Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 206 ... 226 227
dazzler2120

Ik ben voor een enorme gok gegaan. Niet slim, maar soms moet je demarreren om te kijken wat je aankan.

Edd1e

Na twijfels tussen Nibali, Froome, Kelderman en Rui Costa toch maar voor MAL gegaan.
Zo te zien gaan er een hoop klappen vallen vandaag in de top10..

LeoR 16

Ik verwacht eigenlijk gewoon (weer) een juichende vluchter vandaag. Ondanks de verwoede achtervolging en de extreme slotklim was dat zelfs gisteren al het geval .. en vandaag lijken me de vluchtkansen een stuk groter.
Bovendien denk ik dat een stoïcijnse Froome (of diens ploeg) elke eventuele poging zal counteren, in de hoop de lont uit het kruitvat te halen.

Edd1e

'@klootje

Uit nieuwsgierigheid.
Als je verwacht dat dit voor het klassement is, waarom zet je dan niet DLC erin voor Rui Costa? Nu ben je een beetje op twee paarden aan het wedden. Als Rui Costa vooruit blijft in een kopgroep verwacht ik wel meer grote namen.

Klootje Kriekeljon

Hinken op 2 scenarios idd.

Vooral omdat er geluiden zijn dat Rui Costa morgen uit de Vuelta stapt ivm het WK.

Ik ga rondje fietsen, succes allemaal vandaag.

Maartz

In de top 10 van De algemene scorito veel variatie aan kopman keuze: Alaphilippe, Lopez (4x), Froome, Majka (2x), Roche en Contador.

Pietje Precies

Roche, damn, dat is wel een hele forse gok zeg.

hartstikkebedankt

Majka als captain is op zich ook niet het eerste waar ik op zou gokken, maar wel leuk om diversiteit te zien. Sommige uit de top 10 laten zelfs Alaphilippe banken vandaag

Laatst gewijzigd
Diede34

Roche: No one has managed to break away after 17km. Nicolas Roche (BMC) is part of the riders willing to do so as he explained ahead of the stage: “Now I'm feeling better for the last week. There are only a few days left. Today is a day I like and I will try.”

JimKro

Ik ben gegaan voor Lopez (c), Froome, Zakarin, Nibali, Kelderman, Poels, Majka, DLC, Alaphilippe. Ik verwacht klassementsmannen vooraan en wellicht Alaphilippe als kanshebber vanuit het peloton. Majka is meegegaan omdat hij ook vanuit het peloton of een late aanval kan winnen. Roche en Moreno waren de twijfels voor vandaag. Daarnaast is vandaag zo'n dag waarop ik Woods er graag bij had gehad.

Pietje Precies

Ja, dat Roche wil begrijp ik heel goed. Maar er zit een verschil tussen mee willen zitten en de benen&het geluk hebben om mee te gaan zitten. Vervolgens moet de kopgroep ook nog eens wegblijven.

Dat zijn wel pittige voorwaarden waar aan voldaan moet gaan worden. Vervolgens moeten Majka en Alaphilippe niet meezitten om nog echt een verschil te maken (die renners heeft diegene immers vandaag ook geselecteerd).

Platje

20 man voorop.. nu de namen nog

Pietje Precies

Ai, dat is pittig veel. Daar ben ik vermoedelijk niet blij mee.

Platje

Flipje lijkt mee te zitten, net zoals Trentin

Platje

Julian Alaphilippe, Matteo Trentin (Quick Step), Alessandro De Marchi (BMC), Magnus Cort Nielsen (Orica-Scott), Nelson Oliveira, Marc Soler (Movistar), Patrick Konrad (Bora-Hansgrohe), Clément Chevrier, Alexis Gougeard (AG2R-La Mondiale), Toms Skujins (Cannondale-Drapac), Antwan Tolhoek (LottoNL-Jumbo), Matej Mohoric (UAE Team Emirates), Alexey Lutsenko (Astana), Sander Armée (Lotto-Soudal), Giovanni Visconti (Bahrain-Merida), Jérémy Maison, Anthony Roux (FDJ), Stéphane Rossetto (Cofidis), Sergio Pardilla (Caja Rural-Seguros RGA) and Aldemar Reyes (Manzana-Postobón) have already opened a 2'50" gap

Pietje Precies

Da's geen scorito-kopgroep gelukkig.

Yskoud

Prima kopgroep. De meeste Scorito-spelers zullen zowel Trentin als Ala wel hebben vandaag, dus voor het klassementen zal het weinig uitmaken.

Platje

Voor nummer 2 Klootje wel met Alaphillippe als kopman

siht

Denk dat de meesten geen Trentin hebben vandaag hoor

Dumoulist

Pff ik heb vandaag dan wel alles op de favorieten gegooid maar met Alaphilippe als kopman en met 3 man van Sky ben ik nog redelijk 'safe' met deze kopgroep. Hopelijk willen Cannondale en Trek er nog werk van maken en verbruikt Alaphilippe niet teveel energie.

Laatst gewijzigd
Platje

Waarom wil je dat dan? Als dit zo blijft en Alaphillipe rijdt top 5 win je toch alleen maar op de rest?

Pietje Precies

Lijkt me niet nee voor fucking 4 (onzekere) puntenklassement puntjes en een kans dat ie mee gaat zitten in de kopgroep.

Vervolgens een beperkte kans dat de kopgroep / Trentin zelf standhoudt. Zou zich vandaag na het pakken van de punten ook voor Alaphilippe op kunnen offeren. Wellicht door zelf al vroeg aan te vallen.

Verder zullen er ook nog best veel zijn die Alaphilippe niet in hun algehele selectie hebben of hem vandaag op de bank hebben gehouden.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Hele Top 10 op de Condor na heeft geen Trentin vandaag hoor

Hoop dat de vlucht het niet haalt haha. Anders staat Klootje vandaag eerste

embargo

Arghhhhh, mijn laatste keuze was Polanc, Trentin of De Marchi.
Uiteraard Polanc geworden 😂
Ik ben diegene uit de top 10 die Contador als captain heeft haha

kevinraar

kut rojas is niet mee

1 2 ... 206 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.