Alaphilipe nemen of bardet twijfel over denk dat mannen die tour gereden hebben minder aan presteren dan mannen die de tour niet hebben gereden hooopeigelijk ook dat Froome gaat teleurstellen en poels voor het klassement mag gaan
Alaphilipe kan aanval etappes uiten scoren en heuvel etappes moet maar afwachten of klassenments renners voor de etappe zeges willen gaan
'@JasperdeWaal In hoeverre heb je echt iets aan Lobato, naar mijn mening kan die alleen bij licht oplopende/moeilijkere aankomsten echt top 5 rijden. Ik vraag me af of de koers gecontroleerd wordt indien het zo'n aankomst betreft.
Alleen in de echt vlakke etappes zie ik misschien een aantal ploegen de boel controleren voor een massasprint (BMC, TREK, OGE), maar daar zie ik Lobato niet gauw top 5 sprinten, misschien top 10/15.
'@ Jvd Brink
Volgens mij is Lobato in vorm, een spanjaard en is er vrij weinig vlak in de vuelta. Daarnaast is er geen groot Sprinters arsenaal aanwezig dus hij kan zeker voor de top 5 meedoen. Hij is ook een renner die prima in de aanval kan trekken en hij heeft recentelijk ook nog Bouhanni erop gelegt in de sprint........need to say more ??
'@JasperdeWaal Volgens mij zijn er 4 echt vlakke aankomsten maar daar kan ik me in vergist hebben. Er zijn inderdaad niet veel sprinters aanwezig en ik ben met je eens dat dat zijn kansen wel vergroot. De aankomst waar hij van Bouhanni won was volgens mij ook een moeilijke aankomst, iets wat Lobato goed ligt. Een dag later werd hij 5de achter mannen als Samuel Dumoulin en dat was volgens mij wel een vlakke aankomst.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.