Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 44 ... 226 227
Awesem

Landa voor 2 jaar bij Movistar! Hup snel op die startlijst.

Zadelpen

Bij mij is de 24 uurs regel ingegaan!!! Reeds een volledig etmaal zonder wissels. Dit is een goed stel hoor.

Starlynk

Ja, die Schwarzmann is ook al zo'n puntenkanon die toch een mooie 2e , 7e en 21e plek (en nog wat plekken buiten de top 100) pakte in het sterk bezette sprintveld vorig seizoen. En toen deelde hij zelfs het kopmanschap met die Scorito klasbak Selig die een 2e, 9e en 94e plek (en nog wat plekken buiten de top 100) pakte! Maar ja, nu nemen ze bij Bora ook Kolar mee, en die sprintte eind vorig jaar toch nog mooi naar 3 top 10 plekken in de Abu Dhabi tour.....

Awesem

Brent, neem je weer Contador mee trouwens?

kaboutertje

Edit

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik had net, voor de gein, om eens te kijken hoe dat er nu eigenlijk uit ziet, TJ in mijn ploeg gedaan. En de Scorito site klapt er meteen uit. Waarvoor excuses, ik zal het niet meer doen.

Laatst gewijzigd
TimvdZ78

'@janstof

Dan moet Bardet wel in de 1e week veel tijd verliezen, want anders laten ze hem nooit gaan.

@Michel091

Als ik jou was zou ik me beter inlezen over FdJ

Laatst gewijzigd
Timeas

Even los van alle selectiedillema's qua renners; vinden jullie het ook zo vervelend dat je in de teamselectie je reeds geselecteerde renners niet zelf kan sorteren (op bijv. ploeg, prijs, etc)? Dat ze nu op kwaliteit van renner staan vind ik best dubbelop, omdat je in het mooie overzicht ook precies kan zien hoeveel je van elke categorie-renner hebt.

BarryE1

Als we dan toch namen aan het droppen, dan drop ik: Reguigui

Gewoon zomaar.

Elpiedro

kijk, daar heb je hem weer :)

Ornor

Welke Reguigui? :D

Ik ga verlies pakken in de 'sprintritten', en zoveel mogelijk klassementsmannen meenemen. De eindklassementen kunnen allemaal naar klassementsmannen gaan, en ik hou van wat flexibiliteit bij uitvallers of wanprestaties.

kevinraar

Ik heb nog 2.5 miljoen over wie nemen?

De bavariaan

Pozzoviefje gaat klassement rijden toch? Lekker bardet thuis, hij d'r in.

Zadelpen

Ik kan nog steeds niet op de scorito site komen.

Stuff

'@Zadelpen

Voorzorgsmaatregelen van scorito zodat je TJ niet in je team kan zetten.

Lassayd

'@ornor kies je helemaal geen sprinters dan?

elstupidoloco

'@kevin

Wie zou je zelf kiezen?

Zadelpen

Begrijp ik nu dat jullie nog wel op de site kunnen komen? De app werkt hier ook niet. Verder wel alle sites. Vreemde zaak. Als dat maar niet duurt tot zaterdag want ik moet TJ er nog wel uit mikken. Het zal toch niet he....

Edit

Ah!!! Het lukt weer.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Ik heb Tj niet daarom doet de app het nog wel hier :)

kevinraar

pozzovivo kiezen?

Zadelpen

Ik sol er nu ook niet meer mee Lassayd. Ik heb mijn lesje wel geleerd, ;-). Ben door al deze consternatie van 4 naar 3 sprinters gegaan. Oei..... als dat maar goed gaat. De verwachting is van niet. Ik snak nu al naar de bergen eigenlijk.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kevin

Pozzo is een prima keuze! Voor zichzelf en teampunten als Bardet een etappe wint

kevinraar

top bedankt

vasnd

Wordt veel huilen om wel/niet verkeerd opgestelde wisselvallig presterende AK mannen met selecties van 11-14 man :D. Ik kijk er naar uit!

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Ik voel het gewoon, dit gaat spartelen worden deze Vuelta. Die aanvallers waar ik nu mee zit gaan me zwaar de kop kosten. Zie het nog wel gebeuren dat de helft van mijn renners een (vrijwel) anonieme Vuelta gaan rijden op scoritogebied. Misschien mezelf alvast maar inschrijven bij een of andere therapeut om straks de klap en het lijden te boven te komen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 44 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.