Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 215 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

Zeewolde, sarcastisch?

zeewolde

Een beetje. Ik liet me gaan ...

Pietje Precies

Wat zullen we hem missen. Vamos Alberto! Hopelijk zijn Theuns en Pantano ergens stil gaan staan :p

raymankapeens

Jammer dat ik Roche geen kopman durfde te maken ;-)

Pietje Precies

Pfff wat zuur. Eindigt Roche uiteindelijk nog zo zwak, omdat die eikels niet meerijden...

Wielerfan999

Wat vind ik dit een geweldige overwinning voor De Gendt, dat is toch prachtig die gozer zit bijna elke dag mee en wint dan uiteindelijk uit een sprint. Prachtig!

hartstikkebedankt

Haha De Gendt jongen dat is wel klasse

JimKro

Roche rookt zichzelf op helaas

raymankapeens

Jammer ja. Ze hadden met 2 kunnen rijden. Ook slecht voor mijn scorito dit.

Klootje alsnog meer punten met zijn Costa kopman. gefeliciteerd!

Pietje Precies

Trentin toch nog 14e... ondanks dat ie op 2'40 eindigt. Rojas 15.

bartje

Het blijkt dat ondanks mijn hoop ik geen broertjes Jungels heb kunnen opstellen. Helaas Trentin Kopman gemaakt. Tuurlijk....

hartstikkebedankt

Lobato 20e daar hebben we toch niet veel aan gemist

Ennnn door naar morgen, ik overweeg Zakarin (c). Wat zijn jullie verwachtingen, zelfde mannen als eergisteren?

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Yates verwacht ik morgen samen met Majka de enige aanvaller die zou kunnen winnen.

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

Morgen verwacht ik Chaves, Haig en 2x Yates in de aanval om toch nog iets van deze vuelta te maken.

hartstikkebedankt

8 man al vast in m'n team voor morgen, enige twijfel is nog DLC of A. Yates. Orica zal wel iets moeten neem ik aan morgen maar ik twijfel ten zeerste of Adam Yates daarvoor een plekje moet krijgen.

Nul verstand

Ik zou in dat geval kiezen voor DLC, hartstikkebedankt. De la Cruz heeft weliswaar zijn mindere dagen gehad, maar die had hij vorig jaar ook en hij herstelde zich vaak goed. Ik moet er nog twee kiezen van Chaves, Majka en DLC, welke zou ik kiezen?

sprintgeit

Een voorlopige 7e plek voordat de klassementspunten zijn doorgerekend. Gelukkig sta ik niet zo dichtbij dat ik mezelf voor mn kop moet slaan dat ik me gisteren heb laten gaan in farfetched gokpogingen :)

De nr 1 had vandaag Garcia bankie (logisch wel overigens).. het kan nog altijd

hartstikkebedankt

'@nulverstand. Daar neig ik ook naar idd. Als ik jou was zou ik Majka nemen boven Chaves. Chaves zal het waarschijnlijk proberen maar ik vond hem wel écht zwak de laatste bergetappes dus hij kan er alsnog best doorheen zakken. DLC tussen plek 6 en 16 denk ik; Chaves tussen 1 en 30.

Cerebral36

Zolang ik de 98% + vasthoud ben ik tevree. En Costa ik ben je erg dankbaar dat je je keuze in de laatste rit nog even lichtjes waarmaakt voor me :) Morgen wordt simpel, al mijn klassementsrenners en wat grut.

raymankapeens

Haha apart heeft Contador het niet gered?

dazzler2120

Had Garcia hier echt niet verwacht. Ondanks dat toch 0,1% gestegen... Morgen hopelijk punten harken :)

ajvs

0,4% gestegen, weer terug naar 99,1%

Starlynk

Wie gaan we morgen kopman maken op de Angliru?!

kaboutertje

Bertje, no doubt. Gewoon omdat het zijn laatste keer is. En omdat hij gewoon heel erg sterk is. Vamoss.

Laatst gewijzigd
vasnd

>8 september 2017 om 10:15BEWERKEN | REACTIE
vasnd
Costa kopman. YOLO. <
Ha.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 215 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.