Ja, die Schwarzmann is ook al zo'n puntenkanon die toch een mooie 2e , 7e en 21e plek (en nog wat plekken buiten de top 100) pakte in het sterk bezette sprintveld vorig seizoen. En toen deelde hij zelfs het kopmanschap met die Scorito klasbak Selig die een 2e, 9e en 94e plek (en nog wat plekken buiten de top 100) pakte! Maar ja, nu nemen ze bij Bora ook Kolar mee, en die sprintte eind vorig jaar toch nog mooi naar 3 top 10 plekken in de Abu Dhabi tour.....
Even los van alle selectiedillema's qua renners; vinden jullie het ook zo vervelend dat je in de teamselectie je reeds geselecteerde renners niet zelf kan sorteren (op bijv. ploeg, prijs, etc)? Dat ze nu op kwaliteit van renner staan vind ik best dubbelop, omdat je in het mooie overzicht ook precies kan zien hoeveel je van elke categorie-renner hebt.
Ik voel het gewoon, dit gaat spartelen worden deze Vuelta. Die aanvallers waar ik nu mee zit gaan me zwaar de kop kosten. Zie het nog wel gebeuren dat de helft van mijn renners een (vrijwel) anonieme Vuelta gaan rijden op scoritogebied. Misschien mezelf alvast maar inschrijven bij een of andere therapeut om straks de klap en het lijden te boven te komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.