Edward Theuns, Jarlinson Pantano (Trek-Segafredo), Bob Jungels, Matteo Trentin (Quick Step), Nicolas Roche (BMC), Emanuel Buchmann (Bora-Hansgrohe), Julien Duval (AG2R-La Mondiale), Davide Villella (Cannondale-Drapac), Floris De Tier, Juanjo Lobato (LottoNL-Jumbo), Rui Costa, Matej Mohoric (UAE Team Emirates), Laurens De Vreese (Astana), Thomas De Gendt (Lotto-Soudal), Ivan Garcia Cortina (Bahrain-Merida), Dani Navarro, Kenneth Vanbilsen (Cofidis), David Arroyo (Caja Rural-Seguros RGA) and Juan Felipe Osorio (Manzana-Postobon) have opened a 58" gap at km 16.
Prima kopgroep zo, Trentin kopman, Costa opgesteld.
Heb Garcia op de bank, maarja had niet verwacht dat hij hier mag gaan. Misschien Nibali die in plannetje heeft?
Mag toch hopen dat het durven spelen vandaag eens wel echt beloond wordt. Zat er namelijk al een paar x bovenop met de captain-keuze in tegenstelling tot de op safe spelende top van het klassement. Maar dan viel de winst toch nog tegen...
Vooralsnog zijn ze vooraan 58 seconden los. Rui Costa foj deoe wien! (Portugees genoeg?)
Nu hopen dat Yates, Majka en Alaphilippe er in het klimmetje naartoe rijden en ik heb een topdag ;)
Voor de geïnteresseerden, Roche houdt een blog bij en blijkbaar is Majka nog bang voor dalen, vandaar nog twijfels gehad om hem op te stellen vandaag..
http://m.independent.ie/sport/other-sports/cycling/nicolas-roche-in-hindsight-swapping-bikes-was-a-big-mistake-36111832.html
Ik heb helaas besloten om D. Moreno kopman te maken vandaag ipv Roche. Was een beetje een coinflip voor mij. Roche en Trentin gelukkig wel opgesteld maar ik denk niet dat het genoeg is om verschil te maken, aangezien veel gekozen renners als Costa er ook bijzitten. Dat Roche maar ver mag komen iig!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.