Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 36 ... 226 227
vasnd

Misschien.

Timdepunter

Het is sowieso voor de meeste hier doorslaggevend wat en wie er uiteindelijk gaan sprinten om uiteindelijke selecties pas te complementeren. Ook alle wk selecties nog maar even afwachten...

kevinraar

Alaphilipe nemen of bardet twijfel over denk dat mannen die tour gereden hebben minder aan presteren dan mannen die de tour niet hebben gereden hooopeigelijk ook dat Froome gaat teleurstellen en poels voor het klassement mag gaan

Alaphilipe kan aanval etappes uiten scoren en heuvel etappes moet maar afwachten of klassenments renners voor de etappe zeges willen gaan

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ kevin: Ik denk niet dat je froome weg moet laten want zelfs als hij niet wint haalt ie veel punten verwacht ik. Alaphilippe is erg duur , volgens mij zijn costa, woods en ll sanchez niet heel veel minder maar wel veel goedkoper.

kevinraar

alaphilipe kan nog de heuvel etappes hoog eindigen

met froome erbij kom ik niet uit met het budget

Laatst gewijzigd
Ralph123

Waarom is Woods zo goed? Hoevaak gaat die gast nou in de top10 eindigen?

BigApple

Hey Kevin - je hebt toch een puike ploeg staan (pag 35). Lekker houden zo.

PS: Freile moet dat niet Freire zijn ? - Oscar is rap !

Ragnar Lolbroek

Hey allemaal. Ik zit met een dilemma omtrent Modolo. Ik vind hem te duur en zou hem willen wisselen voor Danny Moreno en Rojas. Ik heb nog 3 andere sprinters en Trentin. Lijkt het jullie een strak plan?

elstupidoloco

'@senne

Kost je wel een extra plaats 😜

Ragnar Lolbroek

Restrepo ging er uit samen met Modolo.

Treenert

'@ Tompot, dat is bijna poëzie

@ Kevin, je had 2,5 over. Alaphilipe eruit en Froome erin. Klaar!

@Dazzler, vaker kan niet volgens mijn turflijstje ;) maar om je toch te steunen; Kragh is een aardige tijdrijder.

kevinraar

had ik over moest toen nog 1 renner hebben

dazzler2120

'@Treenert
Een aantal keer dan :P Vaker kan confirmation bias zijn

Timdepunter

Selectie van Lotto Jumbo bekend gemaakt. Alle ballen op Kruijswijk lijkt het, met misschien wat kansjes voor Lobato als het lastiger sprinten wordt.

Jasperdewaal11

Kruiswijk is toch zo'n twijfelgevalletje , Lobato is echter voor mij wel eentje die het meenemen waard is

Awesem

Kruijswijk heeft me in de Giro dit jaar al teleurgesteld, nadat ik veel van hem verwachtte. Oke, stond daar wel een lullig paaltje. Is het nou een renner die consistent top 5 kan halen in dit deelnemersveld? Ik denk het niet eerlijk gezegd. Neem liever Kelderman mee.

JvdBrink

'@Awesem In principe wordt Kelderman ook meegenomen, alleen wel door een andere ploeg.

JvdBrink

'@JasperdeWaal In hoeverre heb je echt iets aan Lobato, naar mijn mening kan die alleen bij licht oplopende/moeilijkere aankomsten echt top 5 rijden. Ik vraag me af of de koers gecontroleerd wordt indien het zo'n aankomst betreft.
Alleen in de echt vlakke etappes zie ik misschien een aantal ploegen de boel controleren voor een massasprint (BMC, TREK, OGE), maar daar zie ik Lobato niet gauw top 5 sprinten, misschien top 10/15.

Jasperdewaal11

'@ Jvd Brink

Volgens mij is Lobato in vorm, een spanjaard en is er vrij weinig vlak in de vuelta. Daarnaast is er geen groot Sprinters arsenaal aanwezig dus hij kan zeker voor de top 5 meedoen. Hij is ook een renner die prima in de aanval kan trekken en hij heeft recentelijk ook nog Bouhanni erop gelegt in de sprint........need to say more ??

JvdBrink

'@JasperdeWaal Volgens mij zijn er 4 echt vlakke aankomsten maar daar kan ik me in vergist hebben. Er zijn inderdaad niet veel sprinters aanwezig en ik ben met je eens dat dat zijn kansen wel vergroot. De aankomst waar hij van Bouhanni won was volgens mij ook een moeilijke aankomst, iets wat Lobato goed ligt. Een dag later werd hij 5de achter mannen als Samuel Dumoulin en dat was volgens mij wel een vlakke aankomst.

Wouter van Diepen

Bahrein de eerste ploeg die een sprinter in de naam van Bonifazio niet geselecteerd heeft. Dus dit kan een voorbode voor de overige teams zijn en daarbij samenhangende sprintissues bij de scorito poule deelnemers:P

Timdepunter

Niccolò Bonifazio gaat inderdaad niet mee voor Bahrain, ben benieuwd of ze nog eventueel iemand gaan uitspelen of gewoon alle ballen op Nibali.

Laatst gewijzigd
rosencrantz

Cortina heeft nog meegesprint op het EK

Crashtester

De gebroeders Yates én Chaves allemaal naar de Vuelta, toch. Betekent automatisch ook dat weinig helpers voor Cort zullen werken.

Timdepunter

'@crashtester ja dat wel, maar kijk eens naar de ballen die dit team toont om gewoon drie enorme toppers voor een klassement mee te nemen en het open te laten op wie ze het gaan gooien. Dit is pas strijden met een team! Credits voor Orica-Scott...

1 2 ... 36 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.