'@kevinraar: Ga er maar vanuit dat er van je sprinterslijst nog veel gaan afvallen. Cort en Drucker en Theuns stonden niet op de voorlopige lijsten.
@Wielrennertje: Deels met je eens, maar als je nou net de verkeerde aanvallers kiest (en die kans is groot) dan zijn denk ik allround gezien de klassementesrenners toch veiliger. Maar het blijft een gok....Ik heb LL Sanchez er bijvoorbeeld nu naast. maar als er dan toch 1 aanvaller is die ik naast Allapahillipe en Trentin mee wil nemen....Maar dan moet Dennis eruit en dat is ook weer niet de bedoeling haha. Keuzes Keuzes
'@Nasibal
Dat 'terugwinnen' van die 28 punten lukt alleen als de teams met sprinters niet de juiste klassementsmannen/aanvallers in hun team hebben. Zoals eerder hier gezegd haal je met jouw tactiek een goed eindresultaat maar geen top 10 notering. Daar heb je toch echt een paar sprinters voor nodig.
Kan iemand mij even helpen mbt de ploegentijdrit :) stel Bmc wint deze tijdrit. Maar daniel oss zit niet bij de eerste 5 van zijn ploeg die finisht. Krijg hij dan bij de winst van zijn ploeg dan wel 40 punten? EN als hij bijvoorbeeld de 2de etappe wint ook de rode trui? Als dit zo is.. waarom rijden klassemrntsmannen dan toch zo vaak bij de beste 5 van hun team. Sommige kunnen beter uitrusten.. hoe zit het nou precies?
Ik heb TJ altijd overwogen en meestal zelfs ook genomen (zelfs in de Tour 2015 toen ik overall won, heb ik 3.5M voor deze koekenbakker neergeteld). Hij staat er nu ook weer in, want het gaat me niet gebeuren dat hij zijn oude vorm terug vindt als ik hem die ene keer niet geselecteerd heb!
In een selectie met 13 klassementsmannen is het gewoon een prima gok: in het slechtste geval scoor je alleen TTT-punten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.