Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 212 ... 226 227
Edd1e

'@Matt89

Wat is de kans dat LLS wint na een niet zo sterke Vuelta? Daarnaast verwacht je ook dat Villella niet gaat proberen om bergpunten te pakken? Ik verwacht dat MAL gewoon 10 puntjes pakt vandaag.

Matt89

De kans is inderdaad groot dat MAL 10 punten pakt, dat besef ik mij volledig. Zoals ik ook al eerder schreef neem ik dat voor lief omdat ik het niet aandurf om met maar 2 klassementsrenners (Froome en Nibali) van start te gaan. Het is niet volledig ondenkbaar (ik verwacht het overigens niet) dat de koers vanaf de start ontploft en dat het een sprint wordt tussen klassementsmannen en dan heb ik graag drie klassementsmannen in mijn selectie.

De kans dat LL Sanchez de etappe wint en of dat MAL na de etappe de bergtrui mak aantrekken is inderdaad niet zo groot. Elke punt meer dan 10 is bonus voor wat betreft MAL.

Laatst gewijzigd
Gids03

Kan iemand mij vertellen waneer je zo een bekertje wint op de app en waar ik dat kan zien ?
Alvast bedankt .

Matt89

Als je aan het einde van een spel (voetbal, tennis, wielrennen) bij de beste 1% hoort. Dan zie je dat in de app achter je naam.

sprintgeit

Vandaag voor het eerst totaal geen moeite gehad met mn opstelling. Mag ook wel een keer na al dat gehannes.

sprintgeit

De kopman discussie morgen kijk ik trouwens wel al naar uit :D

bart1e

A. Yates of trentin kopman? Lastig!

Treenert

Van Wielerflits krijgt Trentin geen ster(ren). Schiet mij maar lek, dat zijn toch kenners?

Ik hou 'm gewoon als kopman.

Dumoulist

Vandaag toch nog Roche in m'n hoge hoed kunnen vinden. Gelijk maar kopman gemaakt. Zou in de aanval kunnen. Wanneer hij niet in de aanval gaat, zit Roche waarschijnlijk nog aan het eind bij de groep der favorieten. Is bovendien in staat om na de slotklim een aardige solo te rijden (zie etappe 10 waar hij 30 sec. pakt). Dus een vrij veilige keuze die bijna niemand als kopman heeft en meerdere scenario's zijn mogelijk.

Verder heb ik alleen nog Majka en Trentin als aanvallers. Aangevuld door Froome, Poels, Moscon, Nibali, Kelderman en lopez.

Laatst gewijzigd
steefje9

Pffff..dubio!?!? Wie kopman? Ik ga de gok met alaphilippe nemen..

zomaareens

Roche idd ook voor Cap vandaag. Wie anders?

hartstikkebedankt

Alles of niets:

Froome
Nibali
Poels
Majka
A Yates (c)
LLS
Rui Costa :p
Jungels
Trentin

Laatst gewijzigd
steefje9

Vandaag:

Froome
Nibali
Lopez
poels
Roche
trentin
majka
Costa
Allaphilippe (c)

Op naar de 99% of flink dalen vandaag

Dumoulist

Klootje Kriekelkon heeft Costa als kopman. Als dat maar goed gaat!

Laatst gewijzigd
Platje

Rui Costa for the win vandaag als captain. A. yates majka LLS trentin de overige aanvallers, moscon wellicht nog een keer als het wel redelijk bij elkaar blijft (en teampunten uiteraard). Hopelijk kan ik goed stijgen vandaag maar blijft een moeilijk te voorspellen etappe

bakfiets

Mijn team:

Contador (c)
Froome
Poels
Moscon
nibali
kelderman
majka
Jungels
trentin

Dumoulist

Pfff, het zijn meteen de sprinters die het bij de start proberen (Lobato, Theuns). Het wordt toch niet zo'n dag?!?!!

Diede34

Trentin, Roche, Costa, Lobato.... lets gooo

Diede34

Jungels zit er ook bij, is dit mijn dag?

Klootje Kriekeljon

Matteo Trentin, Bob Jungels (Quick-Step Floors), Juanjo Lobato (LottoNL-Jumbo) and Rui Costa (UAE Team Emirates) are in the front group. But Movistar and AG2R-La Mondiale pull the peloton to get back to them. The gap: 32" at km 10.

Diede34

Roche zou niet best zijn voor jou Klootje...

GaitBeel

Vandaag qua kopman nog een beetje op safe gespeeld en net als bijna iedereen Trentin als kopman gemaakt.
Wel genoeg aanvallers in de hoop een verschil te maken
Mijn team:

Trentin (C)
Froome
Nibali
Lopez
Poels
Roche
Rosón
A. Yates
Soler

Bank:
oa. Alaphilipe, Kelderman, Zakarin, De La Cruz en Majka

Matt89

Pff laat Roche aub lek rijden, anders zit ik de hele middag met frustraties ;p Voor Yates, Jungels en LL Sanchez gekozen en niet voor Roche. Waarom maak ik telkens net een verkeerde keuze. Ach er kan nog genoeg gebeuren. :)

GaitBeel

Jungels zit er bij toch?

SanderM21

'@GaitBeel Volgens de officiële site: Ja, dus ga er maar vanuit
Aangezien de Gendt meestal in de goeie ontsnapping zit maar niet wint, zal de winnaar dus wel uit dit groepje komen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 212 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.