Iedereen gemiddeld 2 a 3 renners in de kopgroep mee. Zal dus echt van de daguitslag plus plaats kopman afhangen hoe de punten verdeeld worden vandaag.
Als Rojas zich bij de kopgroep weet te voegen, hoop ik met Trentin, Jungels en Roche (c) de stijgende lijn door naar de top 100 overall (nu 187) en de top 20 (nu 29) in te zetten
Ik had Adam Yates hier toch wel verwacht om van een kleurloze Vuelta nog een aardige Vuelta te maken. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Mijn last minute Alaphilippe uit, Jungels in ben ik tot dusver tevreden mee. Ik had voor deze rit Lobato aanvankelijk (weken terug) geselecteerd, maar die heeft de schifting dan weer niet overleefd. Afijn, hier ook 3 man mee, maar dan weer niet de captain.
Vandaag nog niks via livetickers kunnen volgen, thuiskomen, tv aanzetten en dan een voorsprong van dik 15 minuten te zien en Roche helemaal aan de kop van de koers. I'm loving it.
Ik heb vandaag gekozen voor:
Roche (C)
Yates
Majka
Roson
Froome
Poels
Moscon
Nibali
Kelderman
Onder andere dus Alaphilippe en Trentin, maar ook de andere GC-renners gebencht. Helaas komt alles nu samen en zitten er via Rui Costa, Jungels, Trentin en Rojas een hele hoop andere nare renners mee.
Dat ze er op de laatste klim allemaal maar afgereden mogen worden!
Team Zadelpen wordt echt he-le-maal weg gespeeld. Ik moet alle zeilen bij zetten om überhaupt Madrid te halen. Zat zelfs aan afstappen te denken, want wil wel een beetje fris zijn voor het WK.
Deze kakofonie van stijle zonnekoersen is nog te veel voor een groentje als ik. Als je dan ook nog eens voor de gek gehouden wordt door je eigen geselecteerden... tsja.... pijnlijk.
Ps. Vandaag wel Roche en Costa mee, dus ik heb wel talent volgens mij haha.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.