Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 214 ... 226 227
hupske

Zie dat Lobato ook mee. Heb dus 5 man in de ontsnapping zitten, waarvan ik er 4 niet op heb gesteld.
Ow ow ow, wat zit ik verschrikkelijk te balen zeg!

Timeas

Iedereen gemiddeld 2 a 3 renners in de kopgroep mee. Zal dus echt van de daguitslag plus plaats kopman afhangen hoe de punten verdeeld worden vandaag.

Als Rojas zich bij de kopgroep weet te voegen, hoop ik met Trentin, Jungels en Roche (c) de stijgende lijn door naar de top 100 overall (nu 187) en de top 20 (nu 29) in te zetten

Diede34

Ben wel benieuwd wat LottoJumbo van plan is met 4 man voorop. AG2R ook 3 en best wel wat koppeltjes

Edd1e

Reken je niet te rijk met Trentin die wordt er keihard afgereden op de laatste klim.

Klootje Kriekeljon

Tis wel Trentin, maar idd. Die laatste klim is eigenlijk gewoon 10% gemiddeld.

Iedereen zijn kaarten vandaag goed uitgespeeld zo te lezen. Spannond.

dazzler2120

Moet jij geen rondje gaan fietsen, Klootje :p
Nog nooit zoveel mensen gezien die tevreden zijn over een kopgroep!

Treenert

'@Kevin, ik heb er 4 in de kopgroep: Costa, Trentin (C), Theuns en Jungels. Je hebt dus wel concurrentie :)

En Trentin gaat echt wel mee dat bultje op verwacht ik.

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Ik ben zo'n watje om niet een aanvaller captain te durven maken. 1 keer gedaan, mislukt en nu durf ik het niet meer. Dag captain.

hartstikkebedankt

Ik had Adam Yates hier toch wel verwacht om van een kleurloze Vuelta nog een aardige Vuelta te maken. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Mijn last minute Alaphilippe uit, Jungels in ben ik tot dusver tevreden mee. Ik had voor deze rit Lobato aanvankelijk (weken terug) geselecteerd, maar die heeft de schifting dan weer niet overleefd. Afijn, hier ook 3 man mee, maar dan weer niet de captain.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Costa (C), Roche en Trentin van mijn ploeg mee, alleen jammer van Lobato

Laatst gewijzigd
eropenerover

Was helemaal vergeten dat ik Lobato in de gelederen had, was inderdaad wel een dagje voor hem geweest. Verder wel Costa (eindelijk), Roche en Trentin mee. 3 van de 4 mogelijke namen meegenomen, niet slecht.

Pietje Precies

Vandaag nog niks via livetickers kunnen volgen, thuiskomen, tv aanzetten en dan een voorsprong van dik 15 minuten te zien en Roche helemaal aan de kop van de koers. I'm loving it.

Ik heb vandaag gekozen voor:
Roche (C)
Yates
Majka
Roson
Froome
Poels
Moscon
Nibali
Kelderman

Onder andere dus Alaphilippe en Trentin, maar ook de andere GC-renners gebencht. Helaas komt alles nu samen en zitten er via Rui Costa, Jungels, Trentin en Rojas een hele hoop andere nare renners mee.

Dat ze er op de laatste klim allemaal maar afgereden mogen worden!

hupske

Ben stik jaloers op iedereen die Roche, Costa, Lobato en Jungels hebben opgesteld.

Zadelpen

Team Zadelpen wordt echt he-le-maal weg gespeeld. Ik moet alle zeilen bij zetten om überhaupt Madrid te halen. Zat zelfs aan afstappen te denken, want wil wel een beetje fris zijn voor het WK.

Deze kakofonie van stijle zonnekoersen is nog te veel voor een groentje als ik. Als je dan ook nog eens voor de gek gehouden wordt door je eigen geselecteerden... tsja.... pijnlijk.

Ps. Vandaag wel Roche en Costa mee, dus ik heb wel talent volgens mij haha.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ik heb Jungels, Trentin, RC, LL Jungels en Lobato opgesteld. Zo iets van laatste kans voor hen EN laatste kans voor mij :-)

Edd1e

'@bartje

Dan zit je lekker vandaag, wie heb je als kopman?

Zadelpen

De broertjes Jungels.... daar had ik nog niet aan gedacht Bartje. Ik laat het nog even bezinken voor ik mijn oordeel daarover geef.

Edd1e

Ken je Luis Leon Jungels niet??

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Hahaha!

Pietje Precies

Oei, echt veel man uit de top van het klassement hebben meerdere aanvallers mee. En ontzettend veel hebben Trentin als kopman...

Vooral Roson had een verschil kunnen maken voor me.

GaitBeel

Hmmm... weet niet wat ik kan verwachten qua punten tegenover de rest van de Scoritospelers.
Van mijn aanvallers Rosón, Soler en Yates niet in de kopgroep. Gelukkig wel Trentin(C) en Roche mee
Maar dus sowieso drie renners zonder punten en dat voeld niet goed

Diede34

Costa lek!

zeewolde

Costa lek. Kom er maar in Klootje. Je staat 2e maar wat heb je toch een pech.

jsprunk

Getwijfeld tussen Roche, Moreno en Alaphilippe, maar uiteindelijk helaas voor Moreno gekozen.
Verder wel Trentin (c) en Jungels en verder de klassementspunten.

hartstikkebedankt

Hij is al terug, geen paniek

1 2 ... 214 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.