Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 211 ... 226 227
joenique

Mijn scenario:
Lopez pakt vandaag de bolletjes trui op de eerste beklimming.
Trentin pakt de puntentrui
En Costa wint de etappe

:p

ivo001

Ik denk eigenlijk dat Adam Yates hem vandaag pakt. Lijkt zich gisteren gespaard te hebben als ik zie dat hij als 156e binnen kwam op bijna 25 minuten.

zeewolde

'@matt89 wat @joenique zegt zou ook nog kunnen ja, dat Astana de boel bij elkaar probeert te houden om MAL de bergtrui te laten pakken op de eerste klim. In dat geval is MAL goed voor meer dan 10 punten (en meer dan 20 als LLS de etappe wint)

Laatst gewijzigd
Matt89

Dus genoeg redenen om MAL 'gewoon' mee te nemen. Alaphilippe laat ik toch maar thuis op het bankje. Drie keer achter elkaar in de vlucht gaat hij niet doen, niet redden en het zal wellicht niet mogen van de ploegleiding. Vandaag zullen het Trentin en Jungels zijn verwacht ik. Adam Yates lijkt zich inderdaad gespaard te hebben, terwijl Roche bij de favorieten zat. Dat kan twee dingen betekenen, maar geeft Yates wel een streepje voor als kansrijke vluchter.

Starlynk

Ik heb gisteren met een enigszins aangeschoten/dronken kop na een borrel het volgende team in elkaar geklikt voor vandaag:

A. Yates (c), Jungels, Roche, Froome, Nibali, Kelderman, Zakarin, Poels, Trentin

Bank: o.a. Alaphilippe, Majka, Woods, Chaves, DLC, Kragh

Blijkbaar heb ik óf per ongeluk Jungels aangeklikt ipv Alaphilippe of De La Cruz, óf besloten dat Julian de plek van Bob op de strafbank heeft verdiend. Ik laat het team gewoon staan en mocht het zeer succesvol blijken dan weet ik hoe ik vanavond mijn opstelling maak voor morgen :D

vasnd

Geen Majka?

SanderM21

'@Matt Trentin moet (als hij de tussensprint wint) 5de worden om het groen over te nemen (staat dan gelijk met Froome, maar vanwege overwinningen neem ik aan dat hij hem krijgt?). Dus Trentin moet wel echt met de beste meekunnen op die laatste pukkel wil hij hier het groen pakken.

Starlynk

'@vasnd: Als hij wil zit hij in de kopgroep.. De vraag is of hij wil, of dat hij krachten spaart voor de Angliru

Lancearmstronghero

Overweegt iemand E. Mas vandaag, of Majka??

zeewolde

'@Lancearmstronghero. Ik heb ze beide overwogen en Majka heeft mijn selectie gehaald. Heb ook al Yates, Alaph, LLS en Trentin (die zie ik vandaag ook als aanvaller) dus Mas even geskipt, omdat ik anders te weinig zekere punten overhoud.
Maar het zou kunnen ipv Ala inderdaad omdat deze al 2 dagen achter elkaar in de vlucht zat, en het een beetje op begint te raken bij hem, lijkt het.
Majka heb ik gekozen vanwege het zware begin van de rit.

Laatst gewijzigd
GaitBeel

Huh? heb ik iets gemist?
Kevinraar heeft nog niet eens gevraagd wie hij kopman moet maken deze etappe. :D

Laatst gewijzigd
Elpiedro

Ik denk dat hij Rojas kiest

kevinraar

ik kies trentin of is rojas een betere keuze

Laatst gewijzigd
joenique

Blog Costa:
Hallo alle goede nacht
 
Ik hoop dat het goed met je gaat. Ik vecht zo veel ... Vandaag was 1u30 van aanvallen en tegenaanval. Ik ging naar bijna elke ontsnappingspoging. Als er een prijs was voor de runner die het meest aanvalde om de lekken te krijgen, zou ik een sterke kandidaat zijn. Ik had vandaag het podium gemarkeerd om te ontsnappen en alleen God weet wat ik heb geprobeerd ... maar dat deed het nog niet. Het is niet makkelijk geweest, maar als het makkelijk was, was het ook niet grappig en het was niet de Grote Revolutie (Spanje) genoemd.
 
De Vuelta is nog niet voorbij en mag geloven dat ik zal blijven proberen, met alle krachten die ik nog heb. #Tijd samen

EDIT: Tot nu toe echt m'n miskoop gebleken, samen met Cort. Heb Costa al zoveel opgesteld zonder iets te halen. Nuja ik probeer nog 1 keer

#forzacosta :p

Laatst gewijzigd
joenique

Pfffft 90 punten nog verwijderd van een bekertje

Zal moeilijk worden nog zoveel in te halen

kevinraar

ga voor betere prestatie dan bij de tour toen eindigden ik op 89.9 sta nu op 90.1

SanderM21

Mooi de stijgende lijn te pakken de laatste week dan Kevin! Stond rond de 80% als ik het goed had toch?
Deze vorm vasthouden van de winter en volgende jaar nog hoger eindigen, je begint het volgens mij steeds beter te snappen.

kevinraar

trentin of rojas als kopman?

SanderM21

Beide goede opties. Zullen ook zeker proberen om mee te gaan in de ontsnapping (Trentin vooral omdat hij punten voor de puntentrui moet verzamelen).
Echter zal Trentin vandaag een van de meest gekozen kopmannen zijn. Dus als je het verschil wil maken kan je op Rojas gokken, die hier een goed parcours voor zijn kwaliteiten voorgeschoteld krijgt. Denk dat de veilige keuze Trentin is, maar wanneer je nog wil stijging in de ranking ik persoonlijk Rojas zou kiezen.

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik vermoed eigenlijk dat de etappe te zwaar is voor Trentin en Rojas.

ivo001

Ik kies A Yates als kopman boven Trentin en Costa.

@Joenique
Ik de eindafrekening wordt er nog makkelijk 100+ punten verschil gemaakt.
Ben daar wel eens 500 plekken of meer gezakt.

kevinraar

bedankt ik neem rojas als kopman

pedro

Dit is zeker te zwaar voor Trentin en Rochas, die laatste klim bevat 2km aan 12% gem.(max.20%), en de kopgroep zal dit keer uit de betere klimmers bestaan(als hij idd bergop de 1eC klim ontstaat), ze zullen dus als een vd laatste van de kopgroep finishen(als ze al in de kopgroep geraken en daarna vooruit blijven want nog een afdaling en paar km vlak dus zullen nog aardig wat tijd verliezen want neem aan dat t oorlog wordt in t peleton op dat steile stuk)

dazzler2120

Het onderschatten van Trentin en Rojas is alweer begonnen. Kan niet wachten tot iedereen zich om half 6 weer voor de kop slaat.

Edd1e

Het overschatten ook, dit zijn wat andere bergjes dan constant 7%. Veel succes met Trentin als kopman, het zou me verassen als hij top10 haalt.

1 2 ... 211 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.