Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 43 ... 226 227
El Mel

Wat betreft Orica heb ik het meest vertrouwen in A. Yates. Zijn breur heeft de tour gereden en Chaves heeft nog geen deuk in een pakkie boter gereden dit kalenderjaar. In het verleden behaalde resultaten...

TimvdZ78

Het is voor iedereen afvragen naar de vorm van Chaves (wellicht voor Chaves zelf ook), dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Je kan wel jezelf afvragen of je bereid bent de gok te nemen als je kijkt naar hoe je team er voor de rest uitziet. Heb je voornamelijk allround renners in je team zou je de gok kunnen nemen aangezien een goede Chaves het in de bergen goed gaat doen, maar als je bv een Majka en/of Barguil in je team hebt waarom zou je dan een gok van 3 miljoen nemen.

Ceramiche Ariostea

6 renners een plekje in mijn team gegeven 3x QS, 3x Sky voor de overige 14 wordt het dringen.

Dom Tumoulin

Nu het uitvallen van Reichenbach ben ik weer terug bij af. De '1 op 1' vervangingen van 1 miljoen ben ik niet echt van overtuigd. Nu misschien tóch Jungels erin. Alaphilippe er dan uit? Of Modolo? Maar wie wordt dan mijn sprintkopman ...

oborobo

5 Sprinters lijkt mij teveel van het goede.

BarryE1

Chaves valt toch wel redelijk in de categorie "gok". Voor de mensen die hem nemen, komen jullie budgettechnisch dusdanig goed uit dat je zelfs een gok voor 3.000.000 kunt nemen?

elstupidoloco

'@Barry

Aru of Bardet nemen is toch net zo'n gok als Chaves? Het vormpeil is net zo onzeker, evenals de vraag hoe goed ze de combinatie Tour-Vuelta verdragen. Bardet heeft zelfs eens aangegeven moeite te hebben met hitte. En hij rijdt ook nog eens zijn eerste Vuelta. Minstens net zo'n gok dus in mijn ogen

Jasperdewaal11

'@ Barry: Terecht punt ik zat wel te spelen om Chaves in te ruilen voor Adam Yates waarvan je qua resultaten iets zekerder bent

Ceramiche Ariostea

Ag2r ook definitief. Ik lees of wil lezen Bardet niet voor een AK maar focus op bepaalde specifieke ritten die in zijn straatje passen. Ik vermoed ook niet dat hij nogmaals in staat is om drie weken te pieken voor een AK.

JvdBrink

'@JasperdeWaal @Barry ik heb uiteindelijk ook de keuze laten vallen op A. Yates. Vind de gok op Chaves te groot. Snap dat die de tour misschien als voorbereiding heeft gereden maar als hij zich toen een beetje oké had gevoeld had die nog wel een etappe uit kunnen zoeken maar volgens mij geen enkele keer in de aanval of ook maar vooraan het peloton zien rijden. Lijkt me een beetje een slechte generale.

BarryE1

Hoe denken jullie over renners die 2 grote rondes in een jaar rijden? In mijn optiek is iemand die serieus meerijdt voor het klassement in de Giro, niet (of veel minder) interessant als klassementsrenner in de Tour. Echter, voor de combinatie Tour en Vuelta merk ik dat ik moeite heb om die "regel" met dezelfde stelligheid te hanteren. Toch heb ik overwogen om (vrijwel) iedereen, die een serieus klassement in de Tour hebben gereden, niet te selecteren. Echter, als ik dan het budget en het deelnemersveld bekijk dan belandden ze vrij snel ook weer terug in mijn selectie. Een mooi voorbeeld is Froome. Meer mensen die zich hierin herkennen? En hoe kijken jullie tegen de combinatie Giro - Vuelta?

Ab Normaal

Ik denk dat het verstandig is dat iedereen Chaves thuislaat. Dat zou ik vooral iedereen willen adviseren.

Ralph123

Klassementsrenners selecteren is voor mij niet het probleem, als je iedereen een beetje hebt gevolgd het laatste jaar is het redelijk duidelijk wie wel en wie niet gaan presteren. Maar ja dat dacht ik van Uran ook in de tour..
Ik zit meer te dubben over het aantal sprinters, 4 of 5? Ik wil in de sprintetappes namelijk toch ook wel punten halen..

dazzler2120

Ligt voor mij helemaal aan de renner, Barry.
Heeft de betreffende renner eerder bewezen dat hij die combi kan rijden? Froome heeft dat wat mij betreft dik bewezen. Een aantal andere dubbelaars niet.
De Giro is natuurlijk langer geleden. Mensen die daar sterk waren kunnen nu opnieuw sterk zijn, of niet ;)

Laatst gewijzigd
Bidonhouder

Knap dat jij een glazen bol hebt Ralph. Een hoge klassering kan niet missen als je de klassementsrenners perfect in kunt schatten. Er zijn een heel aantal namen met een groot vraagteken. Wel fijn dat jij het allemaal al weet. Dat gaat je veel punten opleveren!

JvdBrink

Ligt voor mij ook aan de renner, is het Froome; dan wel, andere klassementsmannen die de tour uitgereden heb neem ik niet mee.

jelle013

Wederom een lading berichten zonder inhoud gelezen... ManManMan wat een fantasie komt er vrij op een forum zeg..
Budgettechnisch is het makkelijk om Chaves, Flipje, Froomy enzo te selecteren, de vraag is alleen of je dat graag wilt..
Ik heb persoonlijk zowel Chaves als Froome als A. Yates, ik kies ervoor om Flipje niet mee te nemen. (te weinig punch aankomsten).
Of zal ik het snel toch weer veranderen, Chaves eruit, Majka erin en dan Flipje!

JvdBrink

Laat allemaal Chaves even thuis voor @Abnormaal, dan kan hij ons dr allemaal op leggen als Chaves presteert :D

BarryE1

'@Elstupidoloco Mee eens hoor. Hoewel deze 2 renners afgelopen tour wel meer bevestiging hebben gegeven van een goede vorm. Het was meer dat ze in de 3e week een uitgebluste indruk maakten.

Is jouw argument dan dat andere renners ook een gok zijn en je dus één van deze renners wel mee moet/wil nemen?

JvdBrink

'@Jelle013 Volgens mij is dit forum vrij laagdrempelig en kan iedereen op zijn/haar manier een bijdrage leveren. De berichten zonder inhoud kun je toch gewoon voor kennisgeving aannemen

On: Flipje ook thuisgelaten, vind ik idd ook te duur in verhouding tot het aantal punch aankomsten.

janstof

Bardet gaat dus als aanvaller naar de Vuelta. Kan dus best 1+ etappes pakken en automatisch meedoen voor de bergtrui. Maarja, een aanvaller voor 3.5 miljoen is veel geld! lastige keus! maarja met zo'n budget. Stel dat hij hetzelfde doet als een Barguil in de Tour, 2/3 etappes pakken, vaak meedoen, bergtrui + eventueel teampunten voor Pozzo. Zijn veel potentiele punten.

dazzler2120

Fijn, @Jelle013 dat jij ook lekker mee doet aan posten zonder inhoud :)
Beetje de pot verwijt de ketel op deze manier he.

Michel091

Blythe, garcia en scharzman zie ik vaak voorbijkomen hier. Zat zelf aan Manzin te denken, enige sprinter van FDJ en vorig jaar 4 keer top 10 gereden... heeft iemand meer info over hem of een argument waarom de drie bovengenoemde heren beter zullen presteren?

Starlynk

'@Michel091: Ik zou zeggen.. gooi een muntje op. Ik heb zelf ook op dit moment Manzin er in staan uit armoede.

Awesem

'@Michel, FDJ geeft zelf aan dat Manzin zijn kansen deelt met Hoelgaard en Roux. Het is dus geen zekerheidje voor 4x top 10 dit keer. Ik heb zelf Blythe voor Manzin erin gezet. Schwarzmann moet je sowieso pakken :)

1 2 ... 43 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.