Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 213 ... 226 227
Matt89

Dat klopt. Alleen tot het laatste moment getwijfeld tussen Yates ofRoche en dat is gewoon balen maar laat ik niet te veel zeuren want er kan nog zo veel gebeuren deze etappe. Laat ik maar van de koers gaan genieten :-)

dazzler2120

Edward Theuns, Jarlinson Pantano (Trek-Segafredo), Bob Jungels, Matteo Trentin (Quick Step), Nicolas Roche (BMC), Emanuel Buchmann (Bora-Hansgrohe), Julien Duval (AG2R-La Mondiale), Davide Villella (Cannondale-Drapac), Floris De Tier, Juanjo Lobato (LottoNL-Jumbo), Rui Costa, Matej Mohoric (UAE Team Emirates), Laurens De Vreese (Astana), Thomas De Gendt (Lotto-Soudal), Ivan Garcia Cortina (Bahrain-Merida), Dani Navarro, Kenneth Vanbilsen (Cofidis), David Arroyo (Caja Rural-Seguros RGA) and Juan Felipe Osorio (Manzana-Postobon) have opened a 58" gap at km 16.

Prima kopgroep zo, Trentin kopman, Costa opgesteld.
Heb Garcia op de bank, maarja had niet verwacht dat hij hier mag gaan. Misschien Nibali die in plannetje heeft?

Klootje Kriekeljon

Mag toch hopen dat het durven spelen vandaag eens wel echt beloond wordt. Zat er namelijk al een paar x bovenop met de captain-keuze in tegenstelling tot de op safe spelende top van het klassement. Maar dan viel de winst toch nog tegen...

Vooralsnog zijn ze vooraan 58 seconden los. Rui Costa foj deoe wien! (Portugees genoeg?)

Laatst gewijzigd
Diede34

Roche, Mohoric, Pantano, Rui Costa, Jungels, de Tier, Buchmann, Trentin, Osorio, Theuns, Navarro, Lobato, Arroyo, Vilella, Duval, Garcia, de Vreesde, Vanbilsen en Juul-Jensen komt er aan. 20 man

GaitBeel

Sterke kopgroep
Jungels, Trentin, Roche, Mohoric, Costa, De Gendt, Lobato, Garcia Cortina, Theuns zijn voor mij de favorieten van de renners in de kopgroep

Diede34

'@GaitBeel: je noemt de halve kopgroep ;')

GaitBeel

'@diede34 moet je nagaan hoe sterk de kopgroep dan wel niet is

Edd1e

Nu hopen dat Yates, Majka en Alaphilippe er in het klimmetje naartoe rijden en ik heb een topdag ;)

Voor de geïnteresseerden, Roche houdt een blog bij en blijkbaar is Majka nog bang voor dalen, vandaar nog twijfels gehad om hem op te stellen vandaag..

http://m.independent.ie/sport/other-sports/cycling/nicolas-roche-in-hindsight-swapping-bikes-was-a-big-mistake-36111832.html

kevinraar

rojas wat doe je nou

Diede34

'@Kevin, hij komt eraan hoor met Bardet

kevinraar

heb niks gezegt rojas gaat toch nog een poging wagen om er bij te komen

dazzler2120

Nou @Diede, het blijft een beetje op 30 seconde steken voor groep Rojas...

Edit; site update zojuist, 3 minuten voor groep rojas

Laatst gewijzigd
SanderM21

Vrees een tevergeefse poging. Kan me niet voorstellen dat van zijn groepje de 2 Lotto-Jumbo mannen en Clarke mee gaan rijden. Hebben allemaal al de mensen wie ze wilden voorin zitten.

Elpiedro

Lobato last minute eruit voor Yates (balen), vond dat Roche al genoeg punten voor me had gepakt. Met Trentin (c), Jungles en Costa alsnog redelijk tevreden

ditisdavid

Op t laatst Sanchez kopman gemaakt voor Trentin en Lobato eruit gegooid, auw...

Starlynk

3 van mijn 4 vluchters in de kopgroep, maar helaas niet mijn kopman.. damn :p

raymankapeens

Van mij mag het zo blijven hoor heb vandaag Jungels, Trentin(c), Roche mee en klootje heeft geen roche en jungels ;)

Al heeft klootje wel costa mee

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik heb helaas besloten om D. Moreno kopman te maken vandaag ipv Roche. Was een beetje een coinflip voor mij. Roche en Trentin gelukkig wel opgesteld maar ik denk niet dat het genoeg is om verschil te maken, aangezien veel gekozen renners als Costa er ook bijzitten. Dat Roche maar ver mag komen iig!

kevinraar

groep rojas nu op 2 minuten

hupske

Haha balen. Heb geen Roche, Costa en Jungels opgesteld. Alleen Trentin. die is tevens mijn kopman.

Damm, loop veel punten mis zo :(

Dom Tumoulin

Op het einde nog even Yates kopman gemaakt ipv Trentin. Wel Jungels en Costa mee.

kevinraar

ik heb jungels trentin en rojas mee word denk top 100 daguitslag mischien als mee zit wel dagwinst

steefje9

Jammer dat ik Allaphilippe (c) ten koste van jungels er in heb gezet. Gelukkig wel Roche, costa en trentin opgesteld

Karsten

Costa en Trentin mee, mooi mooi. Ik ben weer gerustgesteld.

sprintgeit

Costa (c), Roche en Trentin mee. Lobato wel op de bank, maar he kan niet alles hebben. Misschien was die grote gok van gisteren toch wat onnodig :|. Goed vooral mooi dat het vandaag mee zit.

1 2 ... 213 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.